Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Det med å slette tråder?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 21:50   #81
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hva om vi endrer slettereglene i M1 og M2, slik at man får lov til å slette, men at en moderater må gå inn og gjøre det? Da kan HI få lov til å fremlegge argumetasjon på hvorfor innlegget bør slettes, og moddene kan diskutere med HI om innlegget er utleverende nok til å komme i slettekategorien.

Dette synes jeg er et godt forslag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:51   #82
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

D´Arcy er inne på noe her. Hva om vi endrer slettereglene i M1 og M2, slik at man får lov til å slette, men at en moderater må gå inn og gjøre det? Da kan HI få lov til å fremlegge argumetasjon på hvorfor innlegget bør slettes, og moddene kan diskutere med HI om innlegget er utleverende nok til å komme i slettekategorien.

Jeg tror egentlig at moddene har nok å gjøre, så å lage regler for å gi dem mer arbeid er litt unødvendig.

Jeg har ikke lest tråden, jeg har ikke vært på nett før i dag. Og nå er jeg skrekkelig nysgjerrig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:52   #83
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg tror egentlig at moddene har nok å gjøre, så å lage regler for å gi dem mer arbeid er litt unødvendig.

Men vil det være så mye jobb dersom HI henviser konkret til hvilket/hvilke innlegg h*n mener er grunnlag for sletting?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:54   #84
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg tror egentlig at moddene har nok å gjøre, så å lage regler for å gi dem mer arbeid er litt unødvendig.

Jeg har ikke lest tråden, jeg har ikke vært på nett før i dag. Og nå er jeg skrekkelig nysgjerrig.

Pøh!
De har jo ikke så mange å flisespikke lenger, ettersom de fleste av oss nå konsentrerer oss om å skrive gode innlegg. Så nå sitter de nok bare på bakrommet og leker seg med limpistoler og koser seg med champagne likevel.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:55   #85
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:56   #86
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Pøh!
De har jo ikke så mange å flisespikke lenger, ettersom de fleste av oss nå konsentrerer oss om å skrive gode innlegg. Så nå sitter de nok bare på bakrommet og leker seg med limpistoler og koser seg med champagne likevel.

Og endrer overskrifter, ikke å forglemme.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:56   #87
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Da kan HI få lov til å fremlegge argumetasjon på hvorfor innlegget bør slettes, og moddene kan diskutere med HI om innlegget er utleverende nok til å komme i slettekategorien.

Og hvis moddene sier nei, blir ikke tråden slette? Nei, jeg tror ikke jeg ønsker at moddene skal bli overdommere. Da kan de heller bruke tiden på limpistol og champagne.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:56   #88
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og endrer overskrifter, ikke å forglemme.

Ja, der ser du hvor god tid de har til over.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:58   #89
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Pøh!
De har jo ikke så mange å flisespikke lenger, ettersom de fleste av oss nå konsentrerer oss om å skrive gode innlegg. Så nå sitter de nok bare på bakrommet og leker seg med limpistoler og koser seg med champagne likevel.



Jeg tror at folk forhåpentligvis tenker seg om såpass mange ganger at det ikke vil føre til masse mer-arbeid for moddene. Om så er: Ansett en modde til!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:58   #90
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Jeg synes også moderatorene godt kan gå en runde på dette. Det at man har slettemulighet som HI gjør jo at man i stor grad eier tråden og jeg synes ikke det bør,være sånn. Som Toffskij er inne på kan det bidra til at medlemmene her inne ikke gidder å delta like aktivt.

Jeg synes det er frekt å slette en tråd som fremdeles lever og som veldig mange har bidratt i.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:59   #91
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Pøh!
De har jo ikke så mange å flisespikke lenger, ettersom de fleste av oss nå konsentrerer oss om å skrive gode innlegg. Så nå sitter de nok bare på bakrommet og leker seg med limpistoler og koser seg med champagne likevel.

