Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-13, 16:13   #21
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

En ting er reklame mot barn, men det foregår en annen diskusjon på nettet ang denne reklamen, og det er at løveungen kaster maten på gulvet fordi foreldrene gir han grønnsaker og lite spennende mat. Kjenner jeg blir mer irritert av den vinklingen. Løver spiser ikke grønnsaker så da kaster vi det på gulvet?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:13   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Jeg syns det er brusk og æsj i alle ferdiglagde kjøttkaker, jeg. Minus grøstadgris sine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:22   #23
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.640
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er brusk og æsj i alle ferdiglagde kjøttkaker, jeg. Minus grøstadgris sine.

Jeg er visst optimistisk og håper at produsentene skal bedre seg. Men tar feil.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:32   #24
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.110
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

... at løveungen kaster maten på gulvet fordi foreldrene gir han grønnsaker og lite spennende mat. Kjenner jeg blir mer irritert av den vinklingen. Løver spiser ikke grønnsaker så da kaster vi det på gulvet?

...mens i vår husholdning er dette (dessverre) en veldig gjenkjennelig situasjon som vi kjenner oss så alt for godt igjen i. Vi lo begge to da vi så reklamen, og jeg oppfattet den heller ikke vinklet mot barn.

Har dog ikke kjøpt noe Jippi til nå.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:36   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Jeg syns ikke reklame trenger å være så pedagogisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:40   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Vi lo godt av denne og fortsetter å kjøpe det vi pleier. :enkel_sjel: Jeg syntes reklamen var morsom, mye mer sjarmerende med en løve som ikke spiser brokkoli (løver spiser jo ikke brokkoli) enn en usjarmerende æsj'er som sier ÆÆÆÆÆsj.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:41   #27
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Jeg så reklamen i 14-tida i går. ermisjon: Jeg synes ikke det er nødvendig med egen farse-mat (mye er jo det) rettet mot barn, og set jeg har sett av priser er dyrere også. Ikke mye, men jeg blir litt grinete lell.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:44   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Jeg ler av reklamen. Den er jo rettet mot voksne - se på ansiktsutrykkene til de to dyrepasserne/foreldrene når de setter frem grønnsakene - de er skikkelig bra.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:49   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Det var et digert bord med smaksprøver av disse produktene på Meny da jeg handlet med en elleveåring og en tiåring for et par dager siden. Vi smakte på litt av hvert, og konklusjonen til barna (som forhåpentligvis er endel eldre enn målgruppen) var at dette var lite spennende og at det ikke var vits i å ha barnefigurer på pakken når det smakte akkurat som vanlige fiskekaker og eplejuice. Fiske- og laksekakene var svært smakløse og juicen var ikke noe annerledes enn masse annen juice. Tiåringen sa at han håpet ikke lillebroren på tre oppdaget den maten så de måtte ha den til middag.

Mulig det er tantete, kjerringaktig eller lignende, men jeg vil heller prøve å skape matglede hos barn på andre måter enn at alt må være spesiallaget for barn, figurer og annerledes enn det de voksne spiser.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:51   #30
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det var et digert bord med smaksprøver av disse produktene på Meny da jeg handlet med en elleveåring og en tiåring for et par dager siden. Vi smakte på litt av hvert, og konklusjonen til barna (som forhåpentligvis er endel eldre enn målgruppen) var at dette var lite spennende og at det ikke var vits i å ha barnefigurer på pakken når det smakte akkurat som vanlige fiskekaker og eplejuice. Fiske- og laksekakene var svært smakløse og juicen var ikke noe annerledes enn masse annen juice. Tiåringen sa at han håpet ikke lillebroren på tre oppdaget den maten så de måtte ha den til middag.

Mulig det er tantete, kjerringaktig eller lignende, men jeg vil heller prøve å skape matglede hos barn på andre måter enn at alt må være spesiallaget for barn, figurer og annerledes enn det de voksne spiser.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:54   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Og nei, jeg hadde ikke spist denne maten til middag selv. Jeg hadde dyttet den på gulvet med et mammaløvebrøl.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 17:02   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Jeg venter egentlig bare på egen jentemat og guttemat, med prinsesse- og sjørøvertema.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 17:04   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Mulig det er tantete, kjerringaktig eller lignende, men jeg vil heller prøve å skape matglede hos barn på andre måter enn at alt må være spesiallaget for barn, figurer og annerledes enn det de voksne spiser.

Nå får du ikke vri det jeg sa fullstendig ut av proporsjoner da. Jeg har ikke påstått at barn skal spise anderledes mat en voksne. Jeg har ikke påstått at det må være spesiallaget for barn. Men jeg skjønner ikke at man kan la seg forarge av innpakning eller fasong, gitt at produktet er like bra eller bedre enn andre av samme type. Det går faktisk an å skape matglede hos barn både ved å tilby kvalitetsmat, og bruke pasta i gøyal fasong! Helt sant!

Jeg mener selvsagt ikke man skal spise mat av dårlig kvalitet bare fordi den kommer i artig fasong. Jippi-maten har jeg ikke smakt, jeg snakker på prinsippgrunnlag.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 17:06   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Ja, jeg har kjøpt pasta i barnefasong og lagd diverse figurer jeg, det er jo ikke sånn at jeg er fullstendig anti sånt. Men denne serien syns jeg rett og slett ikke virker som noe å rope hurra for. Er det egentlig kvalitetsmat?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 17:07   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, jeg har kjøpt pasta i barnefasong og lagd diverse figurer jeg, det er jo ikke sånn at jeg er fullstendig anti sånt. Men denne serien syns jeg rett og slett ikke virker som noe å rope hurra for. Er det egentlig kvalitetsmat?

Vet ikke, jeg har ikke prøvd den. Ikke har jeg påstått at det er kvalitet heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 17:09   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Jeg har smakt en bit av en god del av det, og det var virkelig ingenting som tilsa at dette kunne være felles mat for en familie, bortsett fra pastaen selvfølgelig. Pakningene er vel også nokså små hvis ikke jeg husker feil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 17:16   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg venter egentlig bare på egen jentemat og guttemat, med prinsesse- og sjørøvertema.

Her går det i "saltmat" til middag og "søtmat" når det gjelder en del andre ting. Det øker matlysten noe.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 17:17   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Nå har jeg som sagt ikke smakt noe av det, men er det virkelig så mye vondere smak på fiskebollene, fiskepinnene, gulrøtter, frokostblandingen og den kokte skinka enn på tilsvarende varer? Så sant de produktene ikke er dyrere, dårligere eller smaker verre enn de produktene vi allerede bruker er det sikkert noe vi kunne kjøpt, samt pastaen. Vi spiser grovere brød, så matpakkebrødet blir ikke dagligmat her i huset.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 17:22   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Fiskebollene er små og søte og gode.

Kjøttkakene er spiselige de også. Hvis jeg hadde funnet bust i ferdigmat, ville jeg gått tilbake med det. jeg tror ikke det er meningen at det skal være bust i Jippi-kjøttkanene, altså.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 17:25   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

"Uten bust" burde jo absolutt være et salgsargument.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no