Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du toalettbørsten på offentlige toaletter?
Ja, selvsagt 41 32,03%
Nei 52 40,63%
Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter 31 24,22%
Annet, spesifiser i tråden 4 3,13%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 15:52   #41
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Og dermed var et nytt kapittel skrevet i "Hva folk får seg til å diskutere på nettet."

Huff ja, nesten så jeg angrer på at jeg startet denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

(men deltar like fullt)

Ja. Det er ytterst sjelden jeg gjør mitt fornødne på offentlig toalett, men i krisetilfelle benyttes følgende oppskrift:

* Toalettringen dekkes med papir
* Jeg bæsjer
* Jeg tørker meg og spyler ned
* Jrg tar litt toalettpapir og løfter opp toalettsetet uten å være i direkte kontakt med svineriet
* Jeg tar et nytt papir og holder toalettbørsten med dette
* Vask, spyl og toalettring ned
* Håndvask!

Flinke jenta. Kanskje det burde henge en slik "oppskrift" på alle offentlige toaletter?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:04   #42
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Denne tråden bekrefter det jeg lenge har hatt en mistanke om: Jeg er langt mindre "fin på det" enn de fleste andre. Det gjør meg overhodet ingenting å benytte offentlige toaletter. Jeg legger kun papir på setet om miljøet virker skittent. Og selvsagt bruker jeg toalettbørsten om det er nødvendig.

Som Adrienne sa: Man forlater toalettet i den stand man selv ønsker å finne det.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:18   #43
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg blir fysisk dårlig av tanken å måtte bæsje på et offentlig toalett. Jeg hadde nok gått ut og ventet på at et annet do skulle bli ledig om jeg oppdaget gammel bæsj langs kantene. :sær:

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:31   #44
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Hvis alle har sånn antipati mot offentlige toaletter (vel, alle unntatt meg og Xian), hvorfor er det da alltid så forferdelig lang dokø overalt?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:43   #45
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Hva som befinner seg nede i doen interesser meg ikke så veldig, men jeg bruker desinfeksjonssprit på ringen, og det jeg måtte komme i nærkontakt med FØR jeg setter meg ned på offentlige toaletter. Jeg prøver å unngå og bruke offentlige toaletter, liker det ikke rett og slett.

  Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:58   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvis alle har sånn antipati mot offentlige toaletter (vel, alle unntatt meg og Xian), hvorfor er det da alltid så forferdelig lang dokø overalt?

Jeg har ikke noe problem med å tisse på offentlige toaletter. Dessuten tar det tid å skifte bind/tamponger.

Ja til dobbelt så mange offentlige toaletter for kvinner!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:03   #47
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg har ikke noe problem med å gå på do andre steder enn hjemme, selv om det selvfølgelig er motbydelig hvis doen er skitten og ekkel. Dere som overhodet ikke går på offentlige toaletter, holder dere dere mest hjemme? Er dere aldri på kafe eller ute og reiser? Eller kan dere gå i dagevis uten å gå på do? Jeg er ihvertfall ikke sånn laget at jeg bare kan si, vel, åtte timer til jeg er hjemme, da får jeg vente.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:07   #48
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Nei. Blir bare tissing på offentlige toalett.

Bruker dobørsten på jobben da, der bæsjer jeg stadig :deler:

  Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:59   #49
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Dere som overhodet ikke går på offentlige toaletter, holder dere dere mest hjemme? Er dere aldri på kafe eller ute og reiser? Eller kan dere gå i dagevis uten å gå på do? Jeg er ihvertfall ikke sånn laget at jeg bare kan si, vel, åtte timer til jeg er hjemme, da får jeg vente.

Jeg er veldig flink til å holde meg, men selvsagt går jeg på do på jobben, og på mitt eget hotellrom når jeg er på ferie.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:14   #50
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvis alle har sånn antipati mot offentlige toaletter (vel, alle unntatt meg og Xian), hvorfor er det da alltid så forferdelig lang dokø overalt?

Antipatier må dessverre overvinnes. Stadig vekk. Og med de lange listene med "to do"'er for å gå på do ( det så dumt ut) så er det ikke rart det tar lang tid. Ref. Fadeses innlegg.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:06   #51
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Hvorfor er det verre å bæsje enn å tisse på et offentlig toalett?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:11   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvorfor er det verre å bæsje enn å tisse på et offentlig toalett?

For da må man sitte. Det går fint an å tisse stående. Aldri i livet om jeg setter meg på et offentlig dass, da må jeg i tilfelle ha tre lag papir under meg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:12   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Det går forresten an å gjøre store ting stående også, men det kan bli tungt i lårene i lengden. :deler:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:16   #54
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeesses så mange pyser det er her inne

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:27   #55
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Aldri i livet om jeg setter meg på et offentlig dass, da må jeg i tilfelle ha tre lag papir under meg.

Er det bare fordi du synes det er ekkelt, eller er du redd for bakterier, smitte eller? :stadig like forvirra:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:29   #56
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Alle som ikke bruker offentlige toaletter...hva gjør dere om dere er ute en kveld?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:35   #57
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg går når jeg må :modig:

Ikke bruker jeg lang tid heller, ulikt Bush er jeg faktisk kjapt inn og kjapt ut. På tross av at jeg bruker en lengre oppskrift enn Fadese:

* Toalettringen dekkes med papir
B* To tørk legges i bunn for å unngå søl
* Jeg bæsjer
* Jeg tørker meg og spyler ned
Ved behov:
* Jrg tar litt toalettpapir og løfter opp toalettsetet uten å være i direkte kontakt med svineriet
* Jeg tar et nytt papir og holder toalettbørsten med dette
* Vask, spyl og toalettring ned
B* Kort ventetid og deretter nytt spyl, kun for å vaske ren børsten
B* Børsten ristes forsiktig mot kanten og løftes forsiktig over i holderen
* Håndvask!

Jeg gjør ikke rent en offentlig do som andre har tilgriset før meg, da leter jeg opp en annen do.

Forøvrig kjenner jeg at jeg nok har litt NM i meg ennå, jeg er underlig interessert av emnet og har nå brukt mer tid på å svare enn jeg normalt ville brukt på et "ærend".

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 23:03   #58
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg fatter ikke åssen dere klarer å ikke bæsje på offentlige toaletter... Må jeg bæsje, så må jeg bæsje, og da driter (!) jeg i hvor jeg er. (unntaket er disse toalettene som står langs veiene. De nærmer jeg meg ikke. *grøss* )

Og do-børste på offentlig toalett? Aldri sett. Mulig jeg har oversett, for det høres unektelig ut som en heslig ting å ha på et slikt sted. *grøsser enda mer*

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 07:42   #59
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg går på offentlig toalett hvis jeg må selvfølgelig, men ta i dobørsten: aldri :dobbelkvalm:
Offentligedobørster er kvalmt. Ikke dobørsten i seg selv, men det skvulpende brune, ekle vannet i bunn av beholderen til den g nå mistet jeg lysten på frokost:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 07:51   #60
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Det var da voldsomt til finslighet? Hva er det verste som kan skje, liksom? Denne voldsomme tildekkingen av papir, feks. Spiller den noen rolle at lårene dine skal være der noen andres lår har vært? :i dont care: Det er jo utrolig plundrete å dekke setet med papir og det tar JÆVLIG lang tid og ikke rart det blir noe vanvittig med kø?! Hadde det ikke vært bedre at de sarte tok med seg desinfiseringsservietter og tørket av setet (kjapt), gjorde det de skulle og trakk opp og gikk?

Hvis man lager uggen doskål, bør man få i seg mer fiber, gå litt mer tur og ikke gå på fylla.

Nei, jeg tror ikke jeg har brukt do-børste på offentlige doer noe særlig. Og må jeg på do, så må jeg på do. Jeg kan gå på do *nesten* hvor som helst, og inviterer de finslige til å ha drukket 4 øl og være på Øya den siste dagen, litt sent og MÅTTE på do.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no