Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du (hatt) brevvenn?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har du / har du hatt brevvenn?
Har hatt brevvenn 106 77,37%
Har hatt og har fortsatt brevvenn 13 9,49%
Har hatt brevvenn, men nå mailer vi i stedet 11 8,03%
Jeg oppdaget skrivelysten på forum 2 1,46%
Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver skjelden noe på forum :lesehest: 1 0,73%
Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver ikke noe på forum :sjenert: 0 0%
Annet (beskriv) 4 2,92%
Deltakere: 137. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-07, 22:59   #21
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Har hatt endel opp igjennom årene.

Datteren min vil veldig gjerne ha nå, men hvor finner man det nå til dags?
Og hvordan kan man være sikker på at det er en jente eller gutt i passende alder man skriver med

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 23:07   #22
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg har hatt mange, mange brevvenner. Jeg har dessverre ikke noen igjen.
Den damen jeg husker best var cirka 80 år gammel. Jeg brevvekslet med henne fra jeg omtrent kunne skrive til jeg var tenåring. Kjempemorsomt.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 00:14   #23
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Har hatt mange brevvenner, den beste av dem møtte jeg tilfeldig da hun begynte i samme studentforening som meg, så da ble vi venner på ånkli. Det var litt sprøtt, det var en del år siden vi skrev, men vi kjente liksom igjen navnene til hverandre, men klarte ikke plassere med en gang. Hehe.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 00:36   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg hadde masse brevvenner i hele oppveksten. Kontakten har dabbet av, men lenge mailet jeg med en av dem, og vi er Facebook-venner. Jeg har alltid vært ekstremt skriveglad, og e-post og Internett har blitt en arena som er midt i blinken for meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 10:13   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg har fortsatt to brevvenner. Begge bor i Norge og jeg har fått de gjennom forum. Er i en veldig dårlig brevskriveperiode akkurat nå (2 mnd siden jeg fikk brev og jeg er fortsatt ikke ferdig med brevet) men det er kjempekoselig å ha noen å skrive brev med.

Jeg hadde masse brevvenner fram til jeg var 15. Fikk jeg brevvenner igjen nå.

Det året jeg var ute og reiste (97/98) skrev jeg masse brev til de hjemme. Jeg hadde ikke tilgang til internett så ofte, og da var det veldig greit.

Både mamma og søstra mi er brevskrivere.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 10:23   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Storesøstra mi vokste opp hos mamman sin 50 mil unna, så vi har skrevet brev siden jeg var gammel nok til å kunne skrive. Ellers hadde jeg brevvenner i kortere og lengere perioder fram til jeg ble ungdom.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 10:57   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg hadde mengder med brevvenner fra barneskolen og oppover. Nuh er det lenge siden sist.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 13:08   #28
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg hadde annonse i Starlet en gang!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 13:29   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Morsom historie Albertine!

Jeg har hatt mange brevvenner. Flyttet til en annen kant av landet og byttet skole etter fjerdeklasse, og holdt kontakten med flere gamle klassevenninner fra den første skolen ved brevveksling. Brevvekslet også med diverse unger som jeg ble kjent med på musikkorpsstevner, speiderleire etc.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 13:33   #30
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg hadde mange brevvenner fram til jeg var en 17-18år . Men det var i grunnen folk jeg hadde truffet. På kortur, på klassetur, sydenturr osv. Og så brevekslet jeg en stund med en tysker jeg fant en flaskepost fra.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 13:48   #31
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg hadde massevis av brevvenner over hele verden. Husker best en kar fra Singapore som jeg nesten ble forelsket i pr. brev. Jeg har aldri møtt noen av dem.

Kjøpte brevvenn-adresser av et firma som jeg ikke husker navnet på, og da ble ens egen adresse lagt inn i registeret så andre kunne kjøpe den. Det var tider :mimre:.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 13:53   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg har hatt brevvenner siden jeg var 8-9 år, og i min glansperiode på slutten av 80-tallet hadde jeg langt over tjue stykker. det var så kjekt å komme hjem til tykke konvolutter fra fjern og nær. Jeg brevvekslet stort sett med folk jeg hadde møtt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 14:01   #33
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Kjøpte brevvenn-adresser av et firma som jeg ikke husker navnet på, og da ble ens egen adresse lagt inn i registeret så andre kunne kjøpe den..

Er det forresten noen som husker / vet hva dette firmaet het? De sendte ut små foldere som man kunne krysse av i. Det var et eller annet som sluttet på -service tror jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 14:02   #34
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg har hatt mange brevvenner. Nå skriver jeg knapt nok kort. Det går i sms og e-mail, det er en travel tid vi lever i.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 20:05   #35
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg hadde masse brevvenner i hele oppveksten. Kontakten har dabbet av, men lenge mailet jeg med en av dem, og vi er Facebook-venner. Jeg har alltid vært ekstremt skriveglad, og e-post og Internett har blitt en arena som er midt i blinken for meg.

Jammen fant ikke jeg en av mine gamle brevvenner på Facebook nå. Han bodde i Molde da vi brevvekslet, nå har han visst endt opp i Oslo-området et sted....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:01   #36
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Linda Larsson fra Sverige!
Det var tider, - vi brevvekslet i mange år og besøkte hverandre noen ganger. Men så mistet vi dessverre kontakten. Hun er selvsagt umulig å oppspore pga. det vanlige navnet.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:16   #37
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Jeg har hatt mange brevvenner, fra mange forskjellige land. Nå begynner det å bli lenge siden, men jeg har faktisk fått kontakt igjen med et par av de gjennom facebook. Veldig moro.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:23   #38
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Hadde utrolig mange brevvenner og venninner i tenårene. Skrev og skrev, men har mistet kontakten med dem. Vi vokste vel fra hverandre på et vis. Møtte et par av dem også. Tror ikke jeg klarer å spore opp noen av dem igjen, men det er kun fordi jeg ikke husker etternavnet og min mann i samarbeid med min mamma kastet alle brevene da mamma og pappa flyttet for noen år siden.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 16:33   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Hadde mange brevvenner i min ungdom. Fikk mange internasjonale brevvenner via en eller annen organisasjon som man sendte inn navn og adresse til, så utvekslet de brevvenner. Skrev lenge med en gutt fra Singapore og en jente fra Australia. For ikke å snakke om alle tiggerbrevene fra diverse folk i Afrika.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 18:25   #40
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg hadde mengder med brevvenner fra barneskolen og oppover. Nuh er det lenge siden sist.

Samme her.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no