Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nabojentas etterlengtede bad!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 12:50   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nabojentas etterlengtede bad!

Ja, så har vi da endelig kommet i gang med badet i kjelleren!!!!
Etter å ha ventet i over to år nå, må jeg si jeg begynte å bli en anelse utålmodig og grinete...

Men her ser dere hvordan badet ser ut i dag, og det innbyr ikke akkurat til avslappende boblebad og stearinlys....
(bildene ser kanskje litt rare ut, men det er fordi de er tatt i panorama-modus!)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00021.JPG (42,4 KB, 37 visninger)
Filtype: jpg DSC00022.JPG (51,5 KB, 26 visninger)
__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 12:53   #2
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og her er bilde av mann og minste-gutt som jobber og jobber!!
Slenger også med et ordentlig bilde av rommet!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00019.JPG (35,6 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg DSC00020.JPG (16,3 KB, 18 visninger)
__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 14:19   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Og her er bilde av mann og minste-gutt som jobber og jobber!!
Slenger også med et ordentlig bilde av rommet!


OJ OJ...
Så flink broder`n er. Har skrevet hilsen på hjemmesia å, og etterlyser en ny opp-pussingsside.
Jeg blir gjerne med deg i badet.. hi hi

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 14:24   #4
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

OJ OJ...
Så flink broder`n er. Har skrevet hilsen på hjemmesia å, og etterlyser en ny opp-pussingsside.
Jeg blir gjerne med deg i badet.. hi hi

Du kan jo male et "dass-maleri" som kan pynte opp på det nye badet!!! Så skal du f¨å være med i badet... Selv om jeg fremdeles ikke har vært i stampen deres enda....


Hvordan går det forresten med maleriet til gjesterommet? Eller venter du med det til mailen min kommer frem?8Skjønner ikke hva som skjer der, siden den mailen ikke kommer frem) Har du en annen adr? Send meg den på PM i tilfellet!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 17:59   #5
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Så spennende, her må je følge med!
Det er så gøy å se et slikt rom bli til et flott bad.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 18:02   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bravo! Endelig er dere i gang! Kjenner jeg nabomannen så blir det helt sikkert bra nå som han endelig har kommet i gang.

Og det spørs om vi ikke kommer til å kampe mer hos dere etterhvert som gjestebadet blir ferdig. For det er vel forbeholdt gjestene regner jeg med???

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 22:26   #7
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Du kan jo male et "dass-maleri" som kan pynte opp på det nye badet!!! Så skal du f¨å være med i badet... Selv om jeg fremdeles ikke har vært i stampen deres enda....


Hvordan går det forresten med maleriet til gjesterommet? Eller venter du med det til mailen min kommer frem?8Skjønner ikke hva som skjer der, siden den mailen ikke kommer frem) Har du en annen adr? Send meg den på PM i tilfellet!

HALLO PÅ DO

Dass-maleri?? Ja, da kan jeg jo bare la fantasien få fritt spillerom da.. hi hi. Ja det er rart jeg ikke har mottat mailen.. Jeg har noe på gang..kanskje. Men det er ikke noe sånn farger på ennå. Men det er jo bare å tilsette etterpå itilfelle.

HA DET PÅ BADET!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:25   #8
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Bravo! Endelig er dere i gang! Kjenner jeg nabomannen så blir det helt sikkert bra nå som han endelig har kommet i gang.

Og det spørs om vi ikke kommer til å kampe mer hos dere etterhvert som gjestebadet blir ferdig. For det er vel forbeholdt gjestene regner jeg med???

Gjestebad? Det er mitt!! BARE MITT!!!! Det skal bli min lille oase!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 12:32   #9
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Heldiggriser som får lytt bad. Det er på ønskelista mi også, men det tar nok sin tid. Lykke til med bygging og pussing!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 12:32   #10
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det så ut som det var en del ugjort ennå, ja. Men det er jo godt å komme i gang.

Da jeg så overskriften trodde jeg det handlet om at du endelig skulle få tatt deg et etterlengtet bad.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 12:55   #11
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det så ut som det var en del ugjort ennå, ja. Men det er jo godt å komme i gang.

Da jeg så overskriften trodde jeg det handlet om at du endelig skulle få tatt deg et etterlengtet bad.

Ser at overskriften kan feiltokles ja...
"Nei nå har jeg ikke badet på over to år, så nå må jeg skrape skitten av!"

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 13:34   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Da jeg så overskriften trodde jeg det handlet om at du endelig skulle få tatt deg et etterlengtet bad.

Det tenker jeg også hver gang jeg ser overskriften.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 15:56   #13
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det tenker jeg også hver gang jeg ser overskriften.

Jeg tenkte det samme!

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no