Nåh, jeg vet ikke jeg. De virker ganske travle med å skifte tråd-tittel innimellom...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:59   #92
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Og hvis moddene sier nei, blir ikke tråden slette? Nei, jeg tror ikke jeg ønsker at moddene skal bli overdommere. Da kan de heller bruke tiden på limpistol og champagne.

Du kan jo fremdeles redigere ditt innlegg (erstatt med en ...), men du kan ikke lengre slette hele tråden. Altså: For å slette hele tråden så trenger du en modde. Og moddene skal jo igrunnen ikke si nei om det er en god grunn til å slette.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 21:59   #93
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

D´Arcy er inne på noe her. Hva om vi endrer slettereglene i M1 og M2, slik at man får lov til å slette, men at en moderater må gå inn og gjøre det? Da kan HI få lov til å fremlegge argumetasjon på hvorfor innlegget bør slettes, og moddene kan diskutere med HI om innlegget er utleverende nok til å komme i slettekategorien.

Eller at en bare kan slette egne tråder i M2, der en kanskje skriver mer persolnlig og utleverende enn i M1.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:02   #94
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Jeg synes vel egentlig du var "unormalt heldig" i at tråden ikke bikket over i fjas lenge, lenge før. Eller dvs det gjorde den jo ikke i det hele tatt, og det pleier å være et sikkert tegn her på fp på at temaet ikke er ferdigdebattert

Du bør lese de uskrevne forumreglene

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:03   #95
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Eller at en bare kan slette egne tråder i M2, der en kanskje skriver mer persolnlig og utleverende enn i M1.

God idé!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:03   #96
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

[seriøs]Jeg mener uansett at moddene godt kan ta en runde der de diskuterer slettereglene.[seriøs slutt]

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:04   #97
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

D´Arcy er inne på noe her. Hva om vi endrer slettereglene i M1 og M2, slik at man får lov til å slette, men at en moderater må gå inn og gjøre det? Da kan HI få lov til å fremlegge argumetasjon på hvorfor innlegget bør slettes, og moddene kan diskutere med HI om innlegget er utleverende nok til å komme i slettekategorien.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Du kan jo fremdeles redigere ditt innlegg (erstatt med en ...), men du kan ikke lengre slette hele tråden. Altså: For å slette hele tråden så trenger du en modde. Og moddene skal jo igrunnen ikke si nei om det er en god grunn til å slette.

Jeg er enig i disse to forslagene, men jeg tenker at M2 bør være annerledes. Det aller, aller meste som ligger der er personlige greier.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:05   #98
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Pøh!
. Så nå sitter de nok bare på bakrommet og leker seg med limpistoler og koser seg med champagne likevel.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og endrer overskrifter, ikke å forglemme.

Tror jeg også:

JÆVLA MODDER,
flisespikkere, silkefine Bodenskjørt, feite limpistoler, gjør
ingenting, går på restaurant, spiser einebærbusker med
eggerøre og ryper i saus, tyller i seg dyr rødvin og
kaffelatte, forbannade Oslo-sniker, pyser, vasker håret annenhver
dag, finprater med forumeier, lurer i ham champagne,
trikser med overskrifter, lar folk slette tråder, leser engelske bøker
fy faen,
kutt hue av dem,
sleng dem i søppelsjakta, hele bunten!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:06   #99
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tror jeg også:

JÆVLA MODDER,
flisespikkere, silkefine Bodenskjørt, feite limpistoler, gjør
ingenting, går på restaurant, spiser einebærbusker med
eggerøre og ryper i saus, tyller i seg dyr rødvin og
kaffelatte, forbannade Oslo-sniker, pyser, vasker håret annenhver
dag, finprater med forumeier, lurer i ham champagne,
trikser med overskrifter, lar folk slette tråder, leser engelske bøker
fy faen,
kutt hue av dem,
sleng dem i søppelsjakta, hele bunten!


og

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:08   #100
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Hva med å huke av idet man starter tråden om man ønsker å kunne slette i etterkant, da kan de som leser få se at denne tråden kan bli slettet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no