Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 14:27   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

men ikke hør på henne om hun sier at støvletter er okei. Da er hun bare høflig.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 15:50   #22
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

men ikke hør på henne om hun sier at støvletter er okei. Da er hun bare høflig.

Okay, jeg har skjønt det, jeg skal ikke gå i støvletter

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 15:52   #23
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Da drar jeg for å se om jeg kan finne en kjole Takk for mange svar!

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 18:49   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Nei nei og atter nei. Man skal IKKE ha sort (eller hvitt) i et bryllup.

Dersom det er en vennefest for å markere at man feks har giftet seg i utlandet tidligere eller noe sånt er det noe annet. Men å stille i sort i kirkebryllup viser bare en av tre ting:

1. man har ikke dannelse
2. man har dannelse, men gir blaffen (egoistisk)
3. gidder ikke finne noe annet (lat og utakknemlig for invitasjonen)

Satt litt på spissen her, så ikke ta det ille opp - men det er likevel det jeg mener. Intet sort eller hvitt, takk!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 18:54   #25
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei nei og atter nei. Man skal IKKE ha sort (eller hvitt) i et bryllup.

Dersom det er en vennefest for å markere at man feks har giftet seg i utlandet tidligere eller noe sånt er det noe annet. Men å stille i sort i kirkebryllup viser bare en av tre ting:

1. man har ikke dannelse
2. man har dannelse, men gir blaffen (egoistisk)
3. gidder ikke finne noe annet (lat og utakknemlig for invitasjonen)

Satt litt på spissen her, så ikke ta det ille opp - men det er likevel det jeg mener. Intet sort eller hvitt, takk!

Uenig!

Tidene forandrer seg, og alt er ikke så svart/hvitt lenger! Heldigvis!

Hva synes du om å gifte seg i svart brudekjole, da?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 18:58   #26
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Hva er galt med støveletter?


i vårt bryllup kom min høygravide venninne med en fin sommerkjole som gikk til kneet og støveletter som gikk nesten til kneet med knyting fremme.Syntes det var kjempe lekkert og jeg misunte henne for at hun passer sånne og at hun hadde noen gode sko. Selv gikk bruden bar fot *ler*
*brudeskoene var noe herk enda de var ingått*

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 18:59   #27
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Hva er galt med støveletter?


i vårt bryllup kom min høygravide venninne med en fin sommerkjole som gikk til kneet og støveletter som gikk nesten til kneet med knyting fremme.Syntes det var kjempe lekkert og jeg misunte henne for at hun passer sånne og at hun hadde noen gode sko. Selv gikk bruden bar fot *ler*
*brudeskoene var noe herk enda de var ingått*

Fullstendig enig! Det kommer jo helt an på stilen både på kjole og støvletter!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 19:04   #28
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har hatt på meg sort kjole i bryllup!! Til og med mitt eget bryllup!! Og da hadde jeg også på meg sorte knappestøvletter(bestemorsko)!!

Ja, og hun var aldeles NYDELIG! .. Jeg hadde ikke reagert om noen gikk i sort. Heller alle gjestene i sort, enn en gjest i hvitt! (hvis bruden er hvit altså..)

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 19:07   #29
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Jeg synes det kommer litt ann på både type bryllup og type kjole.

Bryllup er en stor og spesiell dag for de som gifter seg, så da synes jeg at hensynet til de som gifter seg kommer først.
Og er de opptatt av etikette synes jeg at man skal være såpass imøtekommende at man tar hensyn til det.

Er det ok for de som gifter seg at du går i sort synes jeg du skal gjøre det.
Men du kan jo ringe å spørre som også andre foreslår her.

Kos deg i bryllup.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 19:59   #30
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hva synes du om å gifte seg i svart brudekjole, da?

Svart, rødt, gull, lyseblå... det er da helt kult, og brudens valg.

Det er det som er poenget. Brudeparet har valget, gjestene ikke!

Selvsagt er det noe annet dersom man har et spesielt tema eller har bedt om et spesielt antrekk (sommerfest i fjæra, bunadsbryllup, all-white-theme etc er alle varianter jeg selv har vært borti). Men dersom man blir invitert i et tradisjonelt bryllup, med antrekk smoking, galla eller tilsvarende, så skal man holde seg til kleskodeks.

Kall meg gjerne gammeldags eller konservativ, jeg tåler det! Men det er feks ofte gamle/eldre mennesker tilstede i brylluper som gjerne reagerer på at noen ikke "vet å kle seg". Selvsagt kan man velge å heve seg over denslags, men da er man i etter min mening tilhørende kategori 2 i listen over.

Vi hadde et superkonservativt bryllup der en av gjestene stilte i hvit kjole. Det var det mange som reagerte på, både unge og gamle.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 20:05   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


Kall meg gjerne gammeldags eller konservativ, jeg tåler det! Men det er feks ofte gamle/eldre mennesker tilstede i brylluper som gjerne reagerer på at noen ikke "vet å kle seg". Selvsagt kan man velge å heve seg over denslags, men da er man i etter min mening tilhørende kategori 2 i listen over.

Vi hadde et superkonservativt bryllup der en av gjestene stilte i hvit kjole. Det var det mange som reagerte på, både unge og gamle.

