Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ikea

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 10:16   #1
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ikea

Jeg var på Ikea i går. Da vi skulle gå inn gjennom den store svingdøren, så la jeg merke til den fine utstillingen, men ble litt overrasket over at de har valgt å bruke puter som det sto "Kom deg hjem" på, når vi var på tur inn

Jeg kom meg hjem til slutt da, men må nok dit igjen enten i dag eller i morgen....kjøpte feil størrelse på en madrass Så typisk...trodde jeg skulle slippe Ikea flere ganger i år

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 10:24   #2
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea

Kom deg hjem, ikke lag kø i varehuset

Jeg glemmer alltid at Ikea har andre, svenske, standardmål på madrasser og sengetøy enn de norske. Vi har en sprinkelseng fra Ikea med madrass fra babyshop. Passer ikke. Må snart dra og kjøpe ny madrass når gubben skal over i sprinkelseng. Planen er å komme seg hjem så fort som bare fy!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 10:31   #3
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Planen er å komme seg hjem så fort som bare fy!

Det er nok det beste!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 11:05   #4
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikea

Kjøpte så billig madrass til eldste sist gang jeg var på Ikea, madrass og overmadrass for under 800,- kr. Elsker billigkroken. :avsporing:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:09   #5
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikea

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Planen er å komme seg hjem så fort som bare fy!


Ikke vær så kjip a. Ta med meg og Ingasen, så spiser vi kjøttbullar og breier oss med vognene våre. Jeg ikea.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:42   #6
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Ikke vær så kjip a. Ta med meg og Ingasen, så spiser vi kjøttbullar og breier oss med vognene våre. Jeg ikea.

Jeg tror ikke de er interessert i at dere skal ta dere så god tid der....dere må komme dere hjem fort som fy! Det står jo "Kom deg hjem" ved inngangen, så det må jo bety noe??

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 16:00   #7
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Ikke vær så kjip a. Ta med meg og Ingasen, så spiser vi kjøttbullar og breier oss med vognene våre. Jeg ikea.

Ikea = æsj, bæsj. Men der det er mat er det trivsel, er det ikke? En plan begynner å ta form...

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 16:09   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea

Nå har jo ikea rette størrelser på sprinkelseng madrassene sine . Bohus selger og madrasser med den gamle ikea størrelsen.

Jeg må på ikea en av dagene og.. må bare vente på at lånekassen er snill med meg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no