Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koronavirus og ferieplaner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-20, 11:13   #341
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.477
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Veldig enig i dette.

Reprise på Sommeren 2018 er mitt største mareritt. Skjønner ikke at det er mulig å ønske å gjenta en sommer som førte til økonomisk krise for bønder, nedslakting av dyr pga. formangel, tørke, skogbranner osv. Å ønske seg det er mye, mye mer dustete enn å uttale seg litt sleivete om hvor ille det er å ikke få reise til utlandet.

Nei, den biten trenger vi ikke få igjen.

Det kan godt regne om natta. :raus:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:18   #342
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg har ombooket min tredagers Osloferie til mars neste år. Nå er mitt personlige ønske for sommeren at det blir greit å foreta fritidsreiser igjen. Savner hyttehelgene mine. Plan B er å investere i en liten grill og ny terrassestol. Kan godt tenke meg å lytte til noen bokrepriser i sommer. Feministlitteratur fra 70-tallet, Agnar Mykle og kanskje noe eldre krim.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:22   #343
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.415
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nei, den biten trenger vi ikke få igjen.

Det kan godt regne om natta. :raus:

Nettopp. Det glemte jeg å skrive da jeg ønsket meg varmen fra 2018.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:24   #344
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.742
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes det må være greit å si seg skuffet over at ferien blir avlyst uten ALLTID å måtte tenke på barna i Afrika eller andre som har det mye verre. Helt ærlig synes jeg det er litt slitsomt med dette forumet, at man ALLTID må korrigere folk til å holde seg innenfor PK-rammen, hvis man sier noe litt fra hofta uten se det kjempestore bildet.


Dette.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:39   #345
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes det må være greit å si seg skuffet over at ferien blir avlyst uten ALLTID å måtte tenke på barna i Afrika eller andre som har det mye verre. Helt ærlig synes jeg det er litt slitsomt med dette forumet, at man ALLTID må korrigere folk til å holde seg innenfor PK-rammen, hvis man sier noe litt fra hofta uten se det kjempestore bildet.

Selvsagt overlever man, men selvsagt er det stor forskjell på hvilket vær man bor i og hvordan man takler det. Det er en grunn til at jeg har flyttet (rømt) fra Vestlandet. Nå er jeg så heldig at jeg har hytte i et solrikt område, men hvis jeg skulle måtte holde meg i rekkehuset jeg hadde i Bergen med 21 feriedager med regn, hadde jeg seriøst gått på veggene.

Enig!

I tillegg er det greit å huske på at noen av oss er såpass sporadisk her inne at man ikke kjenner de andre noe særlig og at dere andre heller ikke kjenner meg. Og disse tingene gjelder både økonomisk og helsemessig situasjon og uttrykksmåte.

Jeg vet at jeg skrev "Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal overleve uten varme i sommer...", men jeg trodde faktisk ikke at noen kom til å ta det bokstavelig.

Jeg vet også at jeg videre skrev "Er også usikker på om Norgesferie blir "som vanlig". Vil restauranter og aktiviteter være åpne slik at vi kan bo på hotell og ha ferie eller må vi leie et sted med kjøkken og lage mat. Hva med båtutleie eller andre slags organiserte greier. Urk. Gidder ikke booke noe enda." Dette var et uttrykk for oppgitthet over situasjonen og usikkerheten, ikke en klage over at vi eventuelt må belage oss på å feriere på en måte som eventuelt er vanlig for andre. Jeg kan tilpasse meg det meste, men nå vet jeg ikke hva jeg må tilpasse meg til. Det var det jeg mente å klage på.

Det er greit å få tilbakemelding på at andre oppfatter meg på en annen måte enn hva jeg hadde trodd og ment, men jeg trodde det var rom for et gjennomsnitt av befolkningen her inne, ikke bare dem som har det verst. Særlig når det faktisk er ferieplaner vi snakker om, noe som langtifra er en selvfølge for alle og som er en av mange ting her i verden som folk har veldig forskjellige tilnærminger til av mange ulike grunner. Det er jo lov å skrive her inne om planlegging av fantastiske turer til andre siden av verden uten at det er noen som oppfatter dette som at man snakker ned de som ikke kan dra på sånne ferier. Da må det være lov å si som jeg gjorde i denne tråden uten at det oppfattes som nedsnakking.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:48   #346
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.477
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jada, det aller meste er lov. Inkludert å påpeke hvordan innlegg kan virke på andre. Det er det som er så fint med dette forumet. Man lærer stadig noe, og plutselig får man en tilbakemelding man ikke hadde tenkt over før. Jeg har fått mange, og det er jeg glad for, selv om jeg ikke er enig i alle. Det er rom for ulike meninger og ulike personer, heldigvis.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:53   #347
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg ønsker meg ikke sommeren 2018 en gang til, bare for å få det ut i tilfelle værgudene leser FP. Det var virkelig en av de verste drittsomrene vi har hatt - det regnet vel nærmest uavbrutt i to-tre måneder, og temperaturene var knapt over 10 grader.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:56   #348
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Enig med dere alle :raus:

