Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg ditt inngangsparti!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-12, 23:28   #21
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Her er et fra i fjor. ganske kjedelig, men håper å få hvit dør i løpet av året.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 09-01-15 kl 14:06.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 09:05   #22
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Enig! Fy flate, det er det koseligste jeg har sett! Ser litt sånn dansk ut, liksom. Murhus. Ser ut som en skikkelig diger eiendom på landet. :misunnelig:

Tusen takk for gode ord alle sammen! Dere er så søte!

Litt morsomt det du sier med at huset ser litt dansk ut, for her er det nemlig en danske (byens danske baker) som bygget ut huset i sin tid og mestret å sette sammen gammelt og nytt på en mesterlig måte.

Huset, eller ihvertfall deler av det, er opprinnelig fra slutten av 1800-tallet. På 90-tallet kjøpte altså denne danske mannen huset og bygget ut og opp og gjorde store forandringer. Dette nye ble bygget i murstein.

Personlig var det dette jeg falt fullstendig for da jeg kom hit første gang på jakt etter nytt husvære. For meg var det ikke noe vits i å lete lenger etter å ha kommet hit, for å si det sånn. Siden den gang har jeg bokstavlig talt klort meg fast etter samlivsbrudd og diverse.

Hele vinteren lengter jeg bare etter å flytte ut til hage og uteplasser igjen.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 09:14   #23
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Skifer?

Ja, det ser sånn ut. Du vet ikke hvilken produsent eller hvor det er kjøpt? Jeg likte så godt fargen, og vi er på jakt etter skiferfliser til vårt inngangsparti også.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 09:14   #24
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!



__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 09:31   #25
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Så fint dere har det!
Hos oss er det ikke mye å vise frem gitt, men jeg har et håp om å få ryddet der litt og gjøre det koselig etterhvert. Nå er det en haug av planker og diverse ting på utsiden, ikke spesielt pent akkurat.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 09:32   #26
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Så fine inngangsparti.

Selv henger jeg her for å få litt inspirasjon.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 10:27   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Jeg er en hermer så jeg henger også litt her.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 10:29   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Jeg henger litt her, akkurat nå ser det ikke så knall ut, men jeg har planer om å få inn litt mer grønt der, så blir det vel bra.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:39   #29
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Her er mitt inngangspart fra i fjor



__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:46   #30
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Jeg "henger" rundt her litt jeg også.
Vi må gjør noe med inngangspartiet/forsiden av huset for det ser bare rotete ut med busker og ugress.

Men vi leier, så det er litt begrenset hva vi kan gjøre. Men nå har vi bestemt ogg for å fjerne et "bed" vi har under kjøkkenvinduet (der ingenting annet enn ugress trives), plane det ut og legge steinheller der.
Det er en krok på ca 7-8 kvadratmeter, så vi kan få en hyggelig kosekrok der.
Så skal vi også sette opp sandkasse til ungene rett bortfor (delvis under et bjørketre) så vi kan sitte med kaffen på plattingen, mens de leker.

Og inspirert av Amor sitt NYDELIGE inngangsparti (det er noe av det fineste jeg har sett) så vil vi ha en liten benk ved innkjørselen + litt blomsterurner.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:48   #31
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Å Februarmamsen! Nydelig! Det er et slikt hus jeg drømmer om.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 08:49   #32
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Februarmamsen: Vet du hva slags takstein dere har? Er det en glasert variant?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 08:53   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ja, det ser sånn ut. Du vet ikke hvilken produsent eller hvor det er kjøpt? Jeg likte så godt fargen, og vi er på jakt etter skiferfliser til vårt inngangsparti også.

Beklager, men jeg aner ikke. Det er den forrige huseieren som la den, og den er ca 5-6 år gammel.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 27-03-12 kl 09:02.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 08:55   #34
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Beklager, men jeg aner ikke. Det er den forrige huseiren som la den, og den er ca 5-6 år gammel.

Det er helt forståelig, altså. Flisprodusent er som regel ikke prospektmateriale.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 09:03   #35
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Jeg blir veldig inspirert av å se hvor fint dere har det, tror jammen jeg skal starte å rydde på utsiden i ettermiddag.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 09:04   #36
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Det er helt forståelig, altså. Flisprodusent er som regel ikke prospektmateriale.

Og om det var, så er nok ikke jeg typen til å bite meg merke i det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 09:23   #37
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Februarmamsen: Vet du hva slags takstein dere har? Er det en glasert variant?

Det er Nortegl glassert takstein fra Monier

__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 09:44   #38
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Så fint dere har det alle sammen

Likte godt huset deres Februarmamsen

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:50   #39
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Noe sånt du er ute etter?

http://pinterest.com/pin/9077636718440481/

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 12:18   #40
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Niobe: heter dere Friedland dere også??

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
inngangsparti inspirasjon


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no