Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå? (Gammel tråd)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-14, 11:29   #1001
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg gidder heller ikke lese noe jeg ikke har lyst til. Du skal ha kred for innsatsen, Divine!

Jeg har nettopp begynt på Tore Renberg:" Vi ses i morgen".

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 31-05-14, 22:21   #1002
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg gidder heller ikke lese noe jeg ikke har lyst til. Du skal ha kred for innsatsen, Divine!

Jeg har nettopp begynt på Tore Renberg:" Vi ses i morgen".

Den er bra!

iben er ikke aktiv  
Gammel 03-06-14, 16:41   #1003
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg leser forøvrig aldri noe bare for å kunne uttale meg negativt. For en utrolig fjern idé.

Jeg skylder på mannen min. Han påsto at Fellowship nok var litt kjedelig, men SÅ skulle det bli så bra. Så jeg holdt ut og leste Two Towers, og selv om det jaggu ikke var stort bedre, så hadde jeg kommet så langt at jeg kunne like gjerne lese ferdig. Men jeg leser ikke hva som helst for å uttale meg negativt, altså. Jeg leste ALDRI videre etter bok 1 av Fifty Shades, og ikke har jeg tenkt å lese en eneste vampyrbok.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no