Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tenåringssjokket - overvåkning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-18, 15:31   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Man lærer seg noen triks etterhvert. Snuppa er heller ikke noe flink til å ta telefonen eller svare på sms. MEN; jeg får nesten alltid umiddelbart svar på Snapchat, så det har jeg lært meg å bruke.

Han har ikke snapchat, og at han ikke svarer på telefon betyr trolig at den ligger i jakkelomma i kjelleren og han hører den derfor ikke i stua.

Jeg skulle bare gjerne visst at han begynte på leksene, for han skal på noe etter middag idag som varer til sånn ca kveldsmat så det er greit at han har gjort lekser, noe han de siste par ukene glatt kan ha la være å begynne på når jeg kommer hjem.

Det er ikke kritisk for min del, det er han som må gjøre lekser sent på kveld og tidlig morgen, men sånn for å gjøre hverdagen hans enklere skulle jeg gjerne fått tak i ham. Men, altså, overvåkning (utenom kamera som jeg kunne snakke gjennom) hadde ikke hjulpet meg, jeg vet 99% sikkert at han er hjemme.... Bare ikke om leksene er gjort, og hans er på papir, ikke ipad, så ikke elektronisk sporbart hverken for meg eller lærer når på døgnet han gjør dem. Søstra derimot får jo tilbakemelding fra lærer kort tid etter at hun trykker "ferdig", og der ser læreren at hun en dag gjorde matte etter leggetid... jadda.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 17:58   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.152
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men, altså, overvåkning (utenom kamera som jeg kunne snakke gjennom) hadde ikke hjulpet meg, jeg vet 99% sikkert at han er hjemme....

Da skulle du hatt sånt webkamera jeg har. Du kan se på det fra app, og du kan snakke gjennom appen.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no