Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

IKEA-følelser

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: IKEA - hva føler du?
Jeg elsker IKEA og IKEA elsker meg. 73 73,74%
IKEA er noe herk og jeg hater det. 5 5,05%
IKEA, schmikea. Couldn't care less. 20 20,20%
Denne pollen har vi hatt før, men for all del... 3 3,03%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-08, 23:43   #41
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-følelser

IKEA-møblene våre har forresten levd lenge, jeg kan ikke huske å ha kastet et eneste møbel derfra. Har vi hatt behov for å bytte dem ut, har vi solgt dem. Det eneste møbelet jeg noengang har kastet er en sprinkelseng fra Fru Lyng, som kostet tre ganger så mye som IKEA sine. Så nei, det er ikke nødvendigvis prisen som styrer forbruket vårt.

Noe av det beste med IKEA, foruten design og pris, er monteringen. Dulter litt på Hobbes.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:58   #42
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg liker Ikeas møbler og har mye derfra. Blant annet min nye fine hjørnesofa, som jeg definitivt har tenkt å ha lengre enn fire år.

Men jeg blir stresset og aggressiv av å være på IKEA. Jeg tror det er størrelsen og menneskene, jeg vet ikke helt. Jeg vet at jeg må være mett og uthvilt for å takle det kjøpesenteret uten å komme ut i et farlig humør.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 00:50   #43
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg elsker Ikea.

Når det gjelder Ikea, priser og miljø så er det nok slik at det ligger mer bak de lave prisene enn at de er produsert i lavkostnadsland. Hele Ikea konseptet er jo nettopp bygd opp rundt dette med å finne kostnadseffektive måter å drive på. Samtidig som de faktisk har miljø i fokus.
http://www.ikea-group.ikea.com/?ID=14

Ikea varene er ikke mindre holdbare enn mye annet som finnes på markedet. I tillegg er de betydelig bedre når det gjelder muligheten til å gjøre fornuftige valg. Har du valgt et Ikea kjøkken og blir "lei" etter 15 år, så trenger du ikke skifte ut hele kjøkkenet, det er mulig å bare skifte ut fronter. Det at du har mullighet til å skifte trekk på sofaen bidrar også til at man slipper å skifte ut hele møbelet. Og når man i tillegg har mulighet til enkelt å få tak i ekstradeler som trengs til bortimot alle produktene så bidrar dette til gjenbruk i stedet for kast. Vi arvet nettopp en hel stabel med Billyhyller, men de små hylle"duttene" var forsunnet. Hadde vi ikke fått tak i de måtte vi ha kastet hele systemet og kjøpt nytt. Men, Ikea ( ) fikset selvsagt en hel pose med nødvendige "dutter" til oss på 30 sekunder.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 01:02   #44
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg blir sur og stresset med det samme jeg er innenfor dørene til IKEA.
Når det er sagt: jeg velger å dra dit fremfor andre møbel/interiør-butikker fordi det er nært, utvalget er stort, og det er billig.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 08:19   #45
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg elsker IKEA. Ikke nødvendigvis fordi det er så fantastisk bra alt de har alltid, men å gå på IKEA en dag kan gi utrolig gode tips til hvordan løse møbleringsspørsmål. I forhold til oppbevaring på liten plass f.eks.
Er også fornøyd med at det går an å skaffe seg funksjonelle ting som ikke koster skjorta. Dessuten liker jeg stilen, i store trekk.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 08:25   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Ja, det er UTROLIG å se hvordan de har klart å få til de flotte møblerings-løsningene på ørsmå rom.
De har dessuten masse kjekt stæsj til barnerom. Camilla elsker lampene deres, hun har en hvit blomst over den nederste køya i køysenga, og en oransje sjøhest over den øverste køya. Og de utrolig kjekke oppbevaringsløsningene de har! Vesla har denne og denne med røde bokser i på rommet sitt, er jo plass til enormt mye.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 08:31   #47
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg har gått litt lei av IKEA. Men jeg liker butikken, det er ikke det, men det er sjelden jeg orker å dra dit.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 08:57   #48
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg elsket IKEA når det ikke var her i byen, etter det kom til Trondheim er jeg litt mer avslappet.

Jeg er ikke en som kaster og bytter ut ting som fungerer. De eneste tingene kjøpt på IKEA som jeg ikke har lenger har jeg gitt bort og de brukes der. Om du har høy omløpshastighet har like mye med person å gjøre som hvor du handler.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 08:58   #49
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: IKEA-følelser

IKEA er deilig! Vi har et nært forhold.
En ting var i studietiden da vi lasset kommoder og tepper inn på ikeabussen for å spare penger. Kjøper jeg store ting nå bare leverer jeg det i hjemkjøringskranken, vips så kommer to menn og leverer alt på døra...skjøøønt.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:02   #50
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg tror faktisk at Ikea er den eneste møbelbutikken jeg har kjøpt noe på de siste årene. - Liker butikken godt - mest pga det sykt store utvalget og prisene. Vi bytter ikke ut møblene fra Ikea noe oftere enn vi hadde gjort om de var kjøpt på f.eks Skeidar tror jeg altså - men så ligger det liksom ikke helt for oss heller da..(og det kan man sikkert se når man er hjemme hos oss )

Mine ikeamøbler har tålt 3 flytterunder nå.

