Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du toalettbørsten på offentlige toaletter?
Ja, selvsagt 41 32,03%
Nei 52 40,63%
Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter 31 24,22%
Annet, spesifiser i tråden 4 3,13%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-07, 22:57   #101
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Selvfølgelig brukes do-børsten hvis det er nødvendig. Og litt papir i ned i doen som plaskedemper. Det som skal ned, trenger absolutt ikke å komme opp igjen.

Må do-børsten brukes omtrent samme rutine som den Fadese bruker.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 22:58   #102
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg stusser også over at det må fylles papir i doen først. Ikke rart at det ofte er tomt for papir på offentlige doer.

Håper ikke fylledopapirido-damer reiser for ofte til land med dårlig rørsystem. I østeuropeiske blokker takler ikke systemet dopapir i do i det hele tatt

Jeg gjør jo ikke det når jeg er i sånne landt, dah!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

De fleste steder jeg har vært i Øst Europa, Mellom og Sør Amerika er dette vanlig.

Jeg må si at jeg fniser litt av damene her på forumet som fyller doskåla med papir fordi de ikke takler å høre at det sier plopp i doen

Hvor har du det fra at det er lyden som er ille? Jeg liker ikke å få vannsprut i ræva, that's all.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Om det er for lyddemping eller redselen for å få vannsprut synes jeg det er like hysterisk morsomt. Å fylle doen med papir virker rart synes jeg uansett

Jeg synes det er "enkel" dovane å ikke bruke dobørste etter seg om det er nødvendig. Man etterlater da doen slik man kom til den?

Jeg synes også det virker utrolig slitsomt å holde seg i lange tider. Da er jeg glad for at jeg er tøff nok til å gå på do når det trengs

Jeg syns det er veldig rart at du syns det er morsomt at jeg ikke liker klosettsprut i ræva. Og når jeg legger papir nedi, så slipper jeg å bruke dobørste. Jeg lager ingen spor.
Jeg går forøvrig på do når det trengs.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ja selvsagt er det Buuuuuh. Det er ekkelt å ikke bruke dobørste etter seg

Igjen, jeg lager ikke bremsespor i doen.

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Er vi flere?

Jupp. Selvsagt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 23:49   #103
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Er vi flere?

Elbow United.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 15:21   #104
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Elbow United.


Eller man kan gjøre som Kjetil André Aamodt og vente til noen andre åpner døren.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 15:30   #105
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Det er mulig å holde seg i flere dager, men man ender opp med å lukte litt amoniakk etterhvert.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 15:31   #106
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Siden det er så stort fokus på bakterier. Hvor mange av dere har opplevd å blitt syke av tarmbakterier dere har fått i dere fordi dere har gått på offentlige toaletter?


Dvs. det var nok noen mindre flinke enn meg som hadde tatt på døren da de gikk ut. Og den var umulig å albuåpne.

Bill.mrk. 8 timer med å spy i dusjen mens man sitter på do.

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Eller man kan gjøre som Kjetil André Aamodt og vente til noen andre åpner døren.

Det var dét jeg skulle gjort! :dust:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 28-09-07 kl 16:39.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 15:47   #107
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg gjør ikke annet enn å tisse på offentlige toaletter, og vasker definitivt ikke etter andre. Om jeg i nøden måtte bommelomme, og det lå igjen dritt etter meg, ville jeg selvsagt brukt børsten!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:52   #108
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Eller man kan gjøre som Kjetil André Aamodt og vente til noen andre åpner døren.


Det har jeg gjort mange ganger. Problemet er bare at det ikke er alltid noen kommer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 22:49   #109
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Elbow United.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 22:52   #110
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Jeesses så mange pyser det er her inne



Kanskje det er endel som ikke skjønner at man skal vaske hendene etterpå? At det er derfor de tar en million forhåndsregler?

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 12:57   #111
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Men det kan man unngå. Legg litt papir oppi dassen også, ikke bare på setet.

Det gjør jeg alltid slik at bæsjen mm ikke spretter opp når den faller ut og ned. Og jeg albueåpner døren etter at jeg har vasket hendene.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:59   #112
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nei den tar jeg ikke i md ildrake en gang

Når jeg går på offentlige toaletter, dekkes den nøye og omhyggelig med papir på setet før jeg setter meg på den

Helt enig. Kunne ikke falt meg inn en plass å romstere i andre sin dritt på et offentlig toalett. :spy:

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:41   #113
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Nei... vil ikke ta i den. Går heller ikke på doer som er grisete i utgangspunktet.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:06   #114
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Helt enig. Kunne ikke falt meg inn en plass å romstere i andre sin dritt på et offentlig toalett. :spy:

Men vimjer, da. Du skal da ikke romstere i andres dritt, men din egen.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 10:36   #115
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Må jeg på do, går jeg på do. Hvis det er urin på ringen, så tørker jeg det bort med papir først, og så gjør jeg det jeg skal - hva det nå enn er. Blir det noe i do, kan jeg vaske det bort med dobørsten etterpå. Uansett så må jeg jo vaske fingrene godt etterpå. Det måtte vel ha vært klint avføring på selve do og ring, før jeg skulle latt være å bruke det.

Men nå har jeg ikke de store "ekstremopplevelsene" på offentlige toaletter at jeg har grunn til å frykte dem. Går som regel på kjente steder, og der er det helt greit. (Og må jeg gå andre steder så må jeg jo gjerne veldig på do da.)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 10:46   #116
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 20:31   #117
gladjenta
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 10
gladjenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg kan ikke fordra å gå på offentlige toaletter, men må jeg så må jeg. Og da ser jeg alltid an doen først. Hvis det ser greit ut, legger jeg papir nedi doen(for å slippe å få noen sprut av ekkelt bakteriefylt dovann) og så dekker jeg hele setet med papir. Så kan jeg sette meg ned.

gladjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:28   #118
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Nei, den tar jeg ikke i. Og egentlig sitter jeg ikke på disse toalettene heller, jeg står over (eller legger på papir, men det gidder jeg sjelden i voksen alder), men jeg har blitt litt lat på det etter at jeg lært at HIV ikke smitter gjennom doseter .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 22:47   #119
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg bommelommer hvor det skulle være, med mindre det er veldig tilgriset der. Har ingen problemer med offentlige toaletter, jobbtoalettet, borte hos folk, etc.
Må man, så må man. Kan ikke gå og holde meg hele tiden heller.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 23:08   #120
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Klart jeg bruker den. Prøver å forlate toalettet slik jeg ønsker å finne det. Hendene vaskes så klart alltid etter toalettbesøk.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no