Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Roberto Cavalli for h&m

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 22:47   #21
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Lekre selskapskjoler, men jeg kan faktisk ikke huske når jeg sist hadde anledning til å gå i lang kjole.

Jeg har faktisk en slangeskinnsmønstret lilla med gullglitter Cavallibukse, som jeg kjøpte av Jålebeinet ifjor. Den er überkårni på en kjempefin måte.

I følge damen i butikken hvor de ble kjøpt kan den fint farges når/om du blir lei av fargen. Jeg har forresten funnet "diamanten" som skal henge i hempen (er det en Cavalli-gimmick?) så hvis du vil ha den så send meg navn og adresse.

Det ligger forresten en masse RC for H&M på finn. Og ebay.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 23:11   #22
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

I følge damen i butikken hvor de ble kjøpt kan den fint farges når/om du blir lei av fargen. Jeg har forresten funnet "diamanten" som skal henge i hempen (er det en Cavalli-gimmick?) så hvis du vil ha den så send meg navn og adresse.

Det ligger forresten en masse RC for H&M på finn. Og ebay.

JA så det, men jeg syntes det blir helt feil jeg at folk kjøper flere plagg som kanskje passer.Og passer de ikke legges klærne ut for mer enn hva de opprinnelig kostet
Feks den sorte jeansen jeg ønsket.Den kostet 598,- , og det ligger en på finn for høystbydende over 1000,-.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 23:52   #23
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Fikk "diamanten" i posten i går, takk ! Hadde glemt den helt, og lurte fælt på hvem det var som uoppfordret hadde sendt meg "bling", og hvad kjeden var for noe (den er for kort til å være barnearmbånd engang). Kom til sist i tanke om det, men hadde nesten sendt deg SMS for å høre hva dette var for noe.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:35   #24
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Fikk "diamanten" i posten i går, takk ! Hadde glemt den helt, og lurte fælt på hvem det var som uoppfordret hadde sendt meg "bling", og hvad kjeden var for noe (den er for kort til å være barnearmbånd engang). Kom til sist i tanke om det, men hadde nesten sendt deg SMS for å høre hva dette var for noe.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no