Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Hvilke ord liker du ikke?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-07, 08:31   #11
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke ord liker du ikke?

Ett ord som mange bruker, som jeg ikke orker er deilig.. "maten var så deilig.."

På en måte, er også en av disse ordene, og enda værre blir det når de korter det litt og bare sier, på måte..

Ett morsomt, ekkelt ord er ett som ble brukt i ett bakeri jeg jobbet i for mange år siden, og det ble selvfølgelig brukt ekstra da de så jeg ikke orket ordet "blitt no dasking i helga da"? Jeg var eneste jenta blandt 5-6 voksne karer, du kan tro de nesten lo seg ihjel. Men det var en hyggelig tone altså,jeg hadde det helt fantastisk moro med å jobbe med de.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no