Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-07, 19:02   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Har du planlagt så langt?

Eventuelt: Vis meg noe du kan tenke deg å ha på!

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:28   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg skipper julebordet i år, og kan altså ikke bidra. Men følte for å gjenfortelle en vanvittig bra kommentar av Vanessa Rudjord i fjor. Hun sa at hun ikke skjønte hvorfor så mange ville ha rød kjole på julebord. "Det er vel sjelden kult å matche bordpynten?", som hun sa. Godt poeng.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:33   #3
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Vi har ikke julebord. Vi har årsfest. Jeg skal ha på meg høye svarte støvletter og rød kjole.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:37   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg har aldri vært på julebord. :såra og vonbroten:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:39   #5
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg har vært på julebordkjoleshopping i dag, men får ikke til å legge inn bilder.
Noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det?

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:41   #6
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg har en grønn og brun Mexx kjole som jeg tenkte jeg skulle ha på meg. Men brune høye støvletter.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:20   #7
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg har to fine svarte kjoler. En har spaghettistropper, er lang og litt ettersittende og har rysjer nederst, den er litt spansk i stilen. Den andre i 20-tallsstil, når jeg har på meg den sier mannen min at jeg ser ut som om jeg skal ut og danse charleston. Den er kortere og mer løsthengende i overkroppen og med svarte perler og paljetter og V-formet utrigning. Jeg håper på å få brukt begge i år. Jeg har diverse boleroer og sjal jeg kan ha over, men trenger sko. Pensko er ikke min sterke side...

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:31   #8
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Det kommer ann på om de har klart å få opp varmen på jobb... Er det som nå: ulltøy, hvis ikke finner jeg en kul tunika eller kjole og har på meg.

Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:35   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Aner ikke.
Vi skal ikke ha typisk julebord, men skal på revy og så ut og spise, så jeg er litt usikker på hvor pyntet man skal være.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:36   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Julebord? Hvilket julebord?

Hilsen kommuneansatt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:36   #11
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Ein svart kjole fra Mexx med litt sølvgrå pynt på. Må finne meg finsko.
Lurer veldig på kva eg skal ha som tilbehør?, vil gjerne ha tips. Kjolen har v-utringing. Har ei stilig lita sølv veske eg tenkte å ha og har lyst å ha store sølv øreringer. Kanskje det er nok?.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:44   #12
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg har tenkt å være vakt på elevenes juleball i år for å få spjåket meg ut minst to ganger i desember.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:45   #13
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har to fine svarte kjoler. En har spaghettistropper, er lang og litt ettersittende og har rysjer nederst, den er litt spansk i stilen. Den andre i 20-tallsstil, når jeg har på meg den sier mannen min at jeg ser ut som om jeg skal ut og danse charleston. Den er kortere og mer løsthengende i overkroppen og med svarte perler og paljetter og V-formet utrigning. Jeg håper på å få brukt begge i år. Jeg har diverse boleroer og sjal jeg kan ha over, men trenger sko. Pensko er ikke min sterke side...

Disse er lekre.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:49   #14
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Julebord? Hvilket julebord?

Hilsen kommuneansatt.


__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:50   #15
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Håper å komme inn i en av kjolene jeg har med empirieliv og strech (7-8 mnd på vei i desember). Ikke så veldig pynta da, men slår joggebukser og hettejakke liksom. Får satse på tilbehør og oppsatt hår.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:53   #16
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Julebord? Hvilket julebord?

Hilsen kommuneansatt.

Jeg er også kommuneansatt og vi har da julebord

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:55   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Jeg er også kommuneansatt og vi har da julebord

Jada, her også! Det går jo greit, så lenge man arrangerer og betaler for seg selv!

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 22:37   #18
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Vi har ikke julebord men årsfest som vi har i februar en gang.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 22:56   #19
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg skal på to julebord med jobbene mine.
Har kjøpt meg en sort enkel silkekjole i Warzsawa som jeg skal ha tette sorte strømper og høye sko til

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 00:57   #20
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Julebord? Hvilket julebord?

Hilsen kommuneansatt.

Vi har både julefest og julelunch (lunchen er sponset).

Hilsen ansatt i Akershus Fylkeskommune

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no