For egen del så hadde vi jo planlagt en fantastisk ferie i år vi har spart lenge til. Det betød så mye for meg å få det til og jeg la mye energi ned i planleggingen. Jeg er overrasket over hvor bra jeg takler det, eller, egentlig ikke, da jeg er en veldig praktisk anlagt person. Så jeg har ikke sørget så mye men er veldig fokusert på å få penger tilbake. Oppdatering på den fronten er jo at Europeiske er HELT fantastiske. Jeg skal aldri ha reiseforsikring annet sted. De går jo nå ut og sier de dekker avbestilling i 7 dager etter at UD endrer sitt reiseråd på reiser til hele verden.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:57   #349
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg bor jo på Vestlandet, og må ta min del av regn...så jeg kommer nok til å bli rimelig desperat om vi må sitte i regn hele ferien.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 12:09   #350
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.904
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes det må være greit å si seg skuffet over at ferien blir avlyst uten ALLTID å måtte tenke på barna i Afrika eller andre som har det mye verre. Helt ærlig synes jeg det er litt slitsomt med dette forumet, at man ALLTID må korrigere folk til å holde seg innenfor PK-rammen, hvis man sier noe litt fra hofta uten se det kjempestore bildet.

Selvsagt overlever man, men selvsagt er det stor forskjell på hvilket vær man bor i og hvordan man takler det. Det er en grunn til at jeg har flyttet (rømt) fra Vestlandet. Nå er jeg så heldig at jeg har hytte i et solrikt område, men hvis jeg skulle måtte holde meg i rekkehuset jeg hadde i Bergen med 21 feriedager med regn, hadde jeg seriøst gått på veggene.

Der fikk du sagt det Candy
Jeg bor på Vestlandet på tross av været og har derfor sørget for å ha ha et solfylt sted å rømme til. Når jeg da ikke kan gjøre det er det selvsagt kjipt.

Ellers har jeg vært så lenge på forum at jeg er blitt ganske så hardhudet og bryr meg lite om at noen (og her var det vel "noen" også ) synes at jeg ikke burde sutre.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 12:18   #351
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes det må være greit å si seg skuffet over at ferien blir avlyst uten ALLTID å måtte tenke på barna i Afrika eller andre som har det mye verre. Helt ærlig synes jeg det er litt slitsomt med dette forumet, at man ALLTID må korrigere folk til å holde seg innenfor PK-rammen, hvis man sier noe litt fra hofta uten se det kjempestore bildet.

Selvsagt overlever man, men selvsagt er det stor forskjell på hvilket vær man bor i og hvordan man takler det. Det er en grunn til at jeg har flyttet (rømt) fra Vestlandet. Nå er jeg så heldig at jeg har hytte i et solrikt område, men hvis jeg skulle måtte holde meg i rekkehuset jeg hadde i Bergen med 21 feriedager med regn, hadde jeg seriøst gått på veggene.

Enig.

Vi hadde gledet oss til ferien i år, mamma fyller 70 år og skulle ta med 17 stk på tur til Spania , vi har leid stort feriehus og gledet oss til å være masse sammen med de som vi ikke får sett så mye i løpet av året fordi vi bor langt unna hverandre. Jeg synes det er dritkjipt at vi mest sannsynlig ikke får dratt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 12:24   #352
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.098
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg bor jo på Vestlandet, og må ta min del av regn...så jeg kommer nok til å bli rimelig desperat om vi må sitte i regn hele ferien.

Jeg også. Jeg orker rett og slett ikke tanken, så derfor krampeholder jeg på Spaniabillettene mine.

Men jeg overlever selvsagt, som i at jeg ikke dør. Jeg kommer bare til å dø litt inni meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 12:31   #353
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.560
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Vestlending her også.

