Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen som ser Nynne?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Ser du på Nynne?
Hæ? 4 16,00%
Ja, jeg er hekta 5 20,00%
Ja, men bare hvis det passer 7 28,00%
Nei, jeg liker ikke serien 9 36,00%
Deltakere: 25. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 20:32   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som ser Nynne?

Jeg kan ikke noe for det, men jeg er blitt småglad i den serien. Hun går Bridget Jones en høy gang på enkelte områder, men hun er unektelig flott og sjarmerende.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:43   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Tja. Jeg blir skrekkelig flau av å se på henne. Men hun er jo litt morsom, da. Og dessuten digger jeg Danmark og alt som er dansk. Så jeg føler meg litt programforpliktet til å se på.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:47   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Nei. Jeg mangler et alternativ, noe sånt som "jeg gidder ikke fordi alle andre absolutt skal se den".

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:48   #4
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Tja Nynne og jeg finner liksom ikke tonen helt . Jeg vet ikke helt hva det er for jeg pleier å like slike serier. For å si det slik jeg liker weeds som gikk senere på mandagskveldene bedre. Dessuten så er Koht i familien et must å få meg seg nå

Mennen kjøpte imidlertid Nynne boken til meg, passe lett lekture her jeg ligger ny operert og knasker pinex forte. Kanskje Nynne og jeg finner ut av det?

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:48   #5
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Nei. Jeg så første episode, men likte ikke serien så godt. Boka likte jeg heller ikke. (Men jeg liker mye chicklit).

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:49   #6
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Jeg ser på det når det passer. Synes ikke serien er kjempebra, men den er underholdende.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:46   #7
Torinn
Undrande
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 58
Torinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Har sett eit par episoder og emm er serien betre enn boka, så ser den viss det passar.

Torinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:49   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Når går den? Og hvor?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:56   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Når går den? Og hvor?

På TV3 på mandager klokken 21.30. Mener å huske at den går i reprise også, men vet ikke når.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:02   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Har ikke sett den serien.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:19   #11
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Uff, nei. Jeg slet meg gjennom en episode, men jeg klarer ikke sånne serier der folk dummer seg så til de grader ut. Det er bare flaut.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:24   #12
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Ja, jeg ser på Nynne.
Bridget Jones, Nynne, Becky Bloomwood, alle slike vimsete, søte kvinnetyper appelerer til meg. Vet ikke helt hvorfor egentlig, for jeg er overhode ikke slik selv.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:24   #13
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Nei, jeg ser ikke på Nynne. Jeg har fulgt med på Anna phil istedenfor som går samtidig.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:36   #14
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Of course!

Vel så liker jeg alt som har med typiske jenteserier også da! Akkurat nå er Nynne det eneste jeg følger med på tv for tiden. Gleder meg til Frustrerte fruer starter igjen!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:39   #15
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg ser på det når det passer. Synes ikke serien er kjempebra, men den er underholdende.


Egentlig enig med Carolin. Serien er ikke kjempebra men lett underholdende og greit å hvile topplokket med!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 00:44   #16
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Jeg er helt klart bitt av Nynne-basillen

  Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 00:46   #17
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Opprinnelig lagt inn av Svaggen, her.

Ja, jeg ser på Nynne.
Bridget Jones, Nynne, Becky Bloomwood, alle slike vimsete, søte kvinnetyper appelerer til meg. Vet ikke helt hvorfor egentlig, for jeg er overhode ikke slik selv.

Becky Bloomwood i shopoholic bøkene er helt konge

  Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 09:56   #18
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Den ligger på opptakslista på Mediasenteret, og så ser vi den når det passer.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 19:54   #19
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Den ligger på opptakslista på Mediasenteret, og så ser vi den når det passer.

Gleder meg til vi får mediesenter jeg :ikkemisunneligjeg:

  Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:04   #20
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som ser Nynne?

Nei, jeg ser den ikke. Ingen spesiell grunn egentlig, men siden jeg jobber turnus prøver jeg å følge med på minst mulig.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no