Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tekstiler til kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 11:25   #41
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Jeg begynner også å bli litt lei av de røde blomstene til Marimekko (og jeg som er så rødfrelst), og synes at den tredje prøven i førsteinnlegget var finest, den med blåtoner og et tre. Men nå har jeg også fått litt dilla på blått da i det siste. Men jeg tror at den kan komme fint til sin rett dersom du ofte har gardinen for på døra der.

Jeg tenkte forøvrig jeg skulle gå på stoffsalg når Tannum tekstil starter salget. Der kan man finne mange fine godsaker.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 12:11   #42
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du bor heller ikke i Finland?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 12:20   #43
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Bare husk at grått suger til seg blåfarger. Jeg har grått bad, som jeg vanligvis bruker hvitt stæsj til, men så prøvde jeg med blått for avvekslingens skyld og da virket hele badet blått. Det var virkelig gyselig.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 17:37   #44
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Likte den midterste som Claire viste, best.

Forresten, er det lenge til vi får se noen bilder kjøkkenet ditt?

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:26   #45
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Takk til dere som fortalte meg hvor man får kjøpt marimekko.
Da må jeg en tur på husfliden.

__________________
Mamma til gutt f 95, jente f 00 og gutt f 05
Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:31   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Rødt til vinteren og lys blått til sommeren - problem solved.

Digger Marimekkoblomstene

Jeg er HELT enig! Umiddelbart ville jeg nok foretrekke de røde, jeg liker dem kjempegodt. Men jeg tror det kan bli rålekkert med de blå også. De er sartere og det blir lyst og lekkert. Og så er det jo så mange som har røde Marimekkoting at blå muligens "varer" litt lenger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:34   #47
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.








Vi vurderte dette selv en gang:



Disse likte jeg veldig godt!

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:43   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Kan du ikke gå et sted der du kan få låne med prøver hjem? Alltid mye lettere når man ser stoffet der det skal være.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 22:15   #49
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Jeg er enig med mannen din - de røde Marimekko-blomstene er nydelige! Jeg kunnde godt tenkt meg de som kjøkkengardiner, men jeg har fire vinder på kjøkkenet så det ville kostet en formue Dessuten har naboen kjøkkengardiner i samme stoff - i kombinasjon med høyglanset hvit innredning

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 22:30   #50
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

I dag er jeg veldig enig i de røde blomstene, ettersom jeg kjøpte meg verdens søteste Marimekko-boks på Tilbords i dag, til å ha te'en min i

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:48   #51
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.








Vi vurderte dette selv en gang:

Nydelig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 02:01   #52
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tekstiler til kjøkken

Er enig i at mandarin kom med særs gode forslag!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no