Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-22, 08:55   #81
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 6. En relasjon jeg ikke greier meg uten.

Litt vanskelig oppgave det der ... Jeg tenker nesten aldri over relasjonene mine, bare personene som er i de. Så det er et uventet språk og et uventet tankesett (for jeg forstår oppgaven slik at man ikke skal fokusere på personen, men hva personen gir til deg i relasjonen dere har? Mulig jeg er ute på viddene her)

Men tenker på en god venninne av meg, som jeg er takknemlig for er vennen min. Hun er en fantastisk venn, men i tillegg utrolig kunnskapsrik med tanke på adhd og asf. Innkludert det praktiske, som hvilke rettigheter utløster dette? Hva ligger under fylket? Hva ligger under kommunen? Det har betydd enormt mye for meg å treffe henne jevnlig, diskutere med henne, spørre henne, utveksle informasjon med henne.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 09:13   #82
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 6: Da har jeg lyst til å si broren min. Vi har begge flyttet langt hjemmefra, men bor bare 10 min fra hverandre og sees ukentlig. Vi har det veldig fint og gøy sammen og etter at Pappa døde og Mamma snakket en del om hvor rart det føles å være alene om å vite og minnes alt det de to har gjort sammen har jeg tenkt mye over hvor godt det er å ha noen som har fulgt deg gjennom hele livet og som man har de samme referansepunktene og minnene med.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 09:23   #83
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 6. En relasjon jeg ikke greier meg uten.

Enig i at den var vanskelig. Er det én ting jeg har lært i livet er det at man ikke kan gjøre seg avhengig av konkrete personer.

Jeg har lyst å si gode kollegaer. Jeg er veldig takknemlig for de jeg har nå, men det må ikke være spesifikt dem. Jeg overlever om de bytter jobb. Men jeg er helt avhengig av faglig dyktige og engasjerte kollegaer for å selv klare å gjøre en god jobb og for å beholde motivasjonen på jobb. Og da mener jeg ikke bare de andre lærerne, men også ledelsen, de som jobber i resepsjonen, rådgiverne, hun på biblioteket osv. At alle vet hva som er deres ansvarsområde og vet hva som kreves for at vi skal nå målet vårt er veldig viktig for meg, men også av at de er genuint glad i jobben sin og har genuin omsorg for elevene våre. Jeg preges veldig av dårlig arbeidsmiljø og -forhold.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 10:06   #84
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Jeg tror også jeg må si kolleger. De er helt nødvendige for min psykiske helse i nåværende livssituasjon. Kolleger kommer og går, men funksjonen består.
Trodde jo før at jeg ikke kunne klare meg uten min(en) mann, men det har jeg heldigvis fått bevis for at det ikke stemmer.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 11:12   #85
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 6. En relasjon jeg ikke greier meg uten

Relasjonen jeg har til barna mine.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 11:17   #86
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 6. En relasjon jeg ikke greier meg uten

Den var vanskelig.
Strengt tatt burde jeg vel si faren min med tanke på hvor mye han hjelper meg praktisk og økonomisk. Men han har ikke noe god på det emosjonelle plan, så jeg må si søsteren min også.
Jeg er veldig glad for at jeg kvinnet meg opp og bestemte meg for å ta mer kontakt med henne i fjor sommer, og åpnet opp om alt det som er vanskelig i livet. Vi hadde ikke noe nært forhold før det fordi hun kan virke veldig reservert til tider, og er en veldig bestemt dame, og jeg har alltid vært så redd for å føle meg avvist.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 11:19   #87
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

At relasjonen til barna mine er viktig er på en måte gitt tenker jeg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 12:14   #88
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 6: utover den til våre barn, relasjonen til den biologiske familien til vår yngste.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 17:42   #89
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 4. En opplevelse jeg er glad for at jeg fikk erfare

Å få barn. Det var ikke gitt at jeg skulle få det. Men jammen er det stort sett ganske så fint.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 5. En egenskap jeg har

Jeg har stor kapasitet. Går svært sjelden tom, og går der tomt er det bare å fylle på litt mat så er jeg på igjen.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 6. En relasjon jeg ikke greier meg uten

Dyr. Jeg tror ikke jeg ville vært hverken fysisk eller psykisk frisk uten dyr i livet mitt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 18:29   #90
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

6: relasjonen jeg har med fine og snille tanten min.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 19:13   #91
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 6. En relasjon jeg ikke greier meg uten

Uten tvil Helten. Jeg tåler godt å være uten å se ham fysisk i både dager og uker, så lenge jeg vet at han eller jeg kommer tilbake.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 21:13   #92
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Jeg ligger bak:

Dag 2: Et minne fra barndommen
Jeg husker vi lekte boksen går ute i rekkehusområdet jeg bodde i. Mange unger ute, vi streifet rundt i området og gjemte oss i hagene til folk. Veldig spennende. En gang skulle jeg løpe ut av en busk og glemte at den stod oppå en liten høyde bygget opp med mur. Så jeg falt ned og fikk et gedigent skrubbsår. Det var i det hele tatt mange skrubbsår og småskader. Tråkket på spiker flere ganger gjorde jeg også. Men det var mye utelek og fri utfoldelse.

Dag 3: En utfordring jeg har klart
Jeg gjorde det godt på skolen, kom inn på det studiet jeg aller helst ville ta, og tok også doktorgrad og har nå også professorkompetanse. Det er ikke en selvfølge for noen, og spesielt ikke når man har et medfødt hørselstap på 70 dB. Jaggumeg naila jeg dette med utdannelse og karriere.

Dag 4: En opplevelse jeg er glad for at jeg fikk erfare
Det må bli å få barn. Jeg er så glad for dem. Jobben og karrieren kommer ikke dette til knes en gang. Jeg tror jeg hadde blitt et meget ensomt og bittert menneske uten å få med meg denne opplevelsen i livet.

Dag 5: En egenskap jeg har
Jeg er systematisk. Jeg liker struktur og oversikt. Jeg liker å sette mål, planlegge og gjennomføre. Og ferdigstille. Dette gir meg både fremdrift og ro i sjelen.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08

Sist redigert av Wix : 06-11-22 kl 21:25.
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 12:52   #93
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 7. Noe med jobben eller skolen min

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 12:54   #94
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 7. Noe med jobben eller skolen min. Her er det mange ting jeg er takknemlig for og som jeg kunne dratt frem - men i dag går jeg rett på pengene. Jeg er veldig takknemlig fordi jeg tjener såpass bra, både på grunn av det som skjer i samfunnet generelt, men også mer private ting. Litt shallow, men det er ektefølt takknemlighet, det kan jeg garantere

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 13:18   #95
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 7. Noe med jobben eller skolen min

Nå har jeg bare praksisplass, men det er ikke så ulikt en vanlig jobb da. Jeg er glad for at jeg får være i bevegelse, ikke bare sitte ved pc sånn som på den forrige plassen. Jeg føler at jeg bidrar med noe nyttig når jeg drar hjem til folk med hjelpemidler de trenger. Og jeg lyser forhåpentligvis opp dagen litt ved å småprate og være blid som en sol. Det prøver jeg ihvertfall på.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 14:06   #96
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Jeg er takknemlig over å ha en arbeidsplass med sjel (min far startet bedriften, og produktene er egenutviklede), og med gode kolleger.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 14:14   #97
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Dag 7. Noe med jobben eller skolen min.

En leder som snakker så fint både til og om meg. Det setter jeg veldig stor pris på, særlig fordi vi kom litt skjevt i gang da jeg begynte for noen år siden. Må presisere at hen ikke er leder for meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 14:14   #98
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

7. Oi, med jobb er det mye! Jeg er glad for selve yrket mitt, som passer meg veldig bra. For helt fantastiske kolleger, og for mange veldig fine kunder.

6-ern var vanskeligere. Det er jo mange mennesker jeg er veldig glad og takknemlig for å ha i livet, både familie og venner, og som sånn sett er umistelige, men "ikke kunne leve uten" ble litt mye..

Men tror jeg vil nevne noe ganske annet: Jeg er veldig glad for å oppleve å få ha en relasjon til et dyr. Jeg skal aldri leve uten hund, tror jeg. Det er en enorm glede inn i hverdagen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 14:24   #99
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Det beste med jobben min er uforutsigbarheten, tilliten jeg får fra leder og fantastiske kolleger.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 15:31   #100
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dag 7. Noe med jobben eller skolen min

Jeg er takknemlig for å få jobbe med ungdommene "mine". Å få bli invitert inn i livet deres, å få følge dem på veien - det er utrolig givende.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no