Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du Crocs?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 14:05   #61
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Et par brune som egj bruker hjemme, og et par råååsa som jeg bruker på jobb. Sambo har turkise som han bruker på jobb, og nå har jeg bestilt mary janes til den ene datteren min. Stygge som bare det, men akk så nydelige å gå med!

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 14:53   #62
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lørdag var jeg inne på skoringen og der solgte de dem. Jeg nærmet meg bordet mens jeg prøvde å åpne sinnet mitt og se det med øynene til alle som synes de er dritkule, og alle som synes de er så stygge at de er kule. Hadde fortsatt ikke greid noen av delene da jeg kom bort til bordet, men tenkte jeg fikk prøve den på da, kanskje det skjer noe da? En åpenbaring? Kanskje himmelen åpner seg og englene synger? Nei. Ingenting. Skuffelse. Joda, de var nydelige å ha på, det var ikke det, men hverken mer eller mindre enn andre helsesko jeg har prøvd. Inkludert Birkis, som jeg i tillegg synes er fine og kule (uten å jobbe så hardt for det), og teva-sandalene mine som jeg elsker .

Så nei, jeg har fremdeles ikke Crocs.

Legger til at jeg synes de er søte på småjenter da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 18:55   #63
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men har lyst på

Hvordan er de i str?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 19:14   #64
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp, bestilt på rei.com i et anfall av kjedsomhet da mannen og mine foreldre rottet seg sammen mot meg og satte seg til å se Allo Allo.

De matcher labfrakken og får kollegaene mine til å bryte sammen i latter, så jeg føler jeg gjør en god gjerning.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 19:38   #65
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Et sted går grensen

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:29   #66
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei.

Jeg skjønner ikke når jeg skal bruke dem.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 22:20   #67
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Nei det har jeg ikke - men jeg vurderer å kjøpe hvis jeg bare greide å velge farge og modell og.......

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 23:03   #68
marsboer
Nybegynner
 
marsboer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27
marsboer har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jepp, ett veldig grønt par på lab'en og et rååååsa par i posten!
Min eldste sønn har et par i barnehagen og den yngste et par i posten!!!

Synes ikke de er stygg jeg.

marsboer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no