Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Julekrans e.l. på ytterdør

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 10:56   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Julekrans e.l. på ytterdør

Har dere dette?
Jeg kunne tenke meg noe sånt, men vegrer meg litt for å slå inn spiker i døra som vel må til for å få hengt opp kransen. Finnes det noen annen slags måte å henge opp? Hva annet kan man evt. pynte ytterdøra med til jul?

Dette er mitt første innlegg her inne forresten, etter å ha vært snikleser i en lang periode.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 10:57   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterør

Hei Mokk Mokk.

Jeg har noe på døren hele året jeg, så den spikeren får stå.
Vi kjøpte sånn tyttebærkrans i går. Det ble riktig så fint.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 10:59   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterør

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hei Mokk Mokk.

Jeg har noe på døren hele året jeg, så den spikeren får stå.
Vi kjøpte sånn tyttebærkrans i går. Det ble riktig så fint.

Hei Snipa.
Ja, det er tyttebærkrans jeg også har lyst på. Hva har du på døra ellers i året da?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:00   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterør

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hei Snipa.
Ja, det er tyttebærkrans jeg også har lyst på. Hva har du på døra ellers i året da?

En sånn hvit blomsterkrans på sommeren (plastic fantastic), og om høsten hender det at vi lager noe kreativt. Når jeg tenker meg om henger det ikke så mye der i jan-april, men den spikeren er jo så liten at den ikke synes.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:01   #5
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterør

Jeg vet at i USA finnes det slike kroker man kan henge over døren slik at man slipper å slå spiker i den. Har ikke sett slike i norge, men hvis noen vet hvor man kan finne det så si gjerne i fra.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:10   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterør

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg vet at i USA finnes det slike kroker man kan henge over døren slik at man slipper å slå spiker i den. Har ikke sett slike i norge, men hvis noen vet hvor man kan finne det så si gjerne i fra.

Sånnen så jeg i en eller annen butikk denne uka, men jeg kan dessverre ikke huske hvor. Det var som en litt tykk U (med vinkel i "kantene") som man legger oppå døra.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:42   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterør

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg vet at i USA finnes det slike kroker man kan henge over døren slik at man slipper å slå spiker i den. Har ikke sett slike i norge, men hvis noen vet hvor man kan finne det så si gjerne i fra.


Ikea har også enkle av disse.
Åhlens har også .

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:02   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterør

Hei MokkMokk!!

Har hengt opp en nydelig krans med forskjellige slags nøtter og kongler som er litt gullforgylt.Vi fikk denne i innflyttingsgave fra min søster m/fam
Måtte slå inn en spiker, men jeg pleier som regel å ha noe hengende på døren hele året

Denne kransen og tyttebærkranser så jeg de har hos Favoritten i Mjøndalen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:03   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Her henger ikke pynten på selve døra. Det går dårlig, for vi har sånn glass i døra, midt på.
Så jeg henger det på veggen ved siden av, over ringeklokka

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:05   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Vi har krans på døra med rød sløyfe på.

Den kroken er der året rundt da vi har andre ting som henger der ellers i året.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:10   #11
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Ser ut som jeg må bite i det sure eplet og spikre i døra mi, ja.
Men å ha litt pynt på døra ellers i året har jeg egentlig ikke tenkt på, det var jo en god idé.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:35   #12
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Vi har julekrans på døren i desember. Den lille spikeren får bare være der. Skal nok se å få hengt den opp til uken tenker jeg.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:39   #13
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Skjønner hva du mener. Jeg kviet meg for den samme, og derfor hang vår krans med dobbeltsidig teip ( !) første året...Det gikk jo, men anbefales ikke. Den datt ned sånn ca annenhver dag.

Nå har vi en fin spiker i stede!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:47   #14
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Skjønner hva du mener. Jeg kviet meg for den samme, og derfor hang vår krans med dobbeltsidig teip ( !) første året...Det gikk jo, men anbefales ikke. Den datt ned sånn ca annenhver dag.

Nå har vi en fin spiker i stede!

Litt kjedelig å plukke opp kransen fra dørmatta hele tiden vil jeg tro, ja.
Nei, det blir nok en spiker.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 09:24   #15
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Jeg har hengt opp en chrishorn krans på døra... Døra vår er 1 år gammel så jeg vegret meg jeg også... men så fant jeg ut at i fjor så kjøpte jeg sånne små kroker, av de aller minste... Kjøpte de på Coop Bygg og da jeg skrudde den i døra så ble det ikke så synlig som jeg trodde... Tror ikke folk vil legge noe stort merke til den... Jeg hadde ikke brukt spiker om jeg var deg altså... En krok man skrur i holder seg mere på plass og så gjør det ikke noe om det blåser fælt ut for den klarer ikke å dette av kroken

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no