Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nyheter i matbutikken, nye varer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-13, 21:36   #1
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Nyheter i matbutikken, nye varer

Har du prøvd noen av nyhetene? Kebabpizza kanskje? Eller de nye paiene? Kanskje du har kjøpt noen av de nye barneproduktene? Og hva synes du? Påvirket som jeg er av reklame kommer jeg sikkert til å teste noen av nyhetene. Jadda vet... Enkel å påvirke.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:37   #2
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer.

Jeg tester alltid ut alt nytt godteri, men har ikke kommet så langt. Tror ikke jeg har sett så mange andre ting som har frista.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:39   #3
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Nyheter i matbutikken, nye varer.

Jeg har prøvd det nye moste jordbærsyltetøyet - namnam.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:44   #4
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Eg kjøpte gresk yogurt med jordbær ein dag, knallgod. Skal teste den på storesøster som er ein smule kresen når det gjeld sånne ting.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:47   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

To av de nye skyrvariantene - bringebær og melonsmak. Den med bringebær var himmelsk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:48   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Jeg har smakt Salte Jumbomais, kjæresten og jeg hadde med på tur forrige helg. Ikke spesielt god, jeg spiste bare én rute.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:56   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Mannen og ungene likte denne

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:57   #8
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har smakt Salte Jumbomais, kjæresten og jeg hadde med på tur forrige helg. Ikke spesielt god, jeg spiste bare én rute.

Jeg har også prøvd den, og digget den! Men jeg er også veldig glad i Smash, og synes den smaker veldig likt som det.

Ellers er jeg også lett påvirkelig sånn sett, og hiver meg gladelig over det som måtte finnes av interessante nyheter jeg finner i butikkene på denne tiden av året.

MEN, for oss i denne husholdningen er også denne tiden en "sorgens tid". Vi synes alt for ofte at produkter vi er fornøyde med forsvinner ut av butikkene på denne tiden. Så langt har vi med stort savn sett at den grønne salsaen fra Casa Fiesta har forsvunnet fra alle butikkene vi bruker i alle fall. Regner med det er flere ting som forsvinner også. Jeg har feks. lest et eller annet sted at Maaruds Retro-potetgull vistnok bare skulle selges i 2012, så jeg vurderer sterkt å begynne å hamstre salt- og peppervarianten før den forsvinner for godt (MYE bedre enn den "vanlige" som selges nå). Men jeg skal nå først få undersøkt nøye at dette faktisk stemmer da.

__________________

Sist redigert av Njulaif : 11-02-13 kl 22:02.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:57   #9
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.645
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Kebabpizzaen var utrolig nok veldig god!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:59   #10
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Jeg er rimelig lettpåvirket og kommer nok til å teste det meste. Men en ting er i alle fall helt sikkert: Den kebab-Grandiosaen kommer ikke inn i mitt hus om det er opp til meg. :kvalm:

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:02   #11
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Men en ting er i alle fall helt sikkert: Den kebab-Grandiosaen kommer ikke inn i mitt hus om det er opp til meg. :kvalm:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:06   #12
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Grandiosa er uaktuelt. Det kan umulig være godt - det finnes bedre frossenpizza. Jeg har kjøpt juice med pære og solbær i dag, da. Det smakte veldig pære. Og solbær. Og nærmest litt gjæra, mente mannen. Det blir nok ikke flere sånne kartonger.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:10   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg har også prøvd den, og digget den! Men jeg er også veldig glad i Smash, og synes den smaker veldig likt som det.

Jeg er jo ikke spesielt glad i sjokolade i det hele tatt, det kan være derfor jeg ikke likte den. Må høre med kjæresten hvor lang tid han brukte på resten, han er mye mer sjokoladespiser enn meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:13   #14
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Denne så jeg en dag i kjøledisken og måtte prøve. Nam. Gresk yoghurt er sannelig godt.


Sist redigert av Luvi : 11-02-13 kl 22:33.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:16   #15
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er jo ikke spesielt glad i sjokolade i det hele tatt, det kan være derfor jeg ikke likte den. Må høre med kjæresten hvor lang tid han brukte på resten, han er mye mer sjokoladespiser enn meg.

Ikke glad i sjokolade???!! Dette er en problemstilling som er så fjern for meg at jeg ikke heeeelt klarer å skjønne hva du mener kjenner jeg.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:17   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Prøvde en ny sjokolade for litt siden, Japp med peanøtter og peanøttsmør. Tenkte den skulle smake som Snickers, men FY og FØY for noe fæle greier.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:18   #17
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Solo Sunset. Julebrus møter selleristang. Veldig, veldig ekkelt.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:21   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Jeg er barnslig nok til å synes at Solo Sunset var kjempegod! Selv om den i fargen minner om Fanta Exotic, som var utrolig ekkel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:29   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Den greske jogurten er god ja.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:29   #20
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

To av de nye skyrvariantene - bringebær og melonsmak. Den med bringebær var himmelsk.

Jeg synes begge disse var kjempegode!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har smakt Salte Jumbomais, kjæresten og jeg hadde med på tur forrige helg. Ikke spesielt god, jeg spiste bare én rute.

Denne var også god dessverre.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Prøvde en ny sjokolade for litt siden, Japp med peanøtter og peanøttsmør. Tenkte den skulle smake som Snickers, men FY og FØY for noe fæle greier.

Denne var heldigvis fæl!

Jeg er litt slik "nyhetsjunkie"! Må prøve alt som er nytt!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no