Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vesker

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 08:25   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Det var Blenheim jeg bestilte, ikke Roxanne, er så stresset og røretefor tiden

De er så like, men Blenheim er litt mindre enn Roxanne
Har i fargen oak, går til alt

Str. 15cm X 27cm X 11cm.
minibilde i riktig farge

Kjøpt net-a-porter



__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 12:44   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe favorittmerke når det gjelder vesker... går bare på utseendet og farge jeg



Akkurat nå er DENNE favoritten..
Kjøpt på interiørbutikk i Molde..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 14:08   #23
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.615
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har ikke noe favorittmerke når det gjelder vesker... går bare på utseendet og farge jeg



Akkurat nå er DENNE favoritten..
Kjøpt på interiørbutikk i Molde..

Kul hank på den!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 21:07   #24
Sladrehank
Klatrer
 
Sladrehank sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 30
Sladrehank har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Den var jo ganske fin da. Hvor lang stropp har den?

Stoppa er vel meteren helt utstrekt tror jeg. Går akkurat ned til nedenfor rumpa mi (jeg er 160 høy) så¨jeg kommer nok til å korte den litt inn. Kan da kortes inn til halve, og den har et skinnstykke som kan dras til riktig sted som beskytter skuldra. Den kom i dag og jeg elsker den allerede.

__________________
"Squirrels for nuts contend, and, wrong or right,
For the world's empire kings ambitious fight.
What odds?--to us 'tis all the self-same thing,
A nut, a world, a squirrel, and a king."
C. Churchill


Sladrehank er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 21:21   #25
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg syns alt over 500 er dyrt for vesker Men syns sko er billig om dei er under 800

Akkurat no bruke eg mest ei stor rosa sak eg har fått av Guniss med fleire. Der får eg alt eg treng i.

Og så har eg ei svart skinn frå Hennes som er litt trendy og kul.

Men snart kan eg leite fram tova-veskene mine

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:25   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har mange vesker, men bruker sjelden mer enn 500 på en..... Når man må ha en veske per jakke/støvletter osv. kan de ikke koste 2-3000 per stykk

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:27   #27
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Veske? Man har da poser.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:27   #28
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.774
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sladrehank, her.

Stoppa er vel meteren helt utstrekt tror jeg. Går akkurat ned til nedenfor rumpa mi (jeg er 160 høy) så¨jeg kommer nok til å korte den litt inn. Kan da kortes inn til halve, og den har et skinnstykke som kan dras til riktig sted som beskytter skuldra. Den kom i dag og jeg elsker den allerede.

Den var skikkelig lekker. Hvor kjøpte du den? Hva kostet den?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no