Hva med å engasjere seg i noe som faktisk betyr noe. Dette er bare tull. Hvis man reagerer på at noen har pyntet seg i feil farge så har man et personlig problem mener jeg. Ikke ta det ut over normale mennesker.

Unnskyld meg, altså. Men verden forandrer seg. Enten er du med eller så er du ikke. Står du igjen i gamle, utdaterte normer så får du pokker ta skylde deg selv.

Å si at noen er egoistiske fordi de ikke følger eldgamle etiketteregler er noe av det latterligste jeg har lest på lenge. Hvem er du til å bestemme hva som passer å ha på seg. Hvem er egentlig egoistisk her?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 20:07   #32
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Dersom det er et utradisjonelt bryllup har de vel selv valgt å ikke følge etiketter for bryllup

Jeg synes svart kjole og stilige støvletter høres kult ut i en fest med fingermat!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 20:33   #33
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hva med å engasjere seg i noe som faktisk betyr noe. Dette er bare tull. Hvis man reagerer på at noen har pyntet seg i feil farge så har man et personlig problem mener jeg. Ikke ta det ut over normale mennesker.

Fordi at et bryllup faktisk er en stor dag for mange som gifter seg - og deres familie. Og de har store forventninger til hvordan det skal være den dagen. Og da synes jeg ikke at man skal "drite i gamle kjedelige tradisjoner" fordi man selv er ung og hipp og kul når det kan provosere noen, irritere noen eller såre noen. Kanskje ikke det unge brudeparet bryr seg så mye, men deres foreldre? Besteforeldre? Det er en stor dag for mange!

Og da må jeg bare returnere ballen: hvis det ikke spiller noen kasserolle hva man har på seg likevel, hvorfor må man da absolutt velge akkurat de to fargene?

Og nei, personlig så tar jeg meg IKKE nær av hva andre går med i bryllup. Og selv jeg synes det er mye annet her i verden som er viktigere enn kleskodeks. Selv om jeg er blånn og miss og sånt assa

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 20:47   #34
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Det er ikke alle som har skapet fullt av selskapskjoler i alle regnbuens farger, og når man er ung (og hipp og kul) så kan det være man har andre ting å bruke penger på enn en overoppstaset kjole som kun kan brukes ved ytterst sjeldne anledninger. Det er sikkert vanskelig å forstå for gamle, konservative regelryttere som syns at klesvalg viser egoisme. Men sånn er det faktisk.

Jeg syns man skal unngå å ha på seg sin gamle, avlagte hvite brudekjole i andres bryllup. Men har man en pen, sort kjole så har man da vitterlig pyntet seg. Og da får de som syns dette er ødeleggende for brudeparets eller sin egen dag skylde seg selv.

Hvilken betydning har dette for bryllupet egentlig? Er det avgjørende for en strålende dag at alle har riktige klær på seg? Det kan jeg bare ikke se noen logikk i.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:02   #35
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er ikke alle som har skapet fullt av selskapskjoler i alle regnbuens farger, og når man er ung (og hipp og kul) så kan det være man har andre ting å bruke penger på enn en overoppstaset kjole som kun kan brukes ved ytterst sjeldne anledninger. Det er sikkert vanskelig å forstå for gamle, konservative regelryttere som syns at klesvalg viser egoisme. Men sånn er det faktisk.

vi har kun snakket om farge her.....

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:05   #36
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

vi har kun snakket om farge her.....


Jeg skjønner enda mindre hvis man kan ha en hvilken som helst kjole bare den ikke er sort. I de bryllupene jeg har vært har de kvinnelige gjestene hatt kjoler som ikke passer til hverdagsbruk.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:07   #37
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Du kan sikkert, men jeg ville ikke gått i helsort. Ikke støvletter heller.

(Nå ser jeg at jeg burde ha lest hele tråden før jeg svarte, så jeg kunne ha kommet med et mer utfyllende svar. Men jeg så det jo ikke før nå, så da gidder jeg ikke.)

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:11   #38
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Det er da mange kreative måter å løse dette på om man vil. Låne en kjole feks?

Jeg lånte selv en bunad til et bryllup der antrekket var "Bunad" da jeg var gravid og ikke fikk på meg min egen. Det var sikkert mange som hadde vært forståelsesfulle over den store magen om jeg hadde stilt i gravidekjole, men jeg synes det var en hyggelig gest å anstrenge meg litt jeg da. Det var forresten flere andre som hadde lånt bunad.

Og jeg var veldig glad da det viste seg at de hadde planlagt et fellesbilde med alle gjestene på tunet, og alle hadde bunad på seg. Selv om det nok hadde vært bittelitt mer behagelig for MEG med en vanlig kjole.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:17   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Jeg var i et bryllup av typen uformelt for en stund siden. Hadde på meg svart langt skjørt, brun og svart topp og svart sjal over. Jeg følte meg ikke utenfor.

Når det er sagt så var det mange som hadde kjoler av typen ball- Tror mange liker å pynte seg og benytter slike anledninger.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:22   #40
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg skjønner enda mindre hvis man kan ha en hvilken som helst kjole bare den ikke er sort. I de bryllupene jeg har vært har de kvinnelige gjestene hatt kjoler som ikke passer til hverdagsbruk.

Nå er du vanskelig.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no