Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du toalettbørsten på offentlige toaletter?
Ja, selvsagt 41 32,03%
Nei 52 40,63%
Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter 31 24,22%
Annet, spesifiser i tråden 4 3,13%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 08:35   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg synes jeg ofte kommer til tilgrisede toalett-skåler, og får meg bare ikke til å sette meg ned over noe slikt. Hvorfor i alle dager kan ikke folk bruke børsten etter seg (for den finnes jo på veldig mange av de offentlige toalettene)? :usj:

Nå har jeg litt sånn offentlig toalett-fobi, og trives best hjemme på min egen do, og skal jeg bommelomme så drar jeg heller hjem enn å gjøre det f.eks på kino-toalettet. :grøss:


Poll kommer!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:36   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Nei den tar jeg ikke i md ildrake en gang

Når jeg går på offentlige toaletter, dekkes den nøye og omhyggelig med papir på setet før jeg setter meg på den

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:37   #3
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Heldigvis er flere og flere toaletter utstyrt med desinfeksjons-servietter. Det er unektelig litt plundrete å sitte på alt dette papiret.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:38   #4
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg går helst ikke på offentlige toaletter. Jeg har en sånn rar greie med at jeg "holder meg" over mange dager om vi ikke er hjemme.
Men dobørste på offentlige toaletter ville jeg vel ikke rørt, nei. :grøss:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:39   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Ja, jeg bruker den - forøvrig liker jeg ikke offentlige toaletter, men vet at det er mer bakterier på en handlevogn enn på en doring, så jeg har blitt litt mer avslappet nå. (men jeg er en kløpper på hockeystilling - og jeg er glad jeg har selskapsblære)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:39   #6
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Og MÅ jeg, legger jeg papir i doen først, i tillegg på kantene, så det ikke splæsjer opp. og !!!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:40   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Om det ser grisete ut etter meg så er det naturlig å bruke dobørsten, ja. Så får jeg heller vaske hendene skikkelig etterpå. Jeg synes det er skikkelig ille å komme etter en som har etterlatt toalettet grisete og fælt, man forlater toalettet i den stand man selv ønsker å finne det.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:40   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Er det dobørster på offentlige toaletter? Det har jeg aldri sett.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:40   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Klart. Jeg legger papir oppi og holder meg helst.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:41   #10
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Dobørste?

Hilsen hun med dobørste-angst.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:42   #11
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter.

Eneste gangene jeg har vært nødt til å gjøre det er når jeg får angst (før operasjonene på sykehuset)
siden jeg sitter der med bare en fungerende lunge.
Da faller det meg ikke inn å sjekke doen engang. Har nok med å prøve å bevege meg så lite som mulig.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:53   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg bruker dobørsten, ja. Det verste jeg vet er plasser som ikke har dobørste hvis det viser seg at det hadde vært behov for det. Tar i den med papir, unngår å inspisere den for nøye og vasker hendene etter jeg har vært på do.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:19   #13
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

For meg holder det at setet er rent, resten driter jeg i. Tar ikke i en offentlig dobørste. Foretrekker at ingen andre gjør det heller, siden det sikkert medfører en dryppende toalettbørste som løftes over seteringen og ut på gulvet :grøss:.

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:21   #14
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

For meg holder det at setet er rent, resten driter jeg i. Tar ikke i en offentlig dobørste.

Bokstavelig talt, regner jeg med.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:21   #15
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

For meg holder det at setet er rent, resten driter jeg i. Tar ikke i en offentlig dobørste. Foretrekker at ingen andre gjør det heller, siden det sikkert medfører en dryppende toalettbørste som løftes over seteringen og ut på gulvet :grøss:.

Jepp.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:30   #16
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg bæsjer aldri på offentlige toaletter.
Dobørster der tar jeg absolutt ikke i.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:47   #17
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:18   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Nå viser det seg jo at det er her alle de som ikke bruker dobørsten og fører til Arkens irritasjon henger

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:21   #19
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nå viser det seg jo at det er her alle de som ikke bruker dobørsten og fører til Arkens irritasjon henger

Eklinger.
Det er ikke få ganger jeg har måttet forlate toalettet med uforrettet sak. Noe som i seg selv er skikkelig kjipt, for når jeg først går til det skritt å skulle bruke et offenlig toalett, ja da haster det litt.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:22   #20
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Foretrekker at ingen andre gjør det heller, siden det sikkert medfører en dryppende toalettbørste som løftes over seteringen og ut på gulvet :grøss:.

Ja, det er jeg enig i gir meg et skikkelig grøss. Men man har vel en annen teknikk enn den du skisserer her?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no