Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Det ultimate sjakkbrettet

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-11, 22:04   #1
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Det ultimate sjakkbrettet

Svogeren min ønsker seg ingenting til jul og jeg tenkte egentlig at han skulle få god olivenolje og annet til kjøkkenet. Det blir han alltid veldig glad for. Men så har han tatt opp sin gamle hobby, sjakk, begynt å spille turneringer og sånt. (Jeg aner virkelig ikke om det er noe og sånt i denne sammenheng.)

Han pleier å spøke med at søsteren min ønsker seg sjakkbrett, hun med at han ønsker seg hårførner. (Han har ikke hår!) Så den besteste gaven må jo være Sjakkbrettet. Med stor S. Han har jo sjakkbrett. Så hva kjøper jeg til ham?

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 21:42   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det ultimate sjakkbrettet

Eg gjekk lenge og leita etter det til mannen min, for nokre år sidan. Til slutt fann eg eit i ein butikk med nyreligiøse rekvisitter, røkelse, drømmefangarar og møbler, øvst på Grunerløkka i Oslo. Skorpio eller Skorpius heiter butikken, trur eg.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 21:44   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det ultimate sjakkbrettet

Jeg så StarWars-sjakkbrett på Teknikkmagasinet forleden.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 08:33   #4
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det ultimate sjakkbrettet

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg så StarWars-sjakkbrett på Teknikkmagasinet forleden.

Å, kult!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no