Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bilder på bestilling..(pris?)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-06, 11:44   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Bilder på bestilling..(pris?)

Jeg har malt noen bilder på bestilling ( skal henge over kjøkkeninnredningen ), og er så usikker på prisen.. Synes dere 500,- pr bilde er passende? De er ca 20x50cm..


__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:23   #2
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Flotte bilder!!!!


Selger du de samlet synes jeg det var en ok pris. Du kan godt ta litt mer om du velger å selge de parvis eller alene.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:42   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Flotte bilder!!!!


Selger du de samlet synes jeg det var en ok pris. Du kan godt ta litt mer om du velger å selge de parvis eller alene.

Takk Ja, selger de samlet. Ok, da blir det nok den prisen..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 13:18   #4
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

500,- synes jeg du bør ta, det ser ut som det var mye jobb!
De ble kjempefine

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 13:45   #5
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Jeg synes du selger dem billig om du selger dem til kr 2500,- . Hvis det er vennepris, er du snill, er det en ukjent synes jeg du burde ta mer.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 13:59   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg synes du selger dem billig om du selger dem til kr 2500,- . Hvis det er vennepris, er du snill, er det en ukjent synes jeg du burde ta mer.

.. ja, jeg skjønner hva du mener. Men det er ikke lett å prise sine egne blder asså.. Jeg kjenner han ikke nei. Men det er jo en liten sjans for kanskje å selge mer da. Og da er det jo greit nok. (men han sier jo sikkert hva han gav for de også..)

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:01   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Så flink du har vært og jeg synes 500 kr var billigt for hvert av bildene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:04   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

De var veldig fine. Hvor lang tid brukte du på de?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:25   #9
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

.. ja, jeg skjønner hva du mener. Men det er ikke lett å prise sine egne blder asså.. Jeg kjenner han ikke nei. Men det er jo en liten sjans for kanskje å selge mer da. Og da er det jo greit nok. (men han sier jo sikkert hva han gav for de også..)

Skal bildene henge på kjøkkenet hans blir the word of mouth du støtter deg til, mange vil nok få lyst på bilde, men det kan være vanskelig å huske på etterpå. Hadde det vært på café el kunne du lagt ut visittkort hvertfall.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:29   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Skal bildene henge på kjøkkenet hans blir the word of mouth du støtter deg til, mange vil nok få lyst på bilde, men det kan være vanskelig å huske på etterpå. Hadde det vært på café el kunne du lagt ut visittkort hvertfall.

.. fikk en ide! Kan stifte visitkort bak på bildet!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:33   #11
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Så kule bilder da!! Hadde passet perfekt hjemme hos meg! Syns 500 for hvert bilde er en fin pris jeg.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:36   #12
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

.. fikk en ide! Kan stifte visitkort bak på bildet!

Lurt! Sendt deg PM

Håper du får solgt masse, masse, masse!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:37   #13
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De var veldig fine. Hvor lang tid brukte du på de?

å.. vet ikke, har gått litt fram og tilbake, og malt når jeg har hatt tid.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 14:48   #14
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Kjempefine bilder.

Synes bildene var billige jeg. Men skjønner at det ikke er lett å prise sine egene bilder.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 16:04   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

De bildene var kjempeflotte!

Prisen var det slett ikke noe å si på - tenkt hvor mye arbeid du har lagt i dem!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 16:44   #16
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

De bildene var kjempeflotte!

Prisen var det slett ikke noe å si på - tenkt hvor mye arbeid du har lagt i dem!

Ble solgt på rappen.. hihi, kunne sikkert fått mer (Er fornøyd, så da gjør det jo ikke no..) Han likte de kjempegodt-akkurat passe maskuline for han.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 16:52   #17
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

.. ja, jeg skjønner hva du mener. Men det er ikke lett å prise sine egne blder asså.. Jeg kjenner han ikke nei. Men det er jo en liten sjans for kanskje å selge mer da. Og da er det jo greit nok. (men han sier jo sikkert hva han gav for de også..)

Jeg kjenner en kunstner som ikke er særlig kjent og han tar nok tusenlapper og ikke hundrelapper pr bilde.

Husk at du påvirker andres tanker om hva du er verdt når du setter en pris. Selger du dem billige tenker antageligvis også kjøperen (og andre som blir informert) at dine bilder ikke er verdt mer.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 17:01   #18
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

De var kjempefine og jeg synes du solgte de billig.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 17:05   #19
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

Jeg glemte å si at jeg synes de var kjempefine, men det skjønte du kanskje da jeg antydet at prisen var lav.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 17:37   #20
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder på bestilling..(pris?)

De var kjempe fine
Tror nok du kunne tatt litt mer for de

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no