Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 12:56   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Jeg har fått en gigapakke fra eBay med mineralsminketing i. Ja, jeg skulle egentlig bare ha en øyenskyggebørste, men det ballet litt på seg.

Problemet er at jeg ikke aner hva halvparten av tingene er for noe, kan noen hjelpe?

Børster:
Hvordan bruker jeg Heavenly Face og Angled Face?

Store krukker:
Jeg har Warmth og Mineral Veil fra før, nå har jeg fått Gold Gossamer og Champagne Diamond Radiance. Hva er egentlig det?

På noen av de små krukkene står det Glimpse, er det øyenskygger det også, tro?

Fem store krukker, ti små med øyenskygge, to store børster og to små, mascara, lip gloss og leppestift + primer for 650 kroner. Ikke verst.

  Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:59   #2
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:59   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

  Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:02   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Du sitter oppe hele natta og tømmer internettet for goods nå for tiden, ikke sant?

  Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:05   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Det er snart ikke mer igjen.

  Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:16   #6
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.458
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Jeg kan ikke helt hjelpe deg, men har du gått inn på www.bareescentuals.com ? Det ligger veldig mye info om hvordan man bruker de forskjellige produktene der inne. Evt. google produktnavnene og se om du finner ut noe! Lykke til din heldiggris!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:19   #7
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Jeg har vært der inne og sett, men det blir så teknisk. Hadde håpet at noen kunne gi litt praktisk info. Men, men.

  Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 14:19   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Albertine, fra hvor bestilte du denne pakken da? og prisen du oppgir er det med alle kostnadene? ( toll og tull...)

jeg lurer også på Id sminke, men tenkte den startpakken....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 14:23   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Ta en tur innom da vel, så kan vi leke med sminke. (Også kan du ta med deg et par kjoler str. 92 som har vært på walkabout i leiligheten.)

Glimpse er i alle fall øyenskygge.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 15:04   #10
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Albertine, fra hvor bestilte du denne pakken da? og prisen du oppgir er det med alle kostnadene? ( toll og tull...)

Jeg bestilte den fra eBay og alt i alt kom den seg på $136, alt inkludert. Det blir vel 750 kroner eller noe sånt.

Teo, GJERNE!

  Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 15:41   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Må bare le, jeg. Dette var jo kostelig...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 16:08   #12
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Åffer, åffer det då?

  Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 18:36   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg bestilte den fra eBay og alt i alt kom den seg på $136, alt inkludert. Det blir vel 750 kroner eller noe sånt.

Teo, GJERNE!

Da har du allerede fått regninga på tollen?

Den kommer ikke sammen med varene som regel - den kommer etterpå fra det firmaet som fant det for godt å momsordne varen inn i landet.

  Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 18:41   #14
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Hittil har jeg måttet på posten for å hente ut varene - og så betalt tollen der. Ikke sånn her?

  Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 18:43   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Jeg har sett det også - andre ganger (de fleste) kommer regninga bare etterpå. Kommer litt an på om det er posten som har bestemt seg for å tolle inn eller om det er fedex eller hvem det nå er.

  Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 18:55   #16
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Jeg trodde jeg hadde ryggen fri jeg nå.

  Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 18:59   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Det kan hende du har ryggen fri Albert.

Hvis det blir levert som bedriftspost med fedex kommer gjerne regning i ettertid, men det er heller sjeldent med slike ting.

Jeg er nysgjerrig på å høre hvordan det har gått.. Ellers har jeg også lyst til å leke med sminke og Teo og Albertine.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 19:03   #18
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Jeg leker gjerne sminke jeg, anytime.

  Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 19:04   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg leker gjerne sminke jeg, anytime.

Sminke og rødvin?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 19:05   #20
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Æhm. Hjelp! (Bare Escentuals)

Kan bli interessante sminkeopplevelser av en slik kombinasjon.

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no