Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-12, 10:57   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Det lurer jeg på.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 10:59   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Denne:
http://www.gulvdeal.no/parkett/1-sta...inek-eik-hvit/

Veldig praktisk, synes veldig lite med støv og flekker.
Men det er klart, det er veldig lyst og litt gråaktig, så kommer an på hva slags stil du har.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:00   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Jeg tror vi kommer til å velge en ganske klassisk eikeparkett når en dag endelig kommer så langt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:02   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Vi har parkett overalt, men jeg har ofte tenkt at vi skulle hatt fliser. En av våre naboer rev opp parketten etter 1-2 år og byttet til fliser. To andre naboer har også fliser.

Jaja, kanskje når vi har slipt ned parketten så mye det går så bytter vi kanskje.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:03   #5
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Det er akkurat noe slikt vi tenker på, Lykken. Så min stil! Men hvordan er det med vedlikehold?

Fliser kan vureres på kjøkken, men det blir da for hardt i stue?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:05   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Ikke stuene jeg har sett. Det har vært lunt og fint. Og så pjaktisk!

Disse flisemenneskene jeg kjenner har hund, da. Det luner litt opp. (Dessuten er vel hund hovedårsaken. )

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:06   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Fliser ville jeg ihvertfall ikke hatt. Husker med gru da søsteren min hadde fliser på kjøkkengulvet, og hver eneste ting barna mistet på gulvet gikk i tusen knas. Og jeg kommer aldri til å ha hund.

Jeg ville nok valgt et eikegulv, gjerne hvitoljet tror jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:07   #8
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Men med varmekabler eller vannbåren gulvvarme under flisene da, antageligvis?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:07   #9
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Men med varmekabler eller vannbåren gulvvarme da, antageligvis?

Oh, yes. Det er et must, ja. :nybyggerfelt:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:08   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Vi har akkurat kjøpt nytt gulv til kjøkkenet, og da falt valget på mørkt grått gummigulv fra Polyfloor (eller noe sånt). I stua har vi foreløpig parkett, men pga. hund blir det muligens laminat neste gang (selv om jeg grøsser ved tanken).

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:09   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Vi valgte pergo i stue og på kjøkken, veldig fornøyde. Slipper å sitte med hjertet i halsen hver gang barna rører på seg, det skal virkelig en hel del til for at det blir merker. (til gjengjeld får man da ikke merkene bort hvis de først kommer, men da skal du jobbe en stund).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:09   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Det er akkurat noe slikt vi tenker på, Lykken. Så min stil! Men hvordan er det vedlikehold?

Vi pusset(pusser) opp, byttet kjøkken (svart) og flyttet inn rett før jul, og er veldig fornøyde. Vedlikehold aner jeg ikke, kommer til å vaske som vanlig og bytte ut gulvet når det er slitent etter noen år. Det er vanlig klikkparkett, bare at den er ekstra hvitoljet og mattlakkert.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:15   #13
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Det er vel mer praktisk med slik matt lakk enn med oljet eikeparkett. Vi bodde en gang i en leilighet med ordentlig tregulv, og det var så fint! Men med slitasjen to (viltre) barn gir er det nok mer praktisk med lakk.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:15   #14
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Jeg bør ha det samme gulvet i både kjøkken, gang og stue, siden det får små rom til å virke større når en gjentar materialer.

Jeg vil ikke få råd til gulvvarme, med mindre jeg vinner i Lotto, da. Mine krav er:

  • Demper trinnlyd
  • Tåler vann
  • Tåler barn som er uforsiktige
  • Må ikke virke kaldt
Så da har jeg Pergo Vinyl eller helst Senso Clic: http://ifi.no/naturtro-vinylgulv-med-et-klikk

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:25   #15
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Vi har akkurat lagt nytt gulv på stue og kjøkken, og selv om den opprinnelige planen var hvit ask, så falt valget på hvit eik som var bare halvparten så dyrt. Vi er utrolig fornøyde med resultatet, vi fikk et lyst, holdbart gulv med mye liv i. Vi la forresten parkett, og det er helt utrolig hvor mye varmere gulvet kjennes mot bare ben sammenlignet med laminatgulvet vi hadde før.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:28   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Det er akkurat det vi skal gjøre nå mot våren (pluss sette inn helt nytt kjøkken, skifte ut alle dører fra furu til hvitt, male furutrappen hvit osv). Vi har mørk parkett på kjøkken, stue og gang og det er et helvete! Alt viser igjen, alle skraper og alt støv. Aldri mer.
Vi skal ha lysest mulig parkett. Hvit eik, kanskje. Og så vil jeg fjerne dørtersklene mellom stue og kjøkken og stue og gang, de blir så fort stygge og samler bare dritt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:33   #17
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Vi har kjøkken og stue i andre etasjen, så gulvkaldt var ikke noe vi trengte å tenke på, og etter litt frem og tilbake endte vi på laminat. Vi kjøpte Alloc i eik og det kommer veldig bra ut. Vi hadde parkett i det forrige huset og det ble så lett riper, at det skal jeg ikke ha igjen før etter at barna er blitt store. Vi vurderte filser på kjøkkenet, men endte på det samme gulvet til hele etasjen.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:41   #18
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Hvit eik så fint ut. Vi hadde helt "vanlig" eik før. Så fikk vi en bitteliten vannskade som medførte at forsikringsselskapet ville legge helt nytt gulv. Vi valgte en lysere tresort, ask tror jeg, men jeg er ikke helt fornøyd. Det er mer "skittensomt" enn det gamle eikegulvet, og ikke noe mer hardført. Hvis det er mulig å ikke ha samme gulv på kjøkken og stue ville jeg ha valgt noe som tåler vann på kjøkkenet, f.eks. kork eller laminat, og så den hvite eikeparketten på stua.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:45   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Vi har parkett, samme som resten av huset, men vi la ny parkett på kjøkkendelen da vi pusset opp der i 2008. Fy flate så ripete og stygt det har blitt!
Aner ikke om det var noe billigparkett men det kan jammen virke sånn.. men vi vurderer å dra det opp og legge en eller annen form for fliser inni kjøkkensonen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:46   #20
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Vi har nettopp skiftet gulv i inngangspartiet, mellomgang og stue, og valgte laminat. For med mye trafikk inn og ut med vogner, snart 3 unger, og to bikkjer så var valget enkelt.
Vi endte på Hvitoljet ask fra Alloc tror jeg det var, det er et veldig pent gulv altså.
Vi har fliser på kjøkkengulvet, det skulle jeg ønske vi kunne ha skiftet i samme slengen men da hadde vi måttet demontere hele kjøkkenet og kjøpt nytt, så det ble dessverre ikke sånn. Men i forhold til unger og søl med vann (og bikkjer og vannskåler) er fliser det mest praktisk for oss så vi får leve med det.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no