Jeg og mannen pleier forøvrig å ha konkurranse for hvem som greier å montere varene raskest

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:15   #51
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: IKEA-følelser

Vi bor ett solid steinkast fra IKEA, men er ikke der alt for ofte. Men når vi først er der er det juleaften, burdag og alt på en gang. Har en dyp og ekte kjærlighet for billigkroken, der jeg fikk kjøpt god madrass og overmadrass til nesten ingenting, går somregel dit først, for å se om det er noe som jeg skulle trenge der!

Syns ikke IKEA er bruk og kast, og om det er det, så er det vel forbrukerne som gjør det, SELVOM muligens IKEA da legger opp til det. (Det er lov å bruke hue sjøl lissom ).

Er like fornøyd med IKEA varer som med f.eks Skeidar, og vi kjøper ikke lett og kaster ikke lett uansett hvor det er kjøpt/fått fra.

Oi, jeg var vist litt mer engasjert i IKEA enn jeg trodde

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:18   #52
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-følelser

Vi holder på å bygge "hytte" i hagen (erstatning for manglende kjellerstue). Har sofa fra før, men ellers har vi tenkt å innrede med møbler og "ting og tang" fra IKEA. Møblene til IKEA er helt etter min smak. Liker ikke så mye dill og krimskrams på møblene. Det jeg liker aller best med IKEA er at de har så mange smarte løsninger for rom med liten plass.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:32   #53
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg hater den "bruk og kast mentaliteten" som hele IKEA konseptet står for. (Billig & bytt ofte)

Konseptet blir jo hva man gjør det til selv...

Jeg har en 5-år gammel sofagruppe fra Ikea. Kommer til å ha den sikkert 5 år til. Minst.
Mitt første og nåværende kjøkkenbord er fra Ikea. Det er 15 år gammelt. Jeg malte det i fjor og kommer til å bruke det i mange, mange år til.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:33   #54
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg elsker IKEA. Kan bruke veldig mange timer og mye kronasjer der inne.
Vi har noe IKEA-møbler, men de er på langt nær i overtall. Jeg elsker IKEAS småstæsj mer enn noe.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:41   #55
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Om IKEA står for en bruk og kast mentalitet? JA det vil jeg i aller høyeste grad si og det "markedsfører" de seg jo på også. Så og si 100% av utvalget til IKEA er produsert i lavkostland og hva sier de når du skal kjøpe kjøkken f.eks? Er du ikke fornøyd med fargen på skapene er det jo bare å kaste og kjøpe nye, det er laget for å holde en liten stund, billig å bytte. Gud og envher småbarnsfamilie jeg kjenner kjøper IKEA møbler når ungene er små for "de skal bare ha de noen år" osv osv.

Hvorfor liker folk IKEA? Som tråder her viser, masse billig stash, så ja i aller høyeste grad, jeg synes IKEA er MYE verre en det aller meste annet.

...og hvor tror du andre møbelhus, og for den saks skyld dyre nisje-forretninger, produserer varene sine?

Mennesker som velger IKEA-kjøkken er fra alle samfunnslag med alle slags behov. IKEA-kjøkkenet har vist seg å ha svært god kvalitet, og at det derfor holder lenge. At man etter noen års bruk kan skifte ut skapdørene for å modernisere, kontra å skifte ut hele kjøkken-innredningen, ser fler enn meg som positivt.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:49   #56
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes de fleste andre kjeder er vemmelig overpriset. Det er helt sykt hva man må ut med for et helt enkelt sofabord de fleste steder, mens man på Ikea får et omtrent tilsvarende til en latterlig mye lavere pris. Ja, kvaliteten er sikkert "dårligere" men jeg synes den er bra nok.

Det er ganske misforstått dette med at IKEA skal ha dårligere kvalitet enn andre bare fordi de er billigere. Grunnen til at IKEA kan selge billigere enn mindre forretninger og kjeder, er at de produserer svært store kvanta og da får de selvsagt rimeligere pris enn konkurrentene.
Jeg har en svin-dyr (men fortsatt Asia-produsert...) spisegruppe. Solgt gjennom en interiør-kjede som markedsfører seg i et annet segment enn IKEA, dvs. dyrt og eksklusivt, og få møbler av hver type. Den har ikke det grann bedre kvalitet enn IKEA-møblene mine.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:51   #57
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Og dermed får vi fattigluser råd til å ha det pent hjemme, takket være IKEA.

Fattig-lus og rikmanns-rotter går hånd i hånd på IKEA altså...
Mette-Marit sverger jo til IKEA titt og ofte, og hun har vel råd til å la være kan man trygt si.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:53   #58
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg elsker IKEA, og IKEA elsker meg.
Vi har mye IKEA-stæsj i huset vårt, og jeg tror ikke vi har kastet annet enn en køyseng. Den knakk under flytting, og restene ble kassabil og hemmelig trehytte til pjokken.
Jeg vurderer nytt IKEA-kjøkken, jeg er storfornøyd med Pax-garderoben, Expendit-hyllene passer finfint inn på barnerommene, og Ivar-hyllene (som en gang prydet student-stuen) er perfekt til bodhyller.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:57   #59
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg er så og si aldri på IKEA. Det er litt godt, gammeldags snobberi som sitter igjen tror jeg. Da jeg var liten sa moren min ved et par anledninger at vel var vi ikke velbeslått, men så ille stelt med oss at vi måtte handle på IKEA, var det tross alt ikke. Det sitter i ryggmargen. IKEA ligger dessuten så alldeles usentralt til at det ikke er verdt turen dit.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:57   #60
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg tror jeg hadde elsket ikea om det var i nærområdet...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
ikea


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no