Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Det med å slette tråder?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 22:11   #101
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Jeg synes ikke at reglene bør forandres. Det ble vel sånn fordi man skal kunne tillate seg å være mer utleverende og personlig i M1 og 2 enn på resten av forumet, og jeg synes man skal fortsette å forvente at voksne mennesker skal være i stand til å styre dette selv. Hva som er personlig og hvilke grunner man måtte ha for å gjøre det ene eller det andre vil variere, vi er såpass mange brukere her nå, og alle forskjellige. Hadde ikke slettemuligheten vært der hadde kanskje ikke innlegget og diskusjonen blitt til i det hele tatt. Dette er i mine øyne en that's forumlife, deal with it.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:42   #102
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes ikke at reglene bør forandres. Det ble vel sånn fordi man skal kunne tillate seg å være mer utleverende og personlig i M1 og 2 enn på resten av forumet, og jeg synes man skal fortsette å forvente at voksne mennesker skal være i stand til å styre dette selv. Hva som er personlig og hvilke grunner man måtte ha for å gjøre det ene eller det andre vil variere, vi er såpass mange brukere her nå, og alle forskjellige. Hadde ikke slettemuligheten vært der hadde kanskje ikke innlegget og diskusjonen blitt til i det hele tatt. Dette er i mine øyne en that's forumlife, deal with it.

Enig med deg!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 13:51   #103
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det ble vel sånn fordi man skal kunne tillate seg å være mer utleverende og personlig i M1 og 2 enn på resten av forumet, og jeg synes man skal fortsette å forvente at voksne mennesker skal være i stand til å styre dette selv.

For M2, kanskje. Pr. i dag er det veldig veldig mange som har tilgang til M1. Jeg hadde ikke skrevet noe som helst hemmelig der.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 13:52   #104
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Ei heller trådsletting går upåaktet hen i verdens rikeste land.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 15:29   #105
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Det med å slette tråder?

Oi, som det blåser i glasset.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 16:56   #106
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Oi, som det blåser i glasset.

Nå må jeg himle litt, ser du ikke at det er irriterende når en tråd man har engasjert seg i, og som fortsatt lever, plutselig slettes?

Jada, det finnes andre og større problemer, men er det slik at andre mer trivielle ting ikke kan tas opp? *åppgjitt*

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 17:05   #107
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Re: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Nå må jeg himle litt, ser du ikke at det er irriterende når en tråd man har engasjert seg i, og som fortsatt lever, plutselig slettes?

Jada, det finnes andre og større problemer, men er det slik at andre mer trivielle ting ikke kan tas opp? *åppgjitt*

Klart man kan ta opp hva man vil - men er sletting av tråder et utbredt problem på FP altså? Sånn bortsett fra den økta med sletting Smilefjes, ops det er jo ikke lov å nevne nick, og Co bedrev her like før jul? Mulig jeg bare er sløv, men jeg syns ikke det slettes så mange tråder at man må ansette en moderator til for å administrere det hele.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 17:06   #108
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Burde ikke denne ligget i M2?

Jeg er helt enig med Rine, ang. det slette tråder som fremdeles er aktive og mange er engasjerte i. Men jeg syntes det er uheldig å hinte/fortelle om hva tråden handlet om utenfor M2, da ikke alle har tilgang der.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 17:13   #109
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Dere har rett, jeg skammer meg. Jeg synes man skal slette alle "verdens rikeste land"-trådene + "storm i vannglass"-trådene. Tipper vi sitter igjen med en 5-10 stykker.


Hvorfor skulle forresten denne tråden ligget i M2?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 17:13   #110
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Burde ikke denne ligget i M2?

Jeg er helt enig med Rine, ang. det slette tråder som fremdeles er aktive og mange er engasjerte i. Men jeg syntes det er uheldig å hinte/fortelle om hva tråden handlet om utenfor M2, da ikke alle har tilgang der.

