Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du Crocs?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 21:08   #41
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.908
Blogginnlegg: 245
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ja.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 21:11   #42
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt meg åtte par sko siden mai, men ingen crocs.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:18   #43
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg og begge jentene har Crocs Mary Jane. De er smalere og mye finere og mer feminine enn Cayman. Jeg har røde og jentene har rosa. Mannen har et par kaki cayman som han bruker på jobb.

Kunne aldri gått "ut" i Crocsene, men hjemme er de supre. Gode å gå i for skrangle-bekkenet mitt

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:20   #44
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.592
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har ikke crocs. Jeg holder meg til MBT skoa

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:29   #45
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Har ikke crocs. Jeg holder meg til MBT skoa

Hat MBT Massaii sko også (ikke spesielt fine de heller), men de er ikke noe å gå inne med. Mary Jane'ene er jo kjøkken-skoene mine

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:32   #46
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.592
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.



Hat MBT Massaii sko også (ikke spesielt fine de heller), men de er ikke noe å gå inne med. Mary Jane'ene er jo kjøkken-skoene mine

Joda, de er helt fine innendørs også. Brukte de når jeg jobbet sykehjemmet.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:33   #47
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Joda, de er helt fine innendørs også. Brukte de når jeg jobbet sykehjemmet.

Ble ikke det svett da??? Jeg blir jo svett i sandalene (ecco) på jobb - skrekk og gru om jeg skulle gått med tette joggesko

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:44   #48
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.784
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har knallorange Cayman. Kjempestygge, men jeg har utrolig problemer med å finne gode sko. Etter jeg fikk Crocsene, bruker jeg KUN dem- også ute
Må nok kjøpe meg et par litt mere diskrete snart. Lurer på om de andre modellene er like gode å gå i ??

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:53   #49
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte meg først et par cayman som var for store, så kjøpte jeg mary jane og de passet min fot mye bedre siden de er smalere.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:53   #50
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Nei,men vurderer å kjøpe meg et par

  Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:02   #51
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.592
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.



Ble ikke det svett da??? Jeg blir jo svett i sandalene (ecco) på jobb - skrekk og gru om jeg skulle gått med tette joggesko

Jammen, jeg har den typen i sandaler

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:03   #52
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Åhhhhh. da så

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:11   #53
Boo
Fullverdig medlem
 
Boo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
Innlegg: 63
Boo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Niks, nada, njet! Jeg er forelsket i mine merrell sandaler!

Boo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:14   #54
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mm. Jeg har et par i Khaki, som jeg bruker daglig, til mange antrekk...
Også et par lyseblå til å ha på jobben (sykehuset).

Lillegutt (2 i desember) har også fått et par, turkise, og han eeeeeeeelsker dem!! Blir lei seg og gråter hvis han ikke får ha på seg dem ute (men det får han ofte da). Og første dagen når han skulle legge seg, fikk jeg ta av alle klærne + bleia - men IKKE krokodilleskoene!

De er nydelige å gå i.

Mange svensker med crocs i sommer ja, men var i et par butikker som de solgte dem og de var fake.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:17   #55
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Niks, nada, njet! Jeg er forelsket i mine merrell sandaler!

Jeg var glad i mine Merrellsandaler, men de er ikke i nærheten av like gode, selv om jeg syns de var lette og gode. Og jeg har kastet mine Dr.Martens sandaler - de er jo blytunge!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:22   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.798
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par knallgrønne - med solsikker og bier på.
Jeg elsker crocsene mine - jeg blir i så godt humør av å bruke dem,
og så får jeg så mange morsomme kommentarer når jeg har dem på utenom hjemmets fire vegger.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 11:44   #57
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.172
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jepp det har jeg.
1 par RØDE og 1 par SORTE.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 11:47   #58
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nope, og kommer heller aldri til å få det.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 12:11   #59
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.974
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Selvfølgelig har jeg crocs. Et par brune mary jane, og et par gullfargede underveis fra Taylorshoes. Jentene har også. De to eldste har knallrosa mary jane og Lillesøster har et par røde som er altfor store enda. Men gå i dem skal hun allikevel. Storesøster har forresten et par oransje cayman også.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 12:19   #60
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Nei. *sutre*

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no