Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 13:00   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Er den bra? Jeg hadde fingeren på Buy-knappen, men ombestemte meg.

Jeg koser meg med den. Det er en typisk Hornby-bok - litt lettvinn, kanskje, men jeg liker humoren og tonen. (Juliet, Naked, altså.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-10-10, 20:03   #42
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Har nettopp begynt på Mofongo av Cecilia Samartin. Gleder meg til fortsettelsen.

Sissel er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 09:34   #43
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg leser Lindells nyeste.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 12:49   #44
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Desiland av Mala Naveen.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 13:02   #45
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg leser Lindells nyeste.


Jeg også. Eller, dvs, jeg ble ferdig i går kveld. Lindell taper seg mer og mer for hver bok, (og jeg mener faktisk at noen av de tidlige krim-rom. hennes har vært rimelig gode) men denne ble bare pinlig. Det irriterer meg at hun slipper unna med et så slett arbeid bare fordi hun har et kjent navn.

rine er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 20:20   #46
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg også. Eller, dvs, jeg ble ferdig i går kveld. Lindell taper seg mer og mer for hver bok, (og jeg mener faktisk at noen av de tidlige krim-rom. hennes har vært rimelig gode) men denne ble bare pinlig. Det irriterer meg at hun slipper unna med et så slett arbeid bare fordi hun har et kjent navn.

Enig, bøkene blir dårligere og dårligere.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 09:31   #47
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg har lest Villanden og Et dukkehjem av Henrik Ibsen og er akkurat i gang med Mor gifter seg av Moa Martinson.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 09:39   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg leser Menneskefluene av Hans Olav Lahlum.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 10:54   #49
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Jeg har akkurat begynt på señor Peregrino av Cecilia Samartin. Virker veldig lovende.

Ferdig med denne nå. Var en fantstisk fin bok synes jeg.
Har begynt på drømmehjertet av samme forfatter. Spennende å se om denne blir like bra.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 11:28   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Ferdig med denne nå. Var en fantstisk fin bok synes jeg.
Har begynt på drømmehjertet av samme forfatter. Spennende å se om denne blir like bra.

Jeg likte Drømmehjerte best

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 11:31   #51
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Karin Gerhardsen: papperkakehuset
Knausgård 5 (ble ikke ferdig sist jeg hadde den på en ukes visitt)
Neil Gaiman: the graveyard book
Lydbok: Hjemkomsten av Victoria Hislop

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 11:32   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg leser Menneskefluene av Hans Olav Lahlum.

Det er han som ramlet av stolen, er det ikke? Utrolig original type, jeg greier ikke la være å flire bare jeg ser ham.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 11:33   #53
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er han som ramlet av stolen, er det ikke? Utrolig original type, jeg greier ikke la være å flire bare jeg ser ham.

Og ganske pussig bok.
Jeg synes han skriver veldig sånn rart og gammeldags på en måte. Litt sånn engelsk gammel krim eller noe.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 11:35   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og ganske pussig bok.
Jeg synes han skriver veldig sånn rart og gammeldags på en måte. Litt sånn engelsk gammel krim eller noe.

Det forundrer meg ikke, nei. Hvis det er noen som aldri har vært barn, må det være Lahlum.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 11:35   #55
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg også. Eller, dvs, jeg ble ferdig i går kveld. Lindell taper seg mer og mer for hver bok, (og jeg mener faktisk at noen av de tidlige krim-rom. hennes har vært rimelig gode) men denne ble bare pinlig. Det irriterer meg at hun slipper unna med et så slett arbeid bare fordi hun har et kjent navn.


Helt enig med deg, det virker som om hun (og sikkert flere med henne) krimforfattere selger på navnet sitt. Hadde egentlig bestemt meg for ikke å kjøpe denne, men glemte avbestille i bokklubben og gidder ikke returnere.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 11:43   #56
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

"Plum Spooky", en _between the numbers_ bok.

Fantastiske Janet Evanovich skriver så utrolig morsomt om Stepanie Plum. Det er virkelig sjelden at jeg ler høyt og lenge av noe jeg leser, men her har jeg truffet helt riktig.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 12:35   #57
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg ble ferdig med Hjemkomsten av V. Hislop i natt og den synes jeg var fryktelig dårlig og kjedelig. Likte Øya mye bedre.

Nå skal jeg begynne på "Den senile landmåleren" av Arto Paasilinna. Anbefalt av mor som har jobbet i bokbransjen, så den er jeg spent på.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 14:20   #58
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg leser "De hengte revenes skog" av Arto Paasilinna. Det er første gang jeg leser noe av denne forfatteren, men det blir nok ikke den siste.
I tillegg småleser jeg litt på en av True Blood- bøkene.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 15:28   #59
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og ganske pussig bok.
Jeg synes han skriver veldig sånn rart og gammeldags på en måte. Litt sånn engelsk gammel krim eller noe.

Men anbefaler du den? Jeg lurer på å kjøpe den.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 15:41   #60
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Begynte på The Private lives of Pippa Lee i går. Bokhandelen her har jo eit fantastisk utvalg i engelsk litteratur, trur dei har heile 10 bøker. Og 5 av dei handlar om vampyrer.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no