Nå vet ikke jeg hvilken tråd du sikter til, men den tråden jeg leste lå i M1. Mulig du snakker om en annen tråd?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 17:49   #111
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Jeg synes man skal få lov til å slette - uten pes - dersom man blir lei seg. Og så, går man videre. Og er det en spinoff i kommingen, ja da må de engasjerte få lov til å opprette ny tråd som ikke tar eksempel i den tråden på HIs vegne.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 17:50   #112
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Nå vet ikke jeg hvilken tråd du sikter til, men den tråden jeg leste lå i M1. Mulig du snakker om en annen tråd?

Belager, jeg trodde tråden det snakkes om og som er slettet stammet fra M2.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 17:58   #113
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg synes man skal få lov til å slette - uten pes - dersom man blir lei seg. Og så, går man videre. Og er det en spinoff i kommingen, ja da må de engasjerte få lov til å opprette ny tråd som ikke tar eksempel i den tråden på HIs vegne.

Hvis man blir lei seg av at tråden tar en litt annen retning enn det man hadde tenkt seg etter at mange har svart på det man spør om i HI og ingen er ufine mot den som sletter tråden (ei heller mot andre)bør man kanskje gå litt i seg selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 18:00   #114
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis man blir lei seg av at tråden tar en litt annen retning enn det man hadde tenkt seg etter at mange har svart på det man spør om i HI og ingen er ufine mot den som sletter tråden (ei heller mot andre)bør man kanskje gå litt i seg selv.

Jeg ser den. Men jeg synes man skal få lov til å bestemme selv når man blir lei seg. Og det kan være grunner som ikke er så åpenbare for andre.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 18:02   #115
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg ser den. Men jeg synes man skal få lov til å bestemme selv når man blir lei seg. Og det kan være grunner som ikke er så åpenbare for andre.

Da ville jeg nok heller trukket meg ut av tråden, gitt beskjed om det og latt resten fortsette diskusjonen på generelt grunnlag.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 18:03   #116
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Selvsagt kan man få lov til å bli lei seg, men da trekker man seg ut av tråden og lar andre diskutere videre til tråden slutter av seg selv. Jeg skjønner ikke helt at man blir mindre lei seg hvis man sletter tråden?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 18:25   #117
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Selvsagt kan man få lov til å bli lei seg, men da trekker man seg ut av tråden og lar andre diskutere videre til tråden slutter av seg selv. Jeg skjønner ikke helt at man blir mindre lei seg hvis man sletter tråden?

Ute av øye. Ute av sinn.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 18:28   #118
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Da ville jeg nok heller trukket meg ut av tråden, gitt beskjed om det og latt resten fortsette diskusjonen på generelt grunnlag.

Mange vil nok også gjøre det slik. Selv er jeg slik at hvis jeg blir lei meg så vil jeg renske opp. Ikke få mer pes. Og ja. Man kan jo la være å kikke. Men jeg er vel ikke så god til det.

Og - så er jeg enig med Skremmern.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 19:00   #119
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Selvsagt kan man få lov til å bli lei seg, men da trekker man seg ut av tråden og lar andre diskutere videre til tråden slutter av seg selv. Jeg skjønner ikke helt at man blir mindre lei seg hvis man sletter tråden?

Nei, men så er man heldigvis forskjellige.

Jeg er forøvrig enig med Skremmeren sitt innlegg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 19:29   #120
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis man blir lei seg av at tråden tar en litt annen retning enn det man hadde tenkt seg etter at mange har svart på det man spør om i HI og ingen er ufine mot den som sletter tråden (ei heller mot andre)bør man kanskje gå litt i seg selv.

Men da forutsettes det at det er HI som eier en tråd, og det er det på ingen måte konsensus om på FP. Tvert i mot er det slik at man vanligvis ikke vil få slettet en tråd i en annen del av forumet enn M1 og M2, selv om man ber om det og sier at man er såret/sint/opprørt/whatever.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no