Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Linker til inspirasjon

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-07, 20:34   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Pil

Linker til inspirasjon

Noen som har linker til interiørsider e.l som kan inspirere ?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:37   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Linker til inspirasjon

Nei, men jeg har kilovis av interiørbalder som jeg elsker å drømme meg bort i.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:40   #3
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Linker til inspirasjon

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Nei, men jeg har kilovis av interiørbalder som jeg elsker å drømme meg bort i.

Ja jeg har noen av dem jeg også. Kjøpte en haug i perioden før vi flyttet inn og da vi pusset opp (høygravid som jeg var, så var det en av de tingene jeg kunne bidra med ).

Får vel lete de frem igjen. Skal begynne på den ene kjellerstuen nede.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:50   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Linker til inspirasjon

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Ja jeg har noen av dem jeg også. Kjøpte en haug i perioden før vi flyttet inn og da vi pusset opp (høygravid som jeg var, så var det en av de tingene jeg kunne bidra med ).

Får vel lete de frem igjen. Skal begynne på den ene kjellerstuen nede.

var det to kjellerstuer nede? *prøver å huske*

Vi har nemlig vært på visning i deres hus, så jeg vet en del om romfordelingen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:53   #5
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Linker til inspirasjon

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

var det to kjellerstuer nede? *prøver å huske*

Vi har nemlig vært på visning i deres hus, så jeg vet en del om romfordelingen.

tenkte meg det ja.


Vi bruker kjellerstuen neden for trappen som kjellerstue i dag. Har lutet veggene og taket . Også har du det store rommet i enden. Som var mørkeblått (og som fremdeles er det). Det er dette vi skal begynne på nå. Dette er nok det som er den "egentlige" kjellerstuen. Her kan man å satt inne en ovn og greier.

Planen etterhvert er også å få ny kjellertrapp og åpne opp litt mellom etasjene. Må bare finne en god løsning på det og spare litt pæng.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:56   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Linker til inspirasjon

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

tenkte meg det ja.


Vi bruker kjellerstuen neden for trappen som kjellerstue i dag. Har lutet veggene og taket . Også har du det store rommet i enden. Som var mørkeblått (og som fremdeles er det). Det er dette vi skal begynne på nå. Dette er nok det som er den "egentlige" kjellerstuen. Her kan man å satt inne en ovn og greier.

Planen etterhvert er også å få ny kjellertrapp og åpne opp litt mellom etasjene. Må bare finne en god løsning på det og spare litt pæng.

Jeg tenkte det som nedenfor trappen som gang, ja. Husker godt den trange kjellertrappa, kan godt forstå at du ønsker å bytte ute den, ja.

Jeg hadde valgt veldig lyse/hvite vegger i kjellerstua. Såvidt jeg husker er vinduene små, og da gjelder det jo om å få rommet lyst.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:04   #7
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Linker til inspirasjon

Planen er en lys lys latte eller noe. Noe som gir litt varme men som samtidig er veldig lys. (Tar i mot tips med takk.) Og nytt gulv. Lys parkett. Uvisst hvilken farge.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no