Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Masse ROS!! (Nettbutikk)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-07, 10:53   #1
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Masse ROS!! (Nettbutikk)

Kjøpte klær i fra http://purnatur.no/ igår. Bestilte og betalte med VISA. Og gjett hva som kommer i posten alerede idag? JO klærne ifra dem! Mektig imponert!!

Kjøpte forresten dette Katvig sette.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:18   #2
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Det var rask levering og bra service, det

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:24   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Det var lynraskt!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 12:10   #4
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Wow, det var kjapt. Flotte klær var det også

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 12:16   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

ja, purnatur er bra ja! Jeg bestilte vugge der på mandag, og på torsdag kom den i posten.


De fleste nettbutikker i norge er flinke til å sende ut raskt synes jeg. Både alveslottet og lykkebarn sender ut raskt de også. Deilig! - Gjør netthandel enda mer attraktivt!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:53   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

ja, purnatur er bra ja! Jeg bestilte vugge der på mandag, og på torsdag kom den i posten.


De fleste nettbutikker i norge er flinke til å sende ut raskt synes jeg. Både alveslottet og lykkebarn sender ut raskt de også. Deilig! - Gjør netthandel enda mer attraktivt!

Den har søs.
Og jeg skal få låne den
Kjempefin og ok pris!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:29   #7
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Den vugga der er så nydelig den, jeg angrer på at jeg kjøpte vanlig trevugge jeg...

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:40   #8
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Oi, det var kjapt. Takk for tips!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 23:27   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Den har søs.
Og jeg skal få låne den
Kjempefin og ok pris!

Mye større enn jeg trodde, men ja - veldig fin. Praktisk i forhold til at de ikke tar gulvplass også. jeg kjøpte uten madrass, så jeg lurer litt på hvor jeg skal få tak i en så stor madrass nå...

Skal ikke søstra di bruke den selv da?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:39   #10
Petronella
Aktiv
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 168
Petronella er litt kul
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Herlighet.. Jeg er så lett å lure.. Var fine produkter, ikke det.. Men trengte snuppa noe av det jeg nettopp bestilte?? Jaja, hun skal ikke fryse til vinteren..

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:03   #11
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Å hjelpes det settet var nydelig Azi men utsolgt i større størrelser

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:09   #12
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Jeg kommer nok til å handle masse der ifra igjen. Håper bare at dem får inn flere store størrelser også. Litt dumt at dem har så masse i kun små størrelser.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:11   #13
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

Jeg bestilte en Katvig dress og det tok kun noen dager før den lå i postkassen!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 21:30   #14
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Masse ROS!! (Nettbutikk)

DET er bra service det! :kidoki: De har mye fint der og jeg kommer nok til å handle litt der etterhvert.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

ja, purnatur er bra ja! Jeg bestilte vugge der på mandag, og på torsdag kom den i posten.


De fleste nettbutikker i norge er flinke til å sende ut raskt synes jeg. Både alveslottet og lykkebarn sender ut raskt de også. Deilig! - Gjør netthandel enda mer attraktivt!

Den har jeg også bestilt meg! I Danmark vel å merke. Lurte på å bestille den fra purnatur.no men fant ut at det ble litt billigere fra Danmark når jeg hadde en snill kollega. Gleder meg til hun kommer til Oslo igjen.....

PS! Målene i vuggen er vel cirka de samme som Leandervuggen så du kan kjøpe madrass som tilhører den.

Beklager at jeg kuppet tråden, Azi!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no