Vi hadde jo ingen låste planer for sommeren, bare løse ideer, samt forventninger fra både svigers og ungene som at vi selvsagt skal besøke dem i sommer.

Det er usikkerheten som plager meg også. At jeg ikke kan bruke tid på å planlegge og ordne en mulig tue til dyreparken, at jeg ikke engang vet om det er forsvarlig å ta inn på gjesterommet til svigermor, om ungene kan overnatte hos svigerfar, og tilbake til svigermor. De er slett ikke samme husstand eller hverandres faste partner nei.

Usikkerheten. Den gjør meg nedtrykt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 12:50   #354
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg også. Jeg orker rett og slett ikke tanken, så derfor krampeholder jeg på Spaniabillettene mine.

Jeg hadde gjort/gjør det samme. Jeg frykter derimot litt å reise til USA pga tilstandene der nå. Ser ikke helt positivt på det så håper reiseforbudet opprettholdes.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 12:50   #355
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

For vår del har dette gjort at vi har "ferie"planer. Haha. Bortsett fra i juli, da vil må holde oss hjemme ifm landbruk. Det var i påsken vi skulle reise - på hytta i Norge.

Bare synd det tar bedriften min med seg i samme slengen.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 14:01   #356
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Vi har jo Norges-planer i utgangspunktet i år, egen bil og leid to hus/hytter på fjellet/ved sjøen, og skal så ende opp vestpå for slektstreff. Det sistnevnte er vel ikke helt realistisk (starten av august, så hvem vet), men jeg krysser fingrene for at det blir mulig å reise på roadtrip.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 15:51   #357
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.415
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vestlending her også.

Vi hadde jo ingen låste planer for sommeren, bare løse ideer, samt forventninger fra både svigers og ungene som at vi selvsagt skal besøke dem i sommer.

Det er usikkerheten som plager meg også. At jeg ikke kan bruke tid på å planlegge og ordne en mulig tue til dyreparken, at jeg ikke engang vet om det er forsvarlig å ta inn på gjesterommet til svigermor, om ungene kan overnatte hos svigerfar, og tilbake til svigermor. De er slett ikke samme husstand eller hverandres faste partner nei.

Usikkerheten. Den gjør meg nedtrykt.

Det går an å booke overnatting på booking.com og velge rater der du kan avbestille inntil siste dag. Det har jeg planer om å gjøre; må bare finne ut hva vi ønsker å gjøre først.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 16:58   #358
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.560
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det går an å booke overnatting på booking.com og velge rater der du kan avbestille inntil siste dag. Det har jeg planer om å gjøre; må bare finne ut hva vi ønsker å gjøre først.

Opprinnelig plan er jo at vi ikke skal booke noe. Men, ja, vi må muligens tenke alternativt, og da er det aktuelt. Men da må vi finne ut hvor og hva vi vil!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 17:14   #359
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vestlending her også.

Vi hadde jo ingen låste planer for sommeren, bare løse ideer, samt forventninger fra både svigers og ungene som at vi selvsagt skal besøke dem i sommer.

Det er usikkerheten som plager meg også. At jeg ikke kan bruke tid på å planlegge og ordne en mulig tue til dyreparken, at jeg ikke engang vet om det er forsvarlig å ta inn på gjesterommet til svigermor, om ungene kan overnatte hos svigerfar, og tilbake til svigermor. De er slett ikke samme husstand eller hverandres faste partner nei.

Usikkerheten. Den gjør meg nedtrykt.

For min del er det egentlig at det ikke er noe å se frem til. En ting er for så vidt nydelige mars og april i skibakken, påsken på fjellet og at jeg skulle reist til Israel om en uke. Det er mye verre at absolutt alle hyggelige sosiale ting er avlyst. Trysilsmellen med jentene. Konserter og Aftenpodden live. De morsomme jobbgreiene. Navnefest til min lille nye nevø. Og ikke minst Øyafestivalen.

Alle vennefester, alle middagene vi skulle spist ute, femtiårslag, alt er borte. Jada, jeg lever. Jeg bor i et trygt land, vi har helsepersonell som står i krigen for oss. Men det er dritkjipt for det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 17:38   #360
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg hadde planlagt å male huset i sommer. Jeg har alle mine ferieplaner inntakt.

Men jeg så liksom ikke for meg at jeg skulle komme ut på ferietoppen med de planene da. Nå er det jo for rene høydaren å regne.

Til gjengjeld ble det 50-årsdag via Zoom, så jeg har vel ikke så mye å skyte av.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no