Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bilder/"kunst"

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-07, 18:02   #1
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bilder/"kunst"

Jeg må få tak i noe å henge på veggene.
Jeg har verken interesse av eller finanser til kunst til flere tusen kroner.
Leter og leter men finner ikke noe vi liker. Vi må ha oversett noe? Hvor har du kjøpt det du har på veggene hjemme?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:03   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

www.fineart.no

Vi har handlet en del her samtidig som vi har ønsket oss kunst.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:24   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

jeg kan male bilde til deg jeg... smisk-smisk!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:27   #4
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

jeg kan male bilde til deg jeg... smisk-smisk!

Maler du? Eller er du flinkere til å smiske? :usikker:

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:29   #5
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Kan virkelig anbefale www.fineart.no.
Eller så liker jeg å gå på lokale utstillinger og gallerier (sjekk avisene).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:30   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Maler du? Eller er du flinkere til å smiske? :usikker:

hihi.. neida, jeg maler. Tenkte jeg skulle begynne å male litt på bestilling å nå.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:32   #7
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

hihi.. neida, jeg maler. Tenkte jeg skulle begynne å male litt på bestilling å nå.

Har du noen jeg kan få se kanskje?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:36   #8
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Har du noen jeg kan få se kanskje?

sender deg HS min..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:30   #9
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Vi har kunstforening på både min og mannen sin jobb. Så der kommer det meste på våre vegger i fra.

Denne vant jeg i år (litt enkel mørk grønn ramme rundt):

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:45   #10
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Vi har kjøpt noe på Skeidar. Da har vi kjøpt ordentlige malerier, ikke ferdigtrykk. Så har vi bilder av ungene.
Så har vi endel liggende som ikke er oppe som jeg har malt/tegnet.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:50   #11
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Jeg har stort sett malt alle bildene vi har på veggene.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:47   #12
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Her har de postere og trykk: http://www.allposters.com/

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:09   #13
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Takk for tips, allposters og fineart har jeg vært innom og sett på men har ikke endt opp med noe enn så lenge.

Du som har bestilt fra allposters, har du bestilt med ramme derfra eller rammet inn selv?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:20   #14
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Jeg har en mor som er kunstinteressert, så det meste på våre vegger er presanger fra henne.

Men de har vel mye fint på IKEA?

Da jeg var hybelboende student kjøpte jeg kunstplakater og hengte på veggene, både med og uten rammer. Blir kjempefint det også synes jeg.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:28   #15
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Takk for tips, allposters og fineart har jeg vært innom og sett på men har ikke endt opp med noe enn så lenge.

Du som har bestilt fra allposters, har du bestilt med ramme derfra eller rammet inn selv?

Jeg har ikke bestilt derfra, bare siklet. De har utrolig mye fine alve-/ febilder (til barnerommene), og flere bilder jeg kunne tenkt meg i stua på nyhuset. Må bare få opp huset først.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 08:34   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Gå i gode rammeforretninger, de har ofte mye morsomt fra ukjente kunstnere/grafikere som man får rimelig. I Oslo kan jeg bl.a. anbefale T14 i Trondheimsveien (Løkka) og den nederst i Hegdehaugsveien på skrå overfor Lorry. Det er dessuten en morsom en i Kristian IVs gt. ikke langt fra Det Norske Teater.

Dette er ikke primært postere, altså, hvis det er dét du er ute etter.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 10:06   #17
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Vi har gått i gallerier vi.
Mange av dem, bare å følge med i avisene hvilke kunstnere som stiller ut også.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 10:43   #18
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Eg har gjort som Trixie. Skeidar har ein del fin non-figurativ fargekunst som "spritar opp" tomme veggar. Du kan få ganske store bilete til eit par hundrelappar. Elles har eg noko Knut Rumor-grafikk, men det er gåve (ikkje noko for ein nettopp-bygt-hus-konto).

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:02   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Vi har gått i gallerier vi.
Mange av dem, bare å følge med i avisene hvilke kunstnere som stiller ut også.

Det er vel ikke så aktuelt hvis man ikke er interessert i å betale noe særlig for det?

Men hvis hovedspm. var hvor vi har fått tak i det VI har, er det samme svar her; gallerier. Man får seg noen yndlinger etter hvert, og ellers følger vi med i Aften.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:11   #20
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilder/"kunst"

Bildene på veggene våre har jeg malt selv

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no