Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal du i påsken?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-18, 18:43   #41
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Til Amsterdam med kjæresten. Treffe venner, vandre gatelangs/kanallangs, svipptur til Rotterdam og vi har kjøpt forbi-køen-billett til Rijksmuseum en av dagene. Det er meldt kaldt og surt vær, men det blir bra uansett.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 18:46   #42
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi blir hjemme frem til tirsdag ettermiddag. Hjemme skal jeg slappe av, sove lenge, gå tur, begynne på fotobok til konfirmanten, strikke, lese og rydde litt i skap og skuffer. Mandag blir det bunadsprøving og shopping, jeg må prøve å få handlet inn litt konfirmasjnstæsj.?Eldste kommer også hjem, og det blir kos å få litt tid som samlet familie igjen.

Tirsdag drar vi til fjells. Da blir det ski på dagtid og slækking alene og/eller sammen med venner på ettermiddag/kveld. Og brettspill, kortspill og påskesnop. Vi drar hjem lørdag eller søndag, og mandag skal vi ha familiebesøk for 15-åringen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 19:03   #43
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.712
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal ha hjemmepåske i år. Planen var hagearbeid, men tvilsomt om vi gidder å måke først. Blir dagsturer rundt for å gå turer, tenker jeg.

Jeg liker meg aller best på fjellet på vinterstid og er litt kjei for at det ikke har ordnet seg i år. Planene skal helst passe alle i familien.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 19:11   #44
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal til alpene, Val Thorens i Frankrike. Reiser nå til lørdag, håper på soldager. Ungene gleder seg vilt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 19:15   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Jobbe, sove og gå tur i marka.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 19:26   #46
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.997
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Skal til foreldrene mine nå i helga. Så praksis mandag og onsdag, tror jeg, før det blir hjemme alene påske. Gutta skal til x på mandag.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 19:36   #47
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Hjemme alene første delen Jobbe midtukedagene og så til familie omtrent på fjellet.

Håper vi får et par rolige hjemmedager på slutten.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:12   #48
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Gran Canaria

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:28   #49
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal til hytta til svigermor 100 mil unna. Så blir en overnatting i Trondheim. På hytta blir det langrenn, krim, påskeeggjakt, skirenn med grilling og 1-2 turer til Sverige for å stå på slalåm.

Blir fint, gleder meg.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:29   #50
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Hah, vi skal også se Ready Player One på IMAX! (Men sjiiit, så dyrt!). Og så skal vi noen dager til Roma. Jeg elsker hjemmepåske, men i år må jeg ha en break, jeg orker ikke denne snøen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:29   #51
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Noen dager i Trysil og resten hjemme.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:31   #52
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Til Hemsedal til systra mi først, og så vere heime. Eg liker å vere heime i påsken, men eit lite avbrekk er kjekt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:38   #53
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Egentlig skal vi til fjells første halvdel, før familiebesøk på slutten. Men siden omgangssyken trådte inn i heimen i natt, så får vi se hvor mange av oss som blir slått ut og hvor langvarig det blir. Det er helt uaktuelt å utsette seg for slikt uten vaskemaskin og tilgang til kran med varmt vann i nærheten... Passe irriterende, påska er egentlig favorittferien.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:44   #54
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Hytta til helga, så et par dager på jobb før vi tar en tur til Miami.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:59   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hah, vi skal også se Ready Player One på IMAX! (Men sjiiit, så dyrt!).

Du får trøste deg med at imax i Stockholm er enda dyrere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 21:00   #56
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Rette prøver, forberede nytt tema i matte og naturfag. Rett og slett jobbe. I mitt eget tempo.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 21:11   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal være i Oslo. Vi skal bruke en god del tid på å rydde og gjøre hjemmet vårt klar til fotografering/visning like etter påske. Men jeg håper jo at vi kan gjøre en del ålreite ting også. Kino, turer i Tryvann, gåturer langs havnepromenaden og sikkert et par restaurantbesøk.

Ryddinga er kjip, men jeg gleder meg til å ha fri fra jobb. Hos arbeidsgiveren min får vi fri i "mellompåska" uten å bruke verken feriedager eller avspasering, så det skal bli godt med pause.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 21:14   #58
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal på Jeløya.
Endelig kan sesongen starte, håper på ikke sååååå kalde netter og sol.
Vi skal bare kose oss og regner med litt besøk fra familien og så må jeg besøke noen, men helst vil jeg ikke røre meg av flekken.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 22:20   #59
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Påske er asfalt og sol. Jeg har sørget for at det blir asfalt på oss, så får vi se om sola dukker opp.

Håper på noe museum, kafe, tusling, marsipan og strikketøy.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 22:21   #60
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Jentene her fikk Københavntur til jul så vi drar mandag-onsdag. Minstemann fyller 13 på onsdag så vi gjør ferdig all feiring nå i helgen før vi drar. Nett kommet hjem etter klassefest og 22 stk happy Kids :svett:
Ellers blir det hjemme og late dager som vi liker alle så godt

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no