Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-22, 07:03   #41
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 3. En utfordring jeg har klart. For meg er det helt umulig å ikke tenke på den kampen jeg har stått i for at datteren min skal få medisinsk hjelp. 6 år siden hun ble syk. Det å se på gamle messenger meldinger hvor jeg sier i november 2021: "Jeg tror det er POTS" til å få diagnosen i august 2022. All argumenteringen ovenfor legene som var sånn "Dette er psykisk, dere må henvende dere til BUP" (OK, jeg greide ikke å komme utenom, fordi dette har så stor plass i hodet mitt, men sannheten er jo at jeg er mer lettet enn takknemlig, men kommer ikke på noe annet Litt avvik får jeg tåle)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 08:40   #42
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

2. minne fra barndommen. Et av de aller første minnene jeg har er fra da jeg var i 3-4 års alderen, og bodde i andre etasje i samme hus som oldefar, som var haug gammel da. Han hadde en hjemmehjelp, tante Pollen, og hun pleide å gi meg godteri fra en krukke høyt oppe i et skap. Jeg antar det var veldig stas, siden det minnet står så levende for meg.

2. en utfordring jeg har klart: Starte eget firma samme med en tidligere kollega og få det til å gå så bra at vi nå har tre ansatte. Å gjøre det samtidig som jeg har vært 100% alenemor med en særdeles vanskelig eks, er noe jeg er veldig stolt av. Det har vært nok av utfordringer, men jeg har stått stødig på to bein.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 08:48   #43
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 3: Det er mange å velge i, men at jeg turte å gå inn døra på korpsøvelse i høst er ganske stort. Skjelvende som et aspeløv. Nesten ikke rørt klarinetten på 30 år. Og så gøy som det er.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 08:49   #44
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

2. Jeg var i begravelse i går og kunne dele et godt minne fra ungdomstida. Jeg gjengir det ikke her, men det var fint å tenke på.

3. Jeg har greid å lage mitt eget prosjekt på jobb. Det er ikke ferdig, men det er veldig langt utenfor komfortsonen for meg å synes så godt som jeg nå gjør, så er ganske stolt av det.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 08:51   #45
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 3. En utfordring jeg har klart

Egentlig synes jeg tråden ligger for åpent mtp noen av fortellingenes intimitet og søking. Det er også godt mulig jeg ikke kan nok om slikt til å synse riktig.

Utfordringene jeg har klart er flere. En av dem var å endre synet på forhold og slik holde på Helten uten å skade ham (eller meg).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 09:00   #46
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Det er veldig mye jeg er stolt av å ha klart, men jeg er veldig stolt av å ha tatt en mastergrad mens jeg var alene med et barn, etter at jeg hadde droppet ut fra vgs. 8 ganger.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Egentlig synes jeg tråden ligger for åpent mtp noen av fortellingenes intimitet og søking. Det er også godt mulig jeg ikke kan nok om slikt til å synse riktig.

Enig. Jeg oppdaget det i går, og svarte derfor ikke på gårsdagens oppgave. Fint at du sier det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 10:02   #47
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Det tok meg mange år å klare å bryte ut av et langvarig forhold til de to eldste barnas far. Det er den største utfordringen jeg har hatt. Tøft, men det endte godt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 10:50   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Jeg har tatt lang utdannelse og har en god jobb. Jeg vokste opp i en arbeiderfamilie. Man skulle produsere og klatre i trærne. Jeg var den rare som satt med nesa i ei bok. Det at jeg var flink på skolen var bare delvis ansett som en positiv egenskap. Det ble i større grad problematisert at jeg var så lite praktisk anlagt. Så jeg har foretatt en klassereise og er nå et helt annet sted enn foreldrene mine var. Jeg tror det er vanskelig å skjønne hvor rart det føles hvis man ikke har opplevd det selv.


(I parentes nevnes at foreldrene mine på sitt underlige vis i dag er stolte av det jeg har fått til. Det var bare ikke like åpenlyst at de var stolte da jeg var midt i prosessen.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 12:21   #49
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Tok over min fars lille bedrift i 2016. Da var det oss to, nå er vi 5.

Det viser seg at jeg trives som leder (for det meste). Bedriften lever ennå, og selv om veien var og er humpete, har det vært grønne tall i årsregnskapene.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 12:23   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 3. En utfordring jeg har klart

...som jeg er takknemlig for?

Jeg tror det må være planlagt ekteskap og uplanlagt barn i ung alder. At jeg klarte utfordringen med å få meg en utdannelse kombinert med småbarnslivet, og at jeg senere har tatt mer utdannelse kombinert med jobb og tre barn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 13:02   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemling for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 1. En person som betyr mye for meg
Dag 2. Et minne fra barndommen
Dag 3. En utfordring jeg har klart

Jeg misset trådstart, så tar et oppsamlingheat.

1. Jeg ville si min beste venninne fra første dag på barneskolen, men så tror jeg pinadø jeg sier svigermor. Jeg tror hun har mye å si for at jeg har en så god relasjon til svigerfamilien min, og at de søskenbarna er en sånn "flokk". Hun er utrolig inkluderende og involverende og raus og romslig. Life goal å bli som henne, tenker jeg.

2. Å være i huset til bestefar og bestemor. Å bli hentet på busstoppet av bestefar, og rusle hjem mens jeg tøyt i ett. Nå har jeg kjøpt meg hytte like ved det huset, og langs den veien. Det gjør meg veldig glad å tenke på.

3. Å løpe maraton første gang. Deg hadde jeg ALDRI trodd, og det har vært en total life changer for meg. Etter det tenkte jeg at "jeg kan klare ALT!" (og før det tenkte jeg gjerne "jeg klarer ingenting")

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 13:12   #52
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

1. Jeg har også mange fine personer livet mitt og en herlig familie og storfamilie.
I dag velger jeg broren min. Vi snakker på telefon minimum hver tirsdag og vi snakker som vi fortsatt er tenåringer. Det er så befriende å ikke alltid være pk. Vi ringes når vi ikke får tak i mamma og legger strategi på å finne ut hvor hun er uten å virke hysteriske på naboene på hjemstedet. vi drømmer og snakker dritt, vi planlegger ferie sammen og drikker osss full en gang i året og han er alltid «enig» med meg når jeg trenger det og. Ruker tid på å få meg til å forstå om jeg en sjelden,sjelden gang tar feil.

2. Mamma og pappa har bryllupsdag 22. juli. Jeg sprang ned til mommo og hun plukket den nydeligste rosebukett fra Hagen deres som jeg kunne ta hjem til mamma og pappa.
Kjærlighet.

3. Den første store utfordringen var vel når jeg ble gravid siste året på videregående. Jeg fullførte, fikk utdanning og hun ble et prakteksemplar av et menneske.

4. En opplevelse jeg er glad for at jeg fikk erfare
Mulighetene til å oppleve kontrastene i Kenya, og opplevelsen at bidragene vi gir hver måned kommer frem

5. En egenskap jeg har
Jeg er strukturert, rydding og flink økonomisk.

6. Må bli broren min igjen. Vi flyttet hjemmefra for å begynne på videregående, og startet allerede da å besøke hverandre. Vi havnet ikke på samme sted, og bor heller ikke i nærheten i dag. Vi har alltid hatt tette bånd, snakker om alt og ringes minimum en gang i uken. Får ærlige tilbakemeldinger og gir, diskuterer alt fra unger til politikk, umulige ektefeller (ikke så ofte da ), men en jeg stoler 100% på. Vi har alltid vært tett, og etter vi mistet yngste bror vår på tragisk vis så ble vi enda viktigere for hverandre.
Jeg er heldig og har veldig mange gode relasjoner og venner i livet mitt. :heldig:

7. Fleksibiliteteten. Jeg styrer hverdagen min som jeg vil. Hjemmekontor eller kontor, reise eller ikke reise. Styrer avspasering eller om jeg vil ha utbetalt.

8. Jeg er ryddig og strukturert. Litt kontrollfreak, men det er mer positvt enn negativt med egenskapen. (Nå har jeg ryddet og slettet de andre innleggene mine i tråden her, for å samle alle her. det er ryddigeste slik.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 08-11-22 kl 10:21.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 06:39   #53
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 4. En opplevelse jeg er glad for at jeg fikk erfare

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 06:45   #54
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 4. En opplevelse jeg er glad for at jeg fikk erfare. (Jeg er i alle fall glad for at jeg lagde denne tråden ellers hadde det blitt tre dager med takknemlighet fra min side. )

Jaha ... En opplevelse? Som jeg er glad for at jeg fikk erfare? Har mange gode opplevelser, men de er mye knyttet til velbehag og gode følelser: Mat, sol, løpe - veldig fysiske "der og da" opplevelser. Er litt usikker på om jeg er så glad for at jeg fikk erfare hvordan det var å spise på restaurant. Er noe i ordstillingen her som gjør at jeg føler jeg må ha lært noe.

Jeg er glad for at jeg reiste til Australia og fikk erfare ltt av landet og kulturen der. Har mange gode minner derfra.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 07:09   #55
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 4. En opplevelse jeg er glad for at jeg fikk erfare

Hm. Det tror jeg må bli en reise.
1. Tre ukers busstur til Italia da jeg var 17. Jeg fikk se utrolig mye, og fikk oppleve å være ung og rødhåret i positiv forstand.

2. Tre uker med mann og barn hos familie i Seattle/Oregon. Et minne for livet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 07:22   #56
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

En opplevelse jeg er glad forå erfare er at med barn nummer tre så fikk jeg en fantastisk permisjonstid. Med nummer en var jeg deprimert, med nummer to var jeg stresset og redd.
Også kom nummer tre midt i covid-restriksjonene, og vi fikk 8 (stort sett) harmoniske måneder.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 07:24   #57
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 4: Det må kanskje bli å studere i utlandet. Det var litt av en overgang rett fra videregående og jeg er ganske introvert og trygghetsjunkie, men det endte med å bli noen av de beste årene i mitt liv.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 04-11-22 kl 08:45.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 07:29   #58
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 3. En utfordring jeg har klart

Jeg utfordret meg selv til å lære noter og å spille et instrument for tre år siden.
Nå kan jeg spille små melodier på fløyte og det gir utrolig mye glede.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 08:05   #59
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 4. En opplevelse jeg er glad for at jeg fikk erfare

Uten tvil 2000/2001: et helt år på motorsykkelreise (jeg var passasjer) gjennom hele Amerika - fra New York, innom Canada, og helt ned til Tierra del Fuego i Argentina. En opplevelse jeg aldri glemmer, og stadig henter referanser fra.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 08:30   #60
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

4. Jeg er takknemlig for de to adopsjonsprosessene jeg var gjennom sammen med min eks. Det er en erfaring som har gitt meg mye innsikt og selvsagt to av verdens tre beste barn.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no