Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Obligatorisk med julegardiner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 21:08   #1
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Obligatorisk med julegardiner

Når en bor så langt ute i et utkantstrøk, så kreves det tydligvis at en eier hvertfall et sett med julegardiner. Siden jeg blånekter å ha julegardiner på stuen, så har jeg bøyd meg for bygdeovermakten og bestemt meg for å kjøpe noen ferdige fag til å ha på kjøkkenet. Men hvor finner jeg slike gardiner på nettet?
Siden jeg som sagt bor i et utkantstrøk og ikke kan sy i det hele tatt, så har jeg et skikkelig problem.
Alle de ferdige fagene jeg har sett på nettet er jo horrible

HJELP!
Kom med noen gode tips.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:09   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Når en bor så langt ute i et utkantstrøk, så kreves det tydligvis at en eier hvertfall et sett med julegardiner. Siden jeg blånekter å ha julegardiner på stuen, så har jeg bøyd meg for bygdeovermakten og bestemt meg for å kjøpe noen ferdige fag til å ha på kjøkkenet. Men hvor finner jeg slike gardiner på nettet?
Siden jeg som sagt bor i et utkantstrøk og ikke kan sy i det hele tatt, så har jeg et skikkelig problem.
Alle de ferdige fagene jeg har sett på nettet er jo horrible

HJELP!
Kom med noen gode tips.


Mamman min hadde noen lange, hvite gardiner som hun hang opp til jul, og så hang hun på noen små røde sløyfer eller en nisse litt her og der når besteforeldre kom på besøk

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:10   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

http://www.sparkjop.no/default.asp?I...ulUtstyrGardin

Bare et tips.

Også denne: http://www.ellos.no/ListPage/ListPag...ategoryId=8086

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:11   #4
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Her henger jeg ikke opp julegardiner. Eier ikke en julegardin heller forresten

  Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:11   #5
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Mamman min hadde noen lange, hvite gardiner som hun hang opp til jul, og så hang hun på noen små røde sløyfer eller en nisse litt her og der når besteforeldre kom på besøk

Mamman din er smart. Tror svigermor og alle de andre kan gå på den der altså

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:12   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Mamman din er smart. Tror svigermor og alle de andre kan gå på den der altså

Hvorfor ikke, du må jo gjøre akkurat som du selv vil.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:19   #7
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvorfor ikke, du må jo gjøre akkurat som du selv vil.

Jeg gjør jo som regel det Men i julen skal en jo glede alle i familien og mannen er vant til slike hersens gardiner og da må han vel få det da.
Ingenting er som smilende glade julefjes.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:30   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

kid.no

har gardiner på tilbud.



min bygd er det bare vanlig med kjøkkengardiner altså i julegardiner hehe

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:30   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Du kan jo få tak i Juleelvisgardiner på ebay:

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:40   #10
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Du kan jo få tak i Juleelvisgardiner på ebay:

Fyttigrisen! De er jo som skapt for Glitter
Julekonene i fjorden hadde dødd av misunnelse

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:51   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg gjør jo som regel det Men i julen skal en jo glede alle i familien og mannen er vant til slike hersens gardiner og da må han vel få det da.
Ingenting er som smilende glade julefjes.

Jeg er jammen glad for at jeg ikke går så langt for tekkes andre. Du og du!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:56   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er jammen glad for at jeg ikke går så langt for tekkes andre. Du og du!


syns du hun går langt i å tekkes andre når hun vurderer å henge opp julegardiner til jul fordi mannen er glad i det?

Jeg vil ha masse gaver til jul. Jeg begynte allerede i oktober å tekke alle rundt meg slik at jeg får flest mulig pakker under treet mitt


Seriøst, man kan jo tekke noen uten å selge seg selv. Og det er jo bare koselig. Det er ekstra godt å gjøre noe for andre om det ikke egentlig er for seg selv en gjør det

Skjønte noen hva jeg mente nå? Det var bare så vidt jeg skjønte det selv...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:57   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

æsj får ikke prikket så jeg skriver... hehe
Så ikke at det sto God jul på de... Hihi

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:02   #14
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

syns du hun går langt i å tekkes andre når hun vurderer å henge opp julegardiner til jul fordi mannen er glad i det?

Jeg vil ha masse gaver til jul. Jeg begynte allerede i oktober å tekke alle rundt meg slik at jeg får flest mulig pakker under treet mitt


Seriøst, man kan jo tekke noen uten å selge seg selv. Og det er jo bare koselig. Det er ekstra godt å gjøre noe for andre om det ikke egentlig er for seg selv en gjør det

Skjønte noen hva jeg mente nå? Det var bare så vidt jeg skjønte det selv...

Den var innviklet, men skjønnbar.

Selv har jeg vært mye bli'ere mot mannen de siste månedene...

  Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:03   #15
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

syns du hun går langt i å tekkes andre når hun vurderer å henge opp julegardiner til jul fordi mannen er glad i det?

Seriøst, man kan jo tekke noen uten å selge seg selv. Og det er jo bare koselig. Det er ekstra godt å gjøre noe for andre om det ikke egentlig er for seg selv en gjør det

Skjønte noen hva jeg mente nå? Det var bare så vidt jeg skjønte det selv...


Ja, du har den riktige julefeelingen.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:19   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

syns du hun går langt i å tekkes andre når hun vurderer å henge opp julegardiner til jul fordi mannen er glad i det?

Jeg vil ha masse gaver til jul. Jeg begynte allerede i oktober å tekke alle rundt meg slik at jeg får flest mulig pakker under treet mitt


Seriøst, man kan jo tekke noen uten å selge seg selv. Og det er jo bare koselig. Det er ekstra godt å gjøre noe for andre om det ikke egentlig er for seg selv en gjør det

Skjønte noen hva jeg mente nå? Det var bare så vidt jeg skjønte det selv...

Jeg synes virkelig det, ja. Om min mann ville ha julegardiner måtte han fikset det selv.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:20   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Ja, jeg selger meg ikke til mannen månedene før jul. Jeg er meg selv året rundt og det ser det ut for at han liker.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:32   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

De naboene dine Myggen.. Er de veldig opptatte av sommer,vinter og påskegardiner også?

Jeg ble en gang spurt om vi ikke hadde vintergardiner. Jeg visste ikke at det var noe som hette det engang.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:32   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Ja, jeg selger meg ikke til mannen månedene før jul. Jeg er meg selv året rundt og det ser det ut for at han liker.

Jeg er også meg selv året rundt. Det innebærer endel prostistusjonstendenser i månedene før jul

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:33   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Vi har ikke gardiner vi, men vurderer faktisk også å henge opp noen til jul, fordi jeg vet at Svigertiger blir så glad da

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no