Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røykere: Tar dere hensyn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-07, 21:24   #21
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Hvis man står utenfor ei bygning kan det også være en idé å kikke opp etter luftekanaler før man tenner røyken

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 21:32   #22
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hvis man står utenfor ei bygning kan det også være en idé å kikke opp etter luftekanaler før man tenner røyken

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Lur ide! Røyker sjeldent utenfor bygninger, men neste gang skal jeg sjekke før jeg fyrer løs.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 10:06   #23
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Ja!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 10:39   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Ja, jeg prøver så godt jeg kan å ta hensyn. Jeg vasker alltid hendene mine etterpå, både hjemme og på jobb/borte. Hjemme har jeg "røykejakke" som jeg tar utenpå når jeg står på verandaen. Jeg prøver å ta tyggis eller noe for ånden. Jeg synes det er pinlig at jeg ikke har klart å slutte, så jeg "smugrøyker" mest mulig, spesielt når jeg vet at jeg har med folk som absolutt ikke liker røyk. Jeg går ikke rett på/inn til folk på jobb rett etter jeg har røyket. Jeg prøver å ta røyk i "naturlige" pauser, dvs når jeg skal ut å kjøpe kaffe, hente post eller aviser etc. Jeg er ikke alltid så flink til å ikke kaste sneip på gaten hvis jeg ikke ser askebeger eller gaterist etc. Jeg er en røyker som misliker røyklukt, og synes det er flaut at det lukter røyk fra klærne mine. Det er jo det vanskeligste å få gjort noe med.
Det gode med røykeloven er at jeg synes det har blitt en selvfølge for de fleste å gå ut, ta litt hensyn når man står ute (trekker seg bort fra innganger og folkemengder) og at det er mindre vanlig å røyke inne hjemme. Det er bare 7-8 år siden jeg ikke hadde barn og tok det som en selvfølge å røyke inne hos meg selv. Æsj.
Det jeg "krever" fra andre er at når jeg tar mest mulig hensyn, så kan man spare seg for kommentarer og blikk.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 11:51   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Jeg tar hensyn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:59   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Jeg tar hensyn.

Det som undrer meg er hvor lenge røyklukt kan henge i. Kontoret jeg bruker hadde innerøyking for 5 (FEM!) år siden. Allikevel er det fremdeles et snev av askebegerlukt når jeg låser opp om morgenen. Utrolig. Glad det er helt ut med innerøyking. (allikevel festlig med en og annen crazy fest med innerøyking. :nostalgisk: )

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 13:45   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Inspirert av tråden om hva man gjør dersom noen røyker på ulovlig sted og diskusjonen om at vi røykere er så hensynløse.

Jeg har lyst til å forsøke å få frem at mange av oss som røyker er klar over at vi har en last som er til sjenanse for andre og at vi forsøker å ta hensyn. Håper dere andre røykere kan hjelpe meg å fylle på massevis her .

Og til ikke røykeren: Kom gjerne med konstruktive forslag hvis det er ting vi røykere ikke har tenkt over

Selv forsøker jeg å ta følgende hensyn.

Når jeg er på jobb og går ut for å røyke tar jeg alltid på meg yttertøy som jeg kan henge av meg slik at jeg ikke får masse røyklukt på klærne som jeg drar med meg inn.

Jeg går aldri direkte inn igjen, men lufter meg litt før jeg gjør det.

Jeg går alltid å vasker fingrene mine før jeg går på plass igjen.

Jeg tar alltid en tyggis eller en pastill for å få vekk litt av røykeånden.

Jeg røyker aldri i folkemengder. Jeg går alltid unna andre for å ta meg en røyk og passer på at jeg går medvinds i fra andre.

Jeg kaster ikke fra meg sneiper.

Jeg står aldri rett foran inngangspartier å tar meg en røyk.

Det var det jeg kom på i farten.

Jeg syns dette innlegget bør quotes nedover hele, for dette var et eksempel til etterfølgelse.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg foretrekker en sneip på gaten enn å måtte forholde meg til en person som har en sneip på innerlomma.

Enig. Det er bare gruuuuusomt å måtte sitte bak en på bussen som har en sneip på innerlomma. Eller som akkurat har tatt siste trekket før han går på. Ugh!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 13:52   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Da jeg satt på venterommet hos legen i dag, gikk det en mann forbi meg og inn på et kontor ved siden av. Jeg tuller ikke, HELE venterommet stinket røyk etterpå. Så mye røyk stinket denne mannen, det er ikke til å tro hvordan det kan henge igjen på klær.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:14   #29
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Flott at så mange røykere tar så mye hensyn til andre! Og det er slik jeg oppfatter det i hverdagen også,- at røykere har blitt flinke til å ta hensyn...

På jobben min nå har det blitt totalforbud mot røyking i arbeidstiden,- ansatte har ikke lov til å røyke i sykehusklær, på sykehusets område, eller i arbeidstiden. Sykehuset tilbyr ansatte røykeslutt-kurs. De som blir "tatt" får advarsel.

Det er selvfølgelig flott for pasienter og ansatte, som slipper å kjenne røyklukten, men jeg har faktisk litt sympati med at de overhodet ikke får ta seg en blås i løpet av en hel arbeidsdag......!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:18   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Er jo en ypperlig grunn til å slutte da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:23   #31
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Så flinke dere er til å ta hensyn!!!

Jeg er så frekk at dersom jeg står et sted og det kommer en røyker så ber jeg vedkommende om å gå litt unna meg. Og jeg gjør det spesielt om jeg er sammen med søsteren min som er lungesyk.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:28   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Jeg tar kjempemye hensyn. Jeg har nemlig sluttet!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Allikevel er det fremdeles et snev av askebegerlukt når jeg låser opp om morgenen. Utrolig. Glad det er helt ut med innerøyking.

Nåååh, det er fortsatt steder det går an å røyke inne. 5,4 meter fra kontoret mitt blant annet. :gaaah:
Jeg skal bli en sånn ekkel eks-røyker som kommenterer hver gang de andre er inne og røyker, sånn at de begynner å gå ut i stedet.

Jeg har alltid pleid å gå unna for å røyke, jeg sto aldri rett utenfor inngangen, ei heller rett under åpne vinduer (som noen gjerne gjorde ), generelt tatt hensyn til at det er flere ikkerøykere enn røykere.
Det med å stå rett utenfor inngangen å røyke irriterte meg når jeg røykte, og det irriterer nesten enda mer nå. Det er virkelig plagsomt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 18:28   #33
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

En ting jeg har tenkt på og lurt litt på:

Hvorfor i alle dager er det slik at nesten alle bygninger har askebeger klint helt opp i inngangsdøra? Det er jo nesten en oppfordring til at her kan dere stå å røyke!

Jeg var innom kjøpesenter i dag og måtte bane meg vei gjennom store mengder folk som sto og dampet og røkte, alle i nærheten av det berømmelige askebegeret. Men, til og med jeg som røyker syntes det var ubehagelig.

Jeg tror at dersom man hadde montert disse lengere unna inngangen, så hadde man automatisk fått flyttet på mange av røykerne også.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 18:46   #34
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Skolen vår har en inngang som det går an å røyke utenfor og tre som er røykfrie. Røykeinngangen er rett utenfor vrimlearealet/kantinen. De har misforstått sterkt de som plasserte røykesonen der, for det siver godt inn og området innenfor døren stinker.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 19:00   #35
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Jeg er røyker og jeg tar hensyn! Men jeg er faktisk nå blitt litt lei av alt sytet om vi som røyker! De fleste av oss er flinke å ta hensyn til andre! Selvfølgelig finnes det dem som ikke gjør det, men de er i fåtall synes jeg. Men jeg må si at en del ikke røykere tror at de er mer verd enn røykere, og det synes jeg er tragisk. Er det noe som får en røyker til å ikke slutte, eller ville slutte å røyke, så er det surmagrede bemerkninger. Kanskje noe å tenke på
Jeg har truffet mange her på forumet som røyker, og de er ordentlige trivelige og oppegående mennesker! Det er jo snart slik at man skal ha gapestokk på dem som røyker. Minner meg om reklamen for AA (?): "Hei, jeg heter Bjørn og jeg er alkoholiker", hvis dere husker den.

Vel, nå fikk jeg skrevet litt av meg. Og som dere vet fra tidligere innlegg, så er jeg selvfølgelig for at røykere skal ta hensyn. Det finnes folk som er allergiske (som blant annet min søster), eller det er andre grunner til at de ikke tåler/liker røyk.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 19:16   #36
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Dette var en fin tråd å lese . Hyggelig å lese at så mange røykere er bevisst på å ta hensyn... og så ble jeg glad for å lese at jeg ikke er unormal når jeg irriterer meg over at folk røyker i busskur .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:18   #37
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

En ting jeg har tenkt på og lurt litt på:

Hvorfor i alle dager er det slik at nesten alle bygninger har askebeger klint helt opp i inngangsdøra? Det er jo nesten en oppfordring til at her kan dere stå å røyke!

Fordi ellers hiver alle sneipene på bakken. Men du har jo et poeng.

Jeg ble forresten akkurat skjelt ut av min far fordi jeg forsvarte enern. Hun hadde nemlig stått i en folkemengde sammen med ham idag, og ville gå vekk fordi hun fikk røyk på seg. Han hadde skjelt henne ut så hun begynte å gråte, for det var nemlig bare tull at det plaget noen med røyk - man var da ute under åpen himmel, må vite!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:26   #38
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Etter at røykeloven kom, tror jeg faktisk ikke en eneste røyker har plaget meg. Jeg er bare glad jeg ikke røyker selv jeg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:29   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Jeg syns forresten det burde være røykeforbud på uterestauranter også.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:30   #40
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns forresten det burde være røykeforbud på uterestauranter også.

Det er vel å dra den litt vel langt etter mitt syn. Men, røykesoner og ikke røykesoner skal jeg være med på.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no