Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Bruker dere enkeltdyner eller dobbeldyne?
Hver sin enkeltdyne 128 73,99%
Felles dobbeldyne 42 24,28%
Hver sin dobbeldyne 2 1,16%
Deler en enkeltdyne 1 0,58%
Bruker ikke dyne 0 0%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-07, 19:30   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hva bruker dere? Har dere hver sin dyne eller deler dere en stor?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 19:32   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

På vinteren har vi vanligvis dobbeltdyne, men nå som jeg har vært gravid har jeg knabbet hele dobbeltdynen alene. :egoist: På sommeren blir det for varmt, nå har vi hver vår tynne sommerdyne. Dessuten 1-2 deilige varmeputer med mye armer og ben utpå morgenkvisten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 19:33   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har dobbeldyne og kan ikke tenke oss noe annet. Hver gang vi er borte på besøk og blir plassert under hver vår enkeltdyne føler vi oss skikkelig ensomme.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 19:45   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

To enkle. Kunne aldri i verden ha tenkt meg dobbeldyne. Med mindre jeg fikk ha den alene da.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 19:55   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har dobbeltdyne, og har faktisk tatt den med oss en gang vi skulle på besøk.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 19:59   #6
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

De 4 første årene vi bodde sammen sov vi sammen på 90 cm (til tross for at vi 2 av disse årene hadde 2 stk 90 cm-senger ved siden av hverandre). Da delte vi enkeltdyne.

Så de neste 7 årene hadde vi 140-seng, da hadde vi dobbeltdyne.

Nå det siste halvannet året har vi omsider fått plass til en ordentlig seng. Nå har vi hver vår enkeltdyne, og det er i grunn det mest komfortable.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:02   #7
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hver vår enkeltdyne. Kunne ikke tenkt oss noe annet. Det er koselig å ligge inntil før vi sovner, men jeg vil helst sove helt alene. Heldigvis vil mannen min det også.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:15   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Dobbeltdyne hadde nok skapt problemer her.
Vi liker å ha hver vår, det hadde bare blitt haling og draing i hver sin ende.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:20   #9
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Jeg får spader av dobbeltdyne, det er helt umulig å sove med en slik en. Jeg vil ha min egen plass i sengen, min egen dyne, og min egen pute. Ja, aller helst vil jeg ha min egen seng.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:26   #10
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg får spader av dobbeltdyne, det er helt umulig å sove med en slik en. Jeg vil ha min egen plass i sengen, min egen dyne, og min egen pute. Ja, aller helst vil jeg ha min egen seng.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:57   #11
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Dulter på Desembermamma sammen med nolo.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:04   #12
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har dobbeltdyne, men har sjelden delt seng de to siste årene og da har vi av logiske grunner hatt separate dyner (jeg har stukket av med dobbeltdyna). Vi får se om jeg klarer å dele på den igjen når vi begynner å dele seng igjen en vakker dag!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:06   #13
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Akkurat nå har vi 2 enkle dyner men stemte dobbeldyne fordi det er det vi har når jeg ikke er høygravid.

Det er faktisk det som fungerer best for oss. Jeg har en mann som har en tedens til å hive sin på gulvet og ta min. Med dobbeldyne klarer han ikke hive hele på gulvet og jeg har noe å ta tilbake.

Merker ikke alltid noe til at vi ligger under samme dyne. Synest og det er koselig å kjenne varmen fra han når jeg ønsker.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:13   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg får spader av dobbeltdyne, det er helt umulig å sove med en slik en. Jeg vil ha min egen plass i sengen, min egen dyne, og min egen pute. Ja, aller helst vil jeg ha min egen seng.


__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:17   #15
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har hver vår enkeltdyne. Jeg må ha min egen dyne å pakke meg inn i.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:19   #16
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Men dyna mi får du aldri. Vi har enkeltdyner og det kommer aldri til å komme noen dobbeldyne i min seng iallefall. Så jeg må si meg helt enig med desembermamma

polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:21   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Dyna mi vil jeg ha i fred. Den vil jeg elte med som jeg vil, dessuten blir det jo kokhett under en sånn dobbeltdyne, helt uutholdelig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:22   #18
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

To enkle dyner, ekstra lange.

Aldri om jeg vil dele dyna mi med noen, ikke om den var dobbel en gang.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:22   #19
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har enkeltdyner. Selv om det er koselig å ligge inntil, så greier jeg ikke å sove slik, da må jeg ha egen pute og egen dyne og egen plass

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:37   #20
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

To enkle. Kunne aldri i verden ha tenkt meg dobbeldyne. Med mindre jeg fikk ha den alene da.

Samme her!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no