Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er bryllupsgaven du er mest fornøyd med å ha gitt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 14:27   #21
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er bryllupsgaven du er mest fornøyd med å ha gitt?

Eit måleri av ein lokal, anerkjent kunstnar. Motivet var eit landskap med nokre hus som betydde mykje for brudeparet.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:13   #22
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er bryllupsgaven du er mest fornøyd med å ha gitt?

Jeg hadde fakisk blitt utrolig skuffa om jeg hadde fått 3 flasker rødvin i bryllupsgave.

Og sett på det som en "fornærmelse"

Verken jeg eller mann drikker rødvin eller hvitvin...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:19   #23
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.820
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er bryllupsgaven du er mest fornøyd med å ha gitt?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg hadde fakisk blitt utrolig skuffa om jeg hadde fått 3 flasker rødvin i bryllupsgave.

Og sett på det som en "fornærmelse"

Verken jeg eller mann drikker rødvin eller hvitvin...

Man gir sikkert ikke vin til et brudepar som ikke liker det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:21   #24
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er bryllupsgaven du er mest fornøyd med å ha gitt?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg hadde fakisk blitt utrolig skuffa om jeg hadde fått 3 flasker rødvin i bryllupsgave.

Og sett på det som en "fornærmelse"

Verken jeg eller mann drikker rødvin eller hvitvin...

Dere hadde vel neppe fått det, da alle gjestene sikkert hadde visst at dere ikke drikker vin.

Jeg hadde blitt strålende fornøyd - synes det var en flott ide!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:42   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er bryllupsgaven du er mest fornøyd med å ha gitt?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Man gir sikkert ikke vin til et brudepar som ikke liker det.

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Dere hadde vel neppe fått det, da alle gjestene sikkert hadde visst at dere ikke drikker vin.

Jeg hadde blitt strålende fornøyd - synes det var en flott ide!


Nå fikk vi ikke det så regner med de fleste vet hva vi drikker,men vi fikk rødvin i julegave nå, helt enkel vnlig ting, som vi ga min mamma i bursdagsgave nå i januar hehe


Sikkert en super ide til folk som liker det,så lenge ma nvet de liker det.
Akurat som den champagnen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no