Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du toalettbørsten på offentlige toaletter?
Ja, selvsagt 41 32,03%
Nei 52 40,63%
Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter 31 24,22%
Annet, spesifiser i tråden 4 3,13%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 10:27   #21
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Ja, det er jeg enig i gir meg et skikkelig grøss. Men man har vel en annen teknikk enn den du skisserer her?

Hvilken? Å riste børsten nedi toalettet er vel ikke akkurat sprutsikkert det heller.

Jeg foretrekker i allefall at bæsjen er nedi doen fremfor å være distribuert ut i børste og vann og kanskje havne i dråpeform på setet jeg skal sitte på.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:30   #22
jannski
Utålmoooodig
 
jannski sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
jannski er litt kul
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

For meg holder det at setet er rent, resten driter jeg i. Tar ikke i en offentlig dobørste. Foretrekker at ingen andre gjør det heller, siden det sikkert medfører en dryppende toalettbørste som løftes over seteringen og ut på gulvet :grøss:.

That's me.

__________________
jannski pannski
snuppa 06
gompen 09
jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:36   #23
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Nei, ikke på offentlige, men gjør det på jobben (og det blir jo delvis offentlig).

Dovask er forøvrig noe av det verste jeg gjør. Tror Poden skal få det som oppdrag når han blir større, han jo veldig interessert i dobørsten nå .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:57   #24
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Nei, det kunne ikke falle meg inn å gjøre det.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:59   #25
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Da synes jeg dere skal bæsje hjemme. Eventuelt dekke toalettet med papir nedi først. :muligens prippen:

Er det bare jeg som synes det er ekkelt med andres bæsj i do?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 11:05   #26
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Da synes jeg dere skal bæsje hjemme. Eventuelt dekke toalettet med papir nedi først. :muligens prippen:

Er det bare jeg som synes det er ekkelt med andres bæsj i do?

Jeg synes det er ekkelt, men alternativet er mye eklere. Det er lurt å bæsje rett etter at doen er vasket

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 11:07   #27
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Bæsj er per se ekkelt. Jeg tar ikke i dobørster på offentlige steder.

Og jeg skal aldri ha hund.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 11:39   #28
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Om det ser grisete ut etter meg så er det naturlig å bruke dobørsten, ja. Så får jeg heller vaske hendene skikkelig etterpå. Jeg synes det er skikkelig ille å komme etter en som har etterlatt toalettet grisete og fælt, man forlater toalettet i den stand man selv ønsker å finne det.


Jeg trenger ikke gjenta det Adrienne allerede har sagt.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:52   #29
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Nei, det er jo bare så vidt jeg klarer å gå inn på et offentlig toalett..., synes det er så grusomt ekkelt!! Og må jeg virkelig bimmelimme, så er det så vidt jeg henger med rumpa over ringen.. er virkelig snar da!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 13:55   #30
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Og jeg skal aldri ha hund.

Det er et godt poeng

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:19   #31
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Og dermed var et nytt kapittel skrevet i "Hva folk får seg til å diskutere på nettet."

  Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:29   #32
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Og dermed var et nytt kapittel skrevet i "Hva folk får seg til å diskutere på nettet."

(men deltar like fullt)

Ja. Det er ytterst sjelden jeg gjør mitt fornødne på offentlig toalett, men i krisetilfelle benyttes følgende oppskrift:

* Toalettringen dekkes med papir
* Jeg bæsjer
* Jeg tørker meg og spyler ned
* Jrg tar litt toalettpapir og løfter opp toalettsetet uten å være i direkte kontakt med svineriet
* Jeg tar et nytt papir og holder toalettbørsten med dette
* Vask, spyl og toalettring ned
* Håndvask!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:32   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nei den tar jeg ikke i md ildrake en gang

Når jeg går på offentlige toaletter, dekkes den nøye og omhyggelig med papir på setet før jeg setter meg på den


Signerer.

Men egentlig svarte jeg at jeg ikke bommelommer på offentlige doer, for det er ekkelt. Men det skjer vel en sjelden gang, for må man, så må man.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:32   #34
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Om det ser grisete ut etter meg så er det naturlig å bruke dobørsten, ja. Så får jeg heller vaske hendene skikkelig etterpå. Jeg synes det er skikkelig ille å komme etter en som har etterlatt toalettet grisete og fælt, man forlater toalettet i den stand man selv ønsker å finne det.

Lat og sliten i dag, så jeg bare siterer

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:34   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Så sarte dere er, da. Men det er jo bare bra, for da er det alltid en ledig do til MEG når jeg trenger en.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 25-09-07 kl 14:50.
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:34   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Om det ser grisete ut etter meg så er det naturlig å bruke dobørsten, ja.

Men det kan man unngå. Legg litt papir oppi dassen også, ikke bare på setet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:38   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg bommelommer ikke på offentlige steder.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 15:01   #38
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Når jeg tenker meg om, så er det ytterst sjelden jeg "bommelommer". For et uttrykk.

Det fortjener kanskje ikke sin egen tråd, men likevel...

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 15:05   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg har heldigvis ikke slike funksjoner. Praktisk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 15:48   #40
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter

Jeg har litt "offentlig-toalett-fobi", så det står nesten om livet om jeg må mer enn bare tisse ...

Av erfaring tror jeg ikke det er mange som bruker dem.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no