Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vår stue

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-06, 13:45   #1
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Vår stue

Jeg vil gjerne vise frem noen bilder av vår stue.
vi er veldig glad i farger begge to, noe som også vises i valg av farger på vegg og gulv.

Den er ikke helt ferdig enda. Vi har ikke malt ferdig lister, ikke festet ledninger, ikke malt nytt strøk på peis også mangler vi skol og puff. Også har vi endel rot rundtom enda. Ja også skal jeg bytte ut gardinene i mørkere brune.

Etterhvert skal vi også bytte ut det store vinduet med to mindre (ser ikke vitsen med å ha gedigent vindu med utstikt rett ut på veien). Vi skal også få dør ut til terrassen vedsiden av spisestuen (ikke den siden der bokhyllene er).

Som dere ser er stuen ganske liten, men vi har fått plass til det vi vil ha der inne.

Hvordan ser deres stue ut?
Noen andre som har litt farger i sin stue?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.

Sist redigert av Blåbær : 17-09-08 kl 14:31.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 13:46   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår stue

Jeg ser ingen bilder.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 13:48   #3
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår stue

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg ser ingen bilder.

De er der nå...

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 14:01   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vår stue

Her ser du litt av stuen vår.
http://www.fotoknudsen.no/archive35/...DUUgUaMQNB.jpg

http://www.fotoknudsen.no/archive35/...ynvpY8oHRq.jpg

http://www.fotoknudsen.no/archive35/...ypxvQcAfTt.jpg


Sist redigert av Estrella : 10-12-06 kl 14:07.
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 15:03   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vår stue

Fine stuer.
Skal se om jeg får lagt inn noen bilder av vår senere i kveld.
Må bare rydde litt først.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 15:14   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vår stue

:borte:


Sist redigert av Pastill : 25-12-06 kl 19:04.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 15:45   #7
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår stue

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

JA jeg liker farger.. men liker det også luftig.

Luftig blir nok aldri min stue! Den er nemlig 13 kvadrat...

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 17:00   #8
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Vår stue

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Min (igjen). Gleder meg til å få tatt nye bilder.. har fått inn puter ol som passer med den lilla veggen og en del stæsj i orange. JA jeg liker farger.. men liker det også luftig. Her er spisestua og sofakroken.



Jeg har ENORM stue.. tipper den er på 40 kvm.. nesten litt tomt.. jobber med å fylle opp litt..hehe. Bildene er tatt ved forskjellige anledninger da.

Stilfull bruk av farger her!

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine

Sist redigert av @nne : 04-01-07 kl 19:11.
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 17:59   #9
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vår stue

Flotte stuer. Gleder meg til jeg har fått malt min. Kanskje jeg legger inn bilde da.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 19:27   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vår stue

Fine stuer.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:45   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vår stue

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Luftig blir nok aldri min stue! Den er nemlig 13 kvadrat...

En ting du kan gjøre for å få det til å virke større er å ha mer skapplass sånn at du får lukket vekk litt ting. Jeg har sånn billyreol jeg og, men har satt på tette skapdører på nedre halvdel.. ting ser mer "stramt" ut da.
Men smaken er som baken. Min stue ser jo rimelig steril ut på disse bildene da....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 21:59   #12
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vår stue

Skal legge inn bilder fra stua da vi er ferdig med å pusse den opp og fått møblert den,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 22:02   #13
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår stue

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

En ting du kan gjøre for å få det til å virke større er å ha mer skapplass sånn at du får lukket vekk litt ting. Jeg har sånn billyreol jeg og, men har satt på tette skapdører på nedre halvdel.. ting ser mer "stramt" ut da.
Men smaken er som baken. Min stue ser jo rimelig steril ut på disse bildene da....


HAr du bilde av de hyllene med skapdørene. Ville likt å se de i RL.. liksom. Vurderer det for vår stue.
Kunne tenkt meg en reol som skjuler spill og malersaker til lillemor.. Enten skjenk eller bokhylle.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 09:10   #14
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vår stue

Her er 1. etg. stua vår, fra diverse vinkler. Bærer fortsatt plitt preg at at vi ikke har funnet plass til alt etter flyttingen i høst. Ting tar tid med tre små.
Vi har igjen å få opp bilder og sånt på veggene. Kablene bak flat-tv'n skal skjules med list. Jeg kommer sannsynligvis til å beholde rødt som "stæsj-farge" også etter julen, da jeg syns det ble fint. Jeg jakter på et par bilder med rødt i over sofaen, men har ikke funnet noe jeg liker ennå. (Om noen har sett noe slikt, skrik ut!) Teppet under sofabordet skal byttes ut i noe lysere, evt. noe sprekt med rødt i. Sofabordet skal også byttes ut etterhvert. Vi har lameller som solskjerming/ skjerming mot innsyn, og skal ikke ha gardiner.

Jeg begynner å bli litt lei den sorte skinnsalongen og de mørke møblene, men foreløpig tar vi oss ikke råd til å bytte ut. Det får bli når ungene er litt større og over den verste grise-tida.


Sist redigert av MokkMokk : 19-12-06 kl 23:50.
MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 11:49   #15
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Vår stue

Her var det mye bra... Får følge med på denne tråden

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 22:15   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vår stue

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

HAr du bilde av de hyllene med skapdørene. Ville likt å se de i RL.. liksom. Vurderer det for vår stue.
Kunne tenkt meg en reol som skjuler spill og malersaker til lillemor.. Enten skjenk eller bokhylle.

Syntes egentlig skjenk og hyller er stiligere enn billyhyllene jeg da..
Har ikke bilder dessverre.. kamera er på service.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:19   #17
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår stue

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes egentlig skjenk og hyller er stiligere enn billyhyllene jeg da..
Har ikke bilder dessverre.. kamera er på service.

Ja vi har funnet en skjenk nå, en hvit . Gleder meg til å få den i hus!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 12:55   #19
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Vår stue

Så mange fine stuer!

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 11:58   #20
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår stue

Flotte stuer!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no