Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke filmer kan du se om og om igjen?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 23:31   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg kom på en serie fra 80-tallet var det vel som jeg ikke har sett igjen, men veldig gjerne skulle sett.

Den syngende detektiv. Noen som husker den?

Ja, den husker jeg! Den likte jeg veldig godt. Og mye flott musikk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:32   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nevner

The Rock
Snatch
Stephmom (er det ikke det den heter? Den med Susan S og Julia?)
Blodets bånd (anbefales)
Ringenes Herre - spesielt To Tårn (selv om jeg likte den første best)!
Kill Bill
Black Hawk Down
Along came Polly
Svigers er verst

Litt lett blanding, men det var i den rekkefølgen de kom.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 08:40   #23
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Oj, det er så mange at jeg ikke kan ramse opp alle. MEn noen kan jeg:

Grease
Dirty Dancing
Pretty Woman
Sleepless in Seattle
Notting Hill
You've got mail
Bridget Jones dagbok
Sound of Music
Tilsammans
Buddy
Detektor
When Harry met Sally

Jøss, visste ikke at jeg hadde skrevet min liste allerede. Skal jeg se filmer om igjen, må det være filmer som gjør meg i litt godt humør, ikke sånne tunge filmer, men lette underholdningsfilmer uten for mye tankevirksomhet. I tillegg til Kasia sin liste ser jeg gjerne disse filmene også:

* Matrix (altså nr.1)
* Good Will Hunting
* Pay it forward
* Sense and sensibility

Det er sikkert flere også, men jeg vet at jeg aldri kommer til å se verken Ringenes herre eller Star wars flere ganger. Har sett de en gang og det holdt for meg. Må innrømme at jeg sovnet på den første filmen til Ringenes herre, men det gikk fint på dvd i min egen stue fordelt på tre kvelder.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 08:41   #24
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Glemte å si at jeg ser The Doors om igjen og om igjen og omigjenogomigjenogomigjen. Sikkert fordi den alltid står på allikevel, så det var en selvfølge som jeg skulle slippe å si.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 09:15   #25
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, den husker jeg! Den likte jeg veldig godt. Og mye flott musikk.

Samme her.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 14:15   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg nevner

The Rock
Snatch
Stephmom (er det ikke det den heter? Den med Susan S og Julia?)
Blodets bånd (anbefales)
Ringenes Herre - spesielt To Tårn (selv om jeg likte den første best)!
Kill Bill
Black Hawk Down
Along came Polly
Svigers er verst

Litt lett blanding, men det var i den rekkefølgen de kom.

Det er egentlig bare å legge til disse på min liste. Jeg kan The Rock utenat.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 13:08   #27
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Thelma og Louise
Masken (Den gamle med Cher, ikke han grønne fyren)
Stekte grønne tomater
Gjøkeredet
Muriels bryllup
The Blues brothers (krisedårlig historie, men så mye fin musikk)
Amadeus
Den siste keiser
Hvordan selge sko til en havfrue
Flåklypa grand prix

-og sikert mange mange til som jeg ikke husker akkurat nå


Sist redigert av Harriet Vane : 01-10-06 kl 12:32. Årsak: orddeling ;)
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 13:21   #28
Lotus
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Jeg har noen filmer jeg aldri blir lei av..

Det er: Dirty dancing( skulle gjerne vært med i den filmen ), grease, pretty woman, Tre nøtter til askepott, ET, smokie and the banditt, big mamas house.

Er sikkert enda flere jeg kunne nevnt.. Men tre nøtter til askepott- den er gull verdt. Ikke jul uten den

  Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 16:21   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Opprinnelig lagt inn av Lotus, her.

Men tre nøtter til askepott- den er gull verdt. Ikke jul uten den

Å jo da. Det går godt an å ha jul uten den. For den har jeg alltid syntes har vært ufattelig kjedelig, så den orker jeg ikke engang å prøve å like lenger. :kyniker:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 16:29   #30
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Oj, det er så mange at jeg ikke kan ramse opp alle. MEn noen kan jeg:

Grease
Dirty Dancing
Pretty Woman
Sleepless in Seattle
Notting Hill
You've got mail
Bridget Jones dagbok
Sound of Music
Tilsammans
Buddy
Detektor
When Harry met Sally

Ca sånn er min liste også.

Er overrasket over hvor mange vil se kjipe guttefilmer mange ganger?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 16:49   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Ingen, egentlig. Ikke OMOGOMOGOMIGJEN. Jeg har mange filmer jeg kan se flere ganger med passende mellomrom, men selv Matrix har jeg vel sett nok ganger nå. Eller? :undrer plutselig:

Det hører med til historien at vi nesten ikke eier en eneste DVD (hederlige unntak er LOTR og Matrix-trilogien). Vi låner (snylter) og tar opp masse på DVD-recorderen, og har fremdeles drøssevis av videotaper på vent.

Samme som med bøker, egentlig; livet er så kort, og jeg har så mye igjen å se, lese og oppleve! :desperat:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:45   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Er overrasket over hvor mange vil se kjipe guttefilmer mange ganger?

Ikke kjipe guttefilmer. Bare morsomme guttefilmer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 20:51   #33
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Jeg har noen "slappe-helt-av-og-kose-meg-filmer" til mannen sin store fortvilelse
*Love actually
*You've got mail
*Notting hill
*Fire bryllup og en gravferd
*Bridget Jones

Noen ganger er jeg grei med mannen, og vi har Ringenes herre eller Monthy Pyton kveld med øl og chilinøtter

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:23   #34
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Forrest Gump
Love, Actually (har dere sett deleted scenes på denne? De er nydelige )
Lidenskapens Pris
Fight Club
Harry Potter
Ringenes Herre
Sjokolade
Moulin Rouge
Edward Saksehånd
What`s Eating Gilbert Grape?
Serendipity
Seven


Sist redigert av Bokormen : 29-09-06 kl 23:57.
Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:30   #35
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Woody Allens "Hannah og hennes søstre".

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:00   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

What`s Eating Gilbert Grape?


Jeg elsker den filmen. Har sett den mange, mange ganger. Den er så fin og så trist og så EKTE.

Dessuten er jeg veldig forelsket i Gilbert.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:04   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

(Hermer litt etter skilpadda)
Alle Monty Python-filmene,
Groundhog Day,
Lord of the Rings-filmene,
de fleste Pixar-filmene og det meste av klassisk Disney,
Matrix (bare eneren!),
Sense and Sensibility,
Å leve, det er å elske (Lust och fagring stor),
La vita e bella,
Kieslowskis trilogi rød, hvit, blå og Veronikas to liv,
Love actually
Fire bryllup og en gravferd
Trainspotting
Much ado about nothing
Shadowlands (hulk)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:13   #38
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Trainspotting

Den glemte jeg på "gode filmer du ikke vil se mer enn én gang"-listen min. Den syntes jeg var veldig bra, og så var den kjempemorsom (enskjønt ganske grim) inntil drøyt halvveis uti, og så slo den meg hardt og brutalt i magen så jeg ikke fikk pusten ordentlig igjen før den var over. Men bra er den. (Og så er jeg veldig svak for skotsk, som kjent. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:44   #39
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Ikke så mange egentlig, men det er en film jeg har kost meg med igjen og igjen.

Girls just want to have fun

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:15   #40
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke flmer kan du se om og om igjen?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.



Girls just want to have fun

Den har jeg lett etter, men ikke funnet. Har du den på DVD?

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no