Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sko fra det store utland

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-12, 12:54   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sko fra det store utland

Jeg har lyst på litt sånn "mineførstesko" liknende til minsten, må ha str 24/25. Kan jeg få tak i det til under 200kr ett eller annet sted i utlandet over nett tro? Evt andre sko som ikke er joggesko... Trenger forresten joggesko også da... Har kjøpt superfit fra Ebay da han var ett år, men husker ikke hvordan jeg gjorde det og har ikke funnet noe liknende i ettertid...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 13:01   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko fra det store utland

Superfit er tysk merke, så amazon.de vil jeg tro det er lettere å finne noe....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 13:12   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.852
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko fra det store utland

Jeg kjøpte mange gode og veldig fine sko fra både Seekairun og Pediped til de to yngste mine tidligere,fra nettbutikken www.pediped.com og jeg mener jeg fant see kai run - sko fra ebay. Jeg så da etter utgående modeller/salg og kjøpte alltid til under 200 kroner paret.
Det var en amerikansk nettbutikk også, med svært god service og gunstige priser, som sendte SKR-sko til Norge, men har dessverre glemt navnet. Kanskje noen andre her inne vet?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 16:18   #4
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko fra det store utland








og her, og her, og her, og her, og her, og her, og her, og her og ikke minst disse fra Stride Rite: her, og her, og her (ok, de nærmer seg joggesko, men kule), og her.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no