Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ting du er glad i

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 11:43   #41
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting du er glad i

Jeg er glad i to akvareller malt av min avdøde bestemor. Jeg blir litt sentimental av å se på de vakre bildene, med motiv fra barndomsgatene hennes på Bakklandet, Trondheim.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:07   #42
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ting du er glad i


Denne lampa fikk vi kjøpt brukt til den latterlige sum av 3000 kroner. Jeg elsker den!!!

  Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:26   #43
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting du er glad i

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.


Denne lampa fikk vi kjøpt brukt til den latterlige sum av 3000 kroner. Jeg elsker den!!!

Det skjønner jeg godt! Den er lekker!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 10:29   #44
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Ting du er glad i

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.


Denne lampa fikk vi kjøpt brukt til den latterlige sum av 3000 kroner. Jeg elsker den!!!

Åh, det er min drømmelampe! Hvordan kom du over den?
Jeg har ikke våget å undersøke hva den koster ny...

Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:20   #45
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ting du er glad i

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Åh, det er min drømmelampe! Hvordan kom du over den?
Jeg har ikke våget å undersøke hva den koster ny...

Det var et hotell som skulle kaste "den drittlampa", som de sa. Pæra gikk jo hele tiden. Det ingen hadde fortalt dem var at den må kobles til dimmer. Det gjorde ikke vi heller. Vi fikk prutet prisen opp til 3000. (de ville egentlig bare ha 1500). Man får kjøpt lampa brukt i Danmark for mellom 25000 og 30000 danske kroner.

  Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:47   #46
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Ting du er glad i

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det var et hotell som skulle kaste "den drittlampa", som de sa. Pæra gikk jo hele tiden. Det ingen hadde fortalt dem var at den må kobles til dimmer. Det gjorde ikke vi heller. Vi fikk prutet prisen opp til 3000. (de ville egentlig bare ha 1500). Man får kjøpt lampa brukt i Danmark for mellom 25000 og 30000 danske kroner.

For et kupp!
Den får forbli drømmelampe for meg...

Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:14   #47
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du er glad i

På Illum er det vel rundt 52000,- som er nypris for den. Selv jeg skvatt da!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:26   #48
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting du er glad i

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.


Denne lampa fikk vi kjøpt brukt til den latterlige sum av 3000 kroner. Jeg elsker den!!!

Skulle til å si at jeg syntes 3000 var dyrt. Men da jeg så ny-prisen må jeg si at det var litt av et kupp!
(Må innrømme at jeg har lite greie på hva som er orginaler og kopier ... )

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 08:20   #49
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting du er glad i

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.


Denne lampa fikk vi kjøpt brukt til den latterlige sum av 3000 kroner. Jeg elsker den!!!

HELDIGGRISEN!!!!!!!!!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:11   #50
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting du er glad i

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

På Illum er det vel rundt 52000,- som er nypris for den. Selv jeg skvatt da!

Det er passe sjukt...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 15:01   #51
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting du er glad i

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er veldig glad i sofaen min:

Den sofaen ser fantastisk deilig ut! Der ser jeg for meg at dere har mye kvalitetstid ... både store og små.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no