Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Verdens beste blender?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 16:25   #21
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Den jeg har ser ut til å være den "best i test"-greia fra phillips. Jeg tror ikke min kan være best i noe som helst, og har seriøst begynt å vurdere en KA i stedet. Men jeg ble i tvil nå pga den testen. Mulig blendere rett og slett ikke fungerer bedre?

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 17:11   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Jeg har blendtech, den har 3 hk og er fantastisk, rett og slett! Vanlige blendere kan ikke måle seg, man bare tror man har en bra blender, fordi man ikke har prøvd en av powerblenderene, vitamix eller blendtech. Syns du ikke bor nærmere, Dixie, så kunne du kommet og prøveblendet og blitt overbevist.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 17:18   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Jeg heller mot Vitamix egentlig ja. Det er som sagt den de fleste green smoothie-tilhengerne har, virker det som. Blendtech er i samme gate altså? Jeg tror heller jeg investerer i en slik om en stund.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 17:53   #24
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg heller mot Vitamix egentlig ja. Det er som sagt den de fleste green smoothie-tilhengerne har, virker det som. Blendtech er i samme gate altså? Jeg tror heller jeg investerer i en slik om en stund.

Her er blendtech


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 18:00   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Jeg ønsker med en blendtec, kun basert på will it blend-snuttene. Enn så lenge greier jeg meg med en KA.

http://www.willitblend.com/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 18:23   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Will it blend var det første som slo meg. Tror du må ha en sånn bleder ja.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 19:03   #27
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Tv2 hadde nettopp en test av blendere, og der vant Kitchen Aid, mens en fra Phillips fikk midt på treet score:

http://www.tv2underholdning.no/hjelp...n-3502548.html

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 19:14   #28
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Det er den nye til KA som er testet der, den samme som jeg har. Som sagt er jeg veldig fornøyd med den, og den kan fåes billigere enn 2800 kroner.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 19:26   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg ønsker med en blendtec, kun basert på will it blend-snuttene. Enn så lenge greier jeg meg med en KA.

http://www.willitblend.com/

Herregud! Da er det avgjort, jeg må ha Blendtech! Men den er sikkert græsla dyr, så det blir nok ikke før om en stund.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 20:35   #30
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Kom innom meg på jobb, jeg har en kenwoodblender som er helt fin til du får spart opp de 8000 de to dyre greiene der koster.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 20:40   #31
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Jeg fikk blender fra Kenwood i bursdagsgave, den er ikke kjempesuper til å knuse is, må stadig røre rundt i den. I tillegg har den tappekran, det funker rimelig dårlig med smoothies i alle fall. Den var også en spesifikk smoothie-blender så jeg skjønner egentlig ikke helt tanken bak tappekrana.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 20:43   #32
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Det er ikke en slik jeg snakker om.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 20:54   #33
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det er ikke en slik jeg snakker om.

Mitt svar var ikke en respons til ditt innlegg altså. Jeg skrev om min før jeg så at du hadde skrevet om en fra samme merke, men jeg ser jo nå at der virker som jeg avbefaler den du skriver om.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 20:54   #34
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Neida, jeg måtte bare presisere.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 20:59   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Her er en test tatt av TV2 Hjelper deg for ikke mange ukene siden

Sitat:

Den kostbare Artisan blenderen fra Kitchen Aid, utpekte seg som testens klare vinner. Blenderen knuste isen både hurtig og jevnt, i tillegg til at den bestod smoothietesten med glans.

– Den er litt som en Volvo, sterk og fin, konstaterer Vardøen.

Er du ikke villig til å punge ut med 2.880 kroner for en blender, er MMB2000 fra Bosch et veldig godt alternativ. Den er god både på brukervennlighet, knuse is og å lage smoothie. Med en prislapp på 1.090 kroner, er den testens beste kjøp.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:04   #36
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Jeg kjøpte nettop KA, og betalte ikke mer enn ca 1200 for den.
Nå har det steget, men her er det ikke så ille dyrt i allefall http://www.pixmania.com/no/no/s_acti...rch/index.html
Klarer ikke linke til siden, men søk KitchenAid blender der, så får du frem prisene.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:19   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Koster en Blendtech 8000,- kroner? :zjåkk: Da er det ikke aktuelt på et par år eller ti.
Har du fått inn en Kenwood på jobb altså, Inter? How much? Den jeg har funker jo til sitt bruk altså, men jeg savner det å kunne knuse is. Jeg savner egentlig også det å kunne knuse klinkekuler.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:22   #38
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Jepp, jeg får inn slike hele tiden, tja mener den ligger på rett rundt 100 kr.
Jeg aner ikke hva en blendtech koster, men den der mulitingen som MM snakket om koster rundt 8000 her i norge ja, jeg kan ikke tenke meg at blendtechen er billigere.
Jeg hadde forresten nettopp inne 2 helt nye sånne iskaffelagere fra kenwood, de knuste is helt supert, men de forsvant gitt.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:25   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Steikje kraftlaug! Jeg får nok ikke kommet innom før til helgen, er du på jobb på lørdag? Og du VET at den knuser is og er bra? Har dere fått inn iskremmaskin noen gang?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:34   #40
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Jeg har ikke planlagt å jobbe lørdag, men vi kan alltids avtale noe.
Jeg har hatt inne en del iskremmaskiner ja, kan hyle ut hvis jeg får inn en i nær fremtid.
Jeg vet den er bra, funker fint hos meg i alle fall.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no