Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 15:52   #21
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av Elis, her.

Ingenting. Lar den ligge og gir beskjed når han kommer hjem igjen at han har fått en melding.

Sånn er det her og.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:55   #22
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Det hender jeg svarer den om det ringer, men meldingene hans leser jeg ikke. Med mindre han ber meg lese de da. Han liker ikke skrive meldinger så ofte svarer jeg for han, men da er det selvsagt han som sier hva jeg skal skrive.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:04   #23
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Vi leser ikke hverandres meldinger ,e-poster eller personlige brev.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:07   #24
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Hva jeg gjør....? Vel rister oppgitt på hodet og tenker at det er fint at mobiltelefoner er mobile og at mannen ikke helt har forstått konseptet Joda jeg er rimelig oppgitt og lei av å ha en gubbe som stort sett aldri husker på å ta med seg telefonen når han går ut.

Men, seriøst. Nei jeg ser ikke på den. Jeg registrerer at det piper og glemmer av hele greia. Mest sannsynlig vil jeg ikke huske å gi beskjed om at den peip heller. Det vil være helt utenkelig for meg å se etter hvem som har sendt melding og enda mindre tenkelig å sjekke hva som står der.

Ringer telefonen hans derimot så svarer jeg den.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:09   #25
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

jeg verken leser sms eller tar tlf om den ringer.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:12   #26
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Nei, jeg regner sms som like privat som brev. Det hender jeg svarer for ham hvis han kjører, men ellers er telefonene våre personlig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:15   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.120
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Jeg tror ingen av oss har noe å skjule for den andre (jeg har det i alle fall ikke ), men vi leser ikke hverandres post, mail eller SMS-er. Jeg ville ikke lest meldingen i den situasjonen som er beskrevet, men antagelig sett på displayet hvem det var fra. Det samme gjelder om telefonen ringte (men det kan hende jeg ville svare da, hvis det var noen jeg kjente som jeg hadde grunn til å snakke med).

Forresten, hvis han hadde gått ut for å treffe noen, og glemte telefonen, og det kom en melding fra den han skulle treffe, kan det hende jeg ville gjort noe. Men da tror jeg faktisk jeg ville ringt vedkommende fra min egen telefon i stedet for å lese meldingen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:54   #28
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Jeg lar telefonen ligge og sjekker verken hvem meldingen er fra eller hva som står.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:03   #29
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Glemte jo å si at jeg sjelden eller aldri ser på mannens mobil, men at vi har tillatelse av hverandre til å gjøre det.
Dette gjelder også e-post og brev.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:09   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Vi ser på hverandres telefoner akkurat når vi føler for det. Sånn vil begge ha det.

Vi også, og det vet de nærmeste vennene våre også, ergo sendes ikke ømfintlig informasjon over sms. Det burde man jo uansett aldri gjøre, man vet jo aldri hvem som leser meldingene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:20   #31
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Det spørs, hvem meldingen er fra.
Far er ikke glad i å skrive meldinger, så det hender at jeg sender meldinger fra min telefon, til hans mottager. Eller at meldingene går til felles venner, og da leser vi.
Ringer telefonen, hans eller min tar vi den.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:24   #32
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Tror ikke det, men jeg har tatt telefonen hans når den har ringt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:38   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Nå har ikke mannen min mobiltelefon, men hadde han hatt, regner jeg med at det ville fungert som for alt annet her i huset: han synes godt at jeg kan lese meldinger til ham, og jeg velger å ikke gjøre det.

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg anser ikke sms som et kommunikasjonsmiddel der fortroligheter meddeles og håper virkelig ikke at mine venner gjør det. Om det tikker inn en sms mens jeg sitter og ammer, kjører bil eller er opptatt med noe annet, ber jeg gjerne mannen min (eller andre som måtte være tilstede) om å lese den for meg.
Finnes det en usagt regel om at man er garantert at en sms ikke leses av andre enn den meldingen sendes til?

Slik gjør jeg det også: hvis jeg ikke kan lese selv, ber jeg mannen eller hvem som nå måtte være tilgjengelig om å lese meldingen.

Jeg får sjelden (for ikke si aldri) sensitive meldinger på SMS, så det har jeg aldri tenkt to ganger over å gjøre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:41   #34
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Jeg ser hvem meldingen er fra, og handler deretter. Mannen min har elever som finner på å sende meldinger om at de uteblir fra undervisning, og da er det greit om han får beskjed så fort som mulig. Av samme grunn tar jeg også telefonen hans om den ringer når han ikke er her. Han tar aldri min telefon eller leser mine meldinger, men det er fordi han ikke gidder. Det hadde ikke gjort meg noe om han gjorde det.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:46   #35
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Selvfølgelig. For oss er det like selvfølgelig som at vi ikke åpner hverandres post.

Samme her

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:53   #36
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Jeg gjør ingenting. Hvis jeg husker det når han kommer hjem sier jeg at han har fått en meding.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:57   #37
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Ingenting, sier fra når han kommer hjem om jeg husker det.
Avhengig av hvem som ringer så tar jeg den.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:59   #38
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Gjør som Dharma

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:59   #39
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Kunne ikke falt meg inn å snoke i mannens mobil, og hadde flådd han om han rørte min uten tillatelse.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 18:35   #40
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg ser hvem meldingen er fra, og handler deretter. Mannen min har elever som finner på å sende meldinger om at de uteblir fra undervisning, og da er det greit om han får beskjed så fort som mulig. Av samme grunn tar jeg også telefonen hans om den ringer når han ikke er her. Han tar aldri min telefon eller leser mine meldinger, men det er fordi han ikke gidder. Det hadde ikke gjort meg noe om han gjorde det.

Hvis så viktig informasjon pleier å bli gitt på hans mobil – hvorfor tar han den da ikke med seg selv?

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no