Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du oppvaskmaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har du oppvaskmaskin?
Nei 6 3,73%
Ja, en 155 96,27%
Ja, to 0 0%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 18:17   #81
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en oppvaskmaskin - og den lovpriser jeg hver eneste gang den settes i gang.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 18:28   #82
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Av miljømessige hensyn så synes jeg dere bør klare dere med 1. Ihvertfall når dere bare er 4 i familien og flaskebarn er jo bare for en begrenset periode.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 19:01   #83
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Av miljømessige hensyn så synes jeg dere bør klare dere med 1. Ihvertfall når dere bare er 4 i familien og flaskebarn er jo bare for en begrenset periode.

Vi har i grunnen bestemt oss for at det holder med 1. Og så får jeg heller vaske bakebollen for hånd en gang i blant, slik at jeg får litt annet inn i maskinen i tillegg.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 19:06   #84
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Vi har i grunnen bestemt oss for at det holder med 1. Og så får jeg heller vaske bakebollen for hånd en gang i blant, slik at jeg får litt annet inn i maskinen i tillegg.

God ide det er kjipt å vaske opp, men vi tar det på tur og da går det som regel greit. Den som lager middag slipper oppvasken Mannen min foreslo en gang at vi skulle ha to oppvaskmaskiner: en å ta ut av reint fra, og en til å sette inn skittent i. Nice try

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:32   #85
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

NÅ har jeg også oppvaskmaskin!

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:44   #86
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
 
5barnsmor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 602
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

vi har 1 og vi er 7 personer. Kjører den iallefall 1 gang om dagen....

__________________
gutt 1995, jente 1996, jente 1998, jente 2002, gutt 2005 og jente 2009
5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 09:46   #87
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har bare en maskin. Det er egentlig nok!

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 14:18   #88
xena
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 60
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en maskin.

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 11:33   #89
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Jeg har oppvaskmaskin, men har ikke plass til den på kjøkkenet. Så her vaskes kopper for hånd

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:29   #90
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en oppvaskmaskin, men kunne gjerne hatt to stk. Så praktisk hvis man har en del folk på middag og fest.
Mannen min kunne ikke levd uten oppvaskmaskin, jeg tror oppvask er det han hater mest her i livet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:40   #91
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Mutti har to oppvaskmaskiner, egentlig fordi de har hatt en utleieleilighet i huset sitt som nå er gjesterom. De er bare to voksne, så den ene (oppvaskmaskinen, ikke voksne) står vanligvis i fred og bruker derfor ikke strøm/vann. Når huset er fullt av barn og barnebarn eller 30 middagsgjester, er det gull med to oppvaskmaskiner.

For oss som er 2+2, er det jo egentlig nok med en oppvaskmaskin hvis vi bare gidder å rydde inn og ut ofte nok.. Men jeg skjønner tanken, kunne godt hatt en til når vi blir voksne og får stort hus.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:50   #92
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en og jeg kunne aldri i verden ha klart meg uten.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 17:46   #93
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Noen venner av oss pusset opp kjøkkenet og valgte å gå for to oppvaskmaskiner. Tror det var spesielt mannen i huset som ivret for det.

Men - de ofret dør fra kjøkkenet ut til spiseplassen ute - og det kunne ikke jeg ha gjort.

Forøvrig bor jeg nå i leid leilighet uten oppvaskmaskin og satser på at det skal gå bra denne vinteren/våren som kommer.

  Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 19:51   #94
annej
Nybegynner
 
annej sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Gjøvik
Innlegg: 29
annej har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Jupp, og jeg er veldig glad i den

__________________
Emma Sofie 3 år ...
annej er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 19:59   #95
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har 1 maskin. Festlig å høre om noen her har 2. Vi kjører maskinen omtrent hver dag. Blir kanskje 6 ganger i uka.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no