Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Engelske MP3-lydbøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-09, 09:17   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Engelske MP3-lydbøker

Jeg finner ingen nedlastbare lydbøker på f.eks. Amazon. Finnes det noe nettsted som tilbyr slikt (på en lovlig måte)? I Norge og Sverige kan man jo etterhvert kjøpe MP3-lydbøker flere steder, men jeg finner altså ikke engelske (eller amerikanske) bøker lest på originalspråk.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 09:37   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

iTunes selger engelske lydbøker.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 09:47   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

Men jeg har ikke iPod, må jeg ikke ha det for å spille ting fra iTunes? Jeg spiller på telefonen min.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 09:54   #4
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

Hm, usikker. Jeg mener at det er slutt på sperrene som gjorde det umulig å konvertere til MP3, men er ikke helt sikker. Skal sjekke her, tror jeg har noe ikke altfor gammel innkjøpt musikk fra iTunes. :sjekke:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 10:10   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Men jeg har ikke iPod, må jeg ikke ha det for å spille ting fra iTunes? Jeg spiller på telefonen min.

Kjøp en iPhone!

Audible er vel ellers den største leverandøren av ebøker på nettet.

Ben "still recommends iPhone" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 10:17   #6
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Kjøp en iPhone!

Audible er vel ellers den største leverandøren av ebøker på nettet.

Ben "still recommends iPhone" Murphy

Nope, det kommer ikke på tale å kjøpe iPhone. Telefonen min fungerer til det jeg bruker den til (utenom ting fra iTunes, tror jeg), og enda en gadget vil jeg ikke ha (visste du at produksjon av én mobiltelefon visstnok genererer 75 kg søppel?).

Men jeg får sjekke Audible. *done* Dette ser jo greit ut. Er det noen grunn til at jeg ikke skal kunne klare å spille av ting fra Audible på en standard MP3-spiller eller telefon med slik funksjon?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 10:40   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hm, usikker. Jeg mener at det er slutt på sperrene som gjorde det umulig å konvertere til MP3, men er ikke helt sikker. Skal sjekke her, tror jeg har noe ikke altfor gammel innkjøpt musikk fra iTunes. :sjekke:

Jeg impulskjøpte visst plutselig Good Omens fra iTunes, og kan rapportere at den er beskyttet mot formatkonvertering. (Det betyr ikke at det er umulig å konvertere den, men det altså ikke rett fram.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 10:43   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

OK, det ligger utenfor mitt kompetanseområde (og jeg har ikke noe stort ønske om å lære det). Jeg tror jeg prøver Audible i første rekke.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 10:46   #9
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Er det noen grunn til at jeg ikke skal kunne klare å spille av ting fra Audible på en standard MP3-spiller eller telefon med slik funksjon?

Vet ikke, det ser ikke slik ut på Audibles telefonliste faktisk. Du har vel en W810i? Audible har noen fordeler fremfor iTunes, man kan for eksempel laste ned ting på nytt, men jeg er egentlig stort sett fornøyd med å leve med Apples begrensinger i iTunes; jeg slipper å forholde meg til uoversiktlige lister, som jeg ikke vet om jeg kan stole på, over hva som virker og ikke, og jeg slipper å finne ut av ny, nær ubrukelig, programvare hvis jeg kjøper en ny spiller.

Ben "back to recommending an iPhone" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 10:49   #10
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Vet ikke, det ser ikke slik ut på Audibles telefonliste faktisk. Du har vel en W810i? Audible har noen fordeler fremfor iTunes, man kan for eksempel laste ned ting på nytt, men jeg er egentlig stort sett fornøyd med å leve med Apples begrensinger i iTunes; jeg slipper å forholde meg til uoversiktlige lister, som jeg ikke vet om jeg kan stole på, over hva som virker og ikke, og jeg slipper å finne ut av ny, nær ubrukelig, programvare hvis jeg kjøper en ny spiller.

Ben "back to recommending an iPhone" Murphy

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 10:53   #11
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

Jeg leste mellom linjene i dette innlegget:

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Men jeg har ikke iPod, må jeg ikke ha det for å spille ting fra iTunes? Jeg spiller på telefonen min.

Ben "nothing to worry about" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 12:29   #12
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Engelske MP3-lydbøker

Audible er veldig bra, og mye rimeligere (med abonnement) enn å kjøpe de samme ebøkene i iTunes, anbefales. Eneste problemet er at avspilleren må støtte formatet, men jeg er jo Apple-fanboy, så.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no