Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-20, 15:14   #161
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg kjenner at min manglende planleggingsevne og -interesse er en fordel akkurat i år. Mannen - som både liker å planlegge og som mener at sommer = sol og varme, sliter mer enn meg.




Vi hadde egentlig planer om "sydentur" var på nippet til å bestille fly og opphold i januar/februar, men somlet heldigvis med den endelige bestillingen.


Nå blir det Norgesferie med bil og overnatting på hytter, hos familie og venner og kanskje et par netter i telt som vanlig.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:15   #162
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

https://www.dinside.no/reise/advarer...ferie/72444473

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:21   #163
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nå som det er lettet på restriksjonen om antall personer som kan være samlet privat har vi mange vi kan besøke i sommer. Har allerede blitt kontaktet av noen venner som ønsker besøk, enten hjemme der de bor, eller på hytta deres. De bor i nærheten av mine søstre, og har hytte i nærheten av min mor, så mange muligheter for å kombinere der. Så blir det nok noen dager i Oslo, tviler på at vi alle får plass i leiligheta til min far, men jeg har andre kjente der også som det hadde vært hyggelig å besøke, eller det kan hende vi unner oss noen netter på hotell.

Min ene søster har foreslått at vi pakker sekker og telt, og går fra hver vår kant og møtes i et fjellområde (ca på grensa mellom fylkene våre), telter ved et vann, og går på turer i noen dager. Det høres også veldig aktuelt ut. Det trenger ikke planlegges i veldig god tid, vi kan ta sikte på en ca-dato, og flytte rundt på den etter værmeldingene. Det trenger ikke engang skje i ferien, det er også mulig en helg.

I tillegg har ungene stilt krav om GOD tid hos besteforeldre og søskenbarn på Sunnmøre. Så hvis de nye fritidsreiseretningslinjene åpner for at rundreise er greit i sommerferien skal vi få til en skikkelig bra en. Blir nok øst- sør- og vestlandet, satser på overnatting delvis i telt, delvis på hotell eller leide hytter, og delvis privat hos venner. Krysser fingrene for godvær.

Er det å være hos besteforeldre innafor da? Man kan møtes, men kan man BO HOS dem slik sånne ferier ofte innebærer? Treffes ute med en meters avstand, for friske besteforeldre under 65, var det siste jeg hørte? Driver og forbereder ungene på at vi ikke skal det i år jeg nemlig.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:27   #164
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg kikket på tur til Gaustatoppen tidligere i dag. Vi har ikke gått mye i fjellet - er det overkommelig for en familie på 5, hvor minsten er 8 år? Det står litt forskjellig på nett.

Det kommer an på hvor mye tålmodighet og bestikkelser man har med, og pågangsmotet til ungen. Men min niese kom seg opp dit i fjor, på samme alder. Jeg hadde ikke trodd det etter den første halvtimen. Og jeg hadde nok ikke giddet å dra mine unger opp hvis de var like motvillige. Men det gikk til slutt, og det var en kjempestor mestringsfølelse.

Mine egne på da 14 og 11 spratt opp lett som bare det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:28   #165
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Verden er så kjedelig, jeg vil til Mars i juli, eventuelt Jupiter.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:40   #166
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Er det å være hos besteforeldre innafor da? Man kan møtes, men kan man BO HOS dem slik sånne ferier ofte innebærer? Treffes ute med en meters avstand, for friske besteforeldre under 65, var det siste jeg hørte? Driver og forbereder ungene på at vi ikke skal det i år jeg nemlig.

Friske under 65 kan en besøke inne også, med avstand. Men ja, vi står i akkurat samme dilemma. Men treffe mormor på 77 skal vi i en eller annen form, om vi så må leie en leilighet og treffes utendørs. Noe annet tror jeg ikke går for verken henne eller oss. Men vi kjører bil, ingenting må bestilles foreløpig og det er over to måneder til. Det ordner seg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:42   #167
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Friske under 65 kan en besøke inne også, med avstand. Men ja, vi står i akkurat samme dilemma. Men treffe mormor på 77 skal vi i en eller annen form, om vi så må leie en leilighet og treffes utendørs. Noe annet tror jeg ikke går for verken henne eller oss. Men vi kjører bil, ingenting må bestilles foreløpig og det er over to måneder til. Det ordner seg.

Besøke er noe annet enn å sove der, bruke samme bad, kjøkken, stue, i mange døgn... Som er det vi må om vi besøker svigers. Hhv svigermor som bor alene og svigerfar som har samboer og to unger i barneskolealder. Dessuten sa de vel fortsatt helst ute og minst en meter?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:45   #168
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.471
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Er det å være hos besteforeldre innafor da? Man kan møtes, men kan man BO HOS dem slik sånne ferier ofte innebærer? Treffes ute med en meters avstand, for friske besteforeldre under 65, var det siste jeg hørte? Driver og forbereder ungene på at vi ikke skal det i år jeg nemlig.

Kan vi ikke bo hos besteforeldrene kan vi alltids bo hos svigerinne og svoger på samme gård. Dvs ungene (som er de som ikke har hatt korona) kan i alle fall bo der (det gjør de som regel uansett), mens jeg og mannen, som har hatt korona, kan bo hos svigerforeldrene.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:46   #169
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Besøke er noe annet enn å sove der, bruke samme bad, kjøkken, stue, i mange døgn... Som er det vi må om vi besøker svigers. Hhv svigermor som bor alene og svigerfar som har samboer og to unger i barneskolealder. Dessuten sa de vel fortsatt helst ute og minst en meter?

Ja, besøke som i bo hos er det ingen som har sagt noe om ennå, det er derfor vi også er på vent foreløpig.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:48   #170
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kan vi ikke bo hos besteforeldrene kan vi alltids bo hos svigerinne og svoger på samme gård. Dvs ungene (som er de som ikke har hatt korona) kan i alle fall bo der (det gjør de som regel uansett), mens jeg og mannen, som har hatt korona, kan bo hos svigerforeldrene.

Ja, dere har jo både hatt et og mulighet til å bo litt rundt da, vi har ikke helt de mulighetene, og ingen av oss har hatt det så vidt vi vet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 15:50   #171
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Ja, besøke som i bo hos er det ingen som har sagt noe om ennå, det er derfor vi også er på vent foreløpig.

Planlegger for flere alternativer.

Håper vi kan besøke litt, men kanskje begrense det til en natt eller to, eller telt i hagen der om så, men da må vi likevel låne badet rett nok, ikke to uker som vi pleier (men jeg har uansett lyst å kutte det ned mot 7-10 dager, det hadde jeg planer om fra før)

JEG synes min alternative ferie med camping på sørlandet egentlig er vel så fristende, så håper vi får til det OGSÅ uansett

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 16:58   #172
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.411
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.


JEG synes min alternative ferie med camping på sørlandet egentlig er vel så fristende, så håper vi får til det OGSÅ uansett

I dag er det nydelig her, varmt og godt, som er sommerdag. Dyreparken får jo ha åpent også, også Badelandet, så her er det bare å komme.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 17:07   #173
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

I dag er det nydelig her, varmt og godt, som er sommerdag. Dyreparken får jo ha åpent også, også Badelandet, så her er det bare å komme.

Gitt at de er åpne når "alle" kommer i juli så. ER det muligens deler av planen ja. Det VAR den opprinnelige planen, vi var der i fjor den ene helga det plaskregna, men med forhåndsbestilt opphold i kardemommeby hadde vi ikke noe valg.

Vurderer flere muligheter i sommer, men skulle helst ikke måtte forhåndsbooke for å kunne droppe det om det er sånt vær, men vi får se hva som er av muligehter når vi har fått avklart når mannen har ferie og hva annet som er mulig å gjøre i år

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 17:20   #174
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Vi bare planlegger ikke. Men skjønner at noen har behov for det, altså. Jeg pleier å ha det, men i fjor var annerledessommer av andre grunner, og vi kunne ikke planlegge da heller. Uforutsigbart liv, men hey, vi har hus, vi har snart ny hage, vi bor på Østlandet og kan håpe på greit vær. Det vil helst gå godt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 20:45   #175
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Er turen bestilt før korona kom så gjelder forsikringen. Ikke på nybestilte reiser som blir avlyst pga. Korona tiltak/reiseråd. Så bare vær obs. De fleste reiseforsikringer har nå fått tilleggs bestemmelser med liten skrift. Har akkurat flyttet reiseforsikringen min og fikk lange forklaringer og kunne ikke flyttet de om jeg hadde noen bestilte reiser. Men det hadde jeg ikke.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 21:49   #176
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Er turen bestilt før korona kom så gjelder forsikringen. Ikke på nybestilte reiser som blir avlyst pga. Korona tiltak/reiseråd. Så bare vær obs. De fleste reiseforsikringer har nå fått tilleggs bestemmelser med liten skrift. Har akkurat flyttet reiseforsikringen min og fikk lange forklaringer og kunne ikke flyttet de om jeg hadde noen bestilte reiser. Men det hadde jeg ikke.

Forsikringen gjelder kun om reiser frarådes til destinasjonen på reisetidspunktet. Det er kun Europeiske som dekke avbestilling nå.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-20, 09:32   #177
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Ja, men det er kun på reiser som er bestilt før korona komme skal være litt obs på å bestille utenlandstur nå, for om reiserådrt er å ikke dra på det tidspunktet turen er så kan en risikere å ikke få noe på forsikringen siden den er bestilt etter 12. Mars.

Men mange som selger turer nå opererer med fri ombooking eller kansellering for å få solgt turer frem i tid uten at en må bruke reiseforsikringen om ikke turen blir noe av.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 09:57   #178
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Der fikk jeg svar på det jeg lurte på om i år var året for å gå populære turer som ellers er fulle av folk
https://www.nrk.no/innlandet/170.000...mer-1.15012981

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 10:17   #179
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Vi er også i kategorien "avvente ferieplanlegging til vi vet om det er ok å bo hos besteforeldre". Alle våre er over 65 (men mannen snakket med sin mor i går, og de treffer visst alle barnebarna som bor lokalt allerede, såeh..).

Vi vurderer bilferie, med innlagte besøk hos besteforeldre i Vesterålen og på Sunnmøre. Om vi ikke kan bo hos besteforeldrene er det kanskje mulig å bo på hotell i nærheten og få til korte treff, men i så fall tenker jeg vi blir færre dager på hvert sted, og heller gjør litt mer av selve kjøreturen, og ser om vi finner noen interessante steder å tilbringe en dag eller to underveis.

Jeg blir superstressa av å ikke kunne planlegge.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 10:20   #180
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Jeg synes det hadde vært oppløftende å kunne planlegge sommerferien for å få tanker mot at det engang skal bli sol. DET SNØR TETT!

Nye råd ang fritidsreiser isommer skal regjeringen komme med på fredag, får høre hva